Pohled autora:
Od té doby co se Mike dozvěděl, že Ashley je jeho možná sestřenice se psychicky zhroutil. Prvně odvezl Ashley domů, a pak jel k sobě. Tam to nezvládl a šel se podřezat. Ale něco mu v tom bránilo. Byla to nejistota. Ashley mamka, když dovolala s Mikem, si to šla přesně zjistit, avšak bohužel spisy ani rodokmeny jejich rodiny nikde nebyli. Museli na test. Naštěstí její mamka měla hřeben, kapesník v kabelce, který použila, když Mike se pral s Denisem. Šli do místní nemocnice a udělali identický test. Byl negativní, nejsou spolu příbuzní! Ashleyina mamka byla strašně šťastná, věděla, že Mike je dobrý kluk pro Ashley a tak byla strašně šťastná. Hned to chtěla zavolat Mikovi, ale ten jí to nezvedal. Bál se totiž, že ty výsledky budou špatné, ale pak se odhodlal a zvedl to.
Pohled Mika:
Volala mi Ashley mamka. Nechtěl jsem to zvedat, protože jsem se bál, že mi řekne špatné zprávy, ale nakonec jsem se odhodlal.''Teto?'' zeptal jsem se s nejistotou a se značným smutkem v hlase. ''Miku, mám pro tebe dobré zprávy'' zapištěla do telefonu, radši jsem si ho dal dál od ucha.''Nejste příbuzní, můžete být spolu'' dořekla to a já myslel, že zešílím.''Máme pro vás koupený domeček, byl to totiž dárek pro Ashley k jejím 17, ale bylo by lepší, kdyby jsi tam byl s ní. Vaši to svolili, ale nechceme ještě být prarodiče dobře?!'' začala se do telefonu smát teta a já myslel, že se rozbrečím. Ano, nakonec jsem se rozbrečel.''Teto...já nevím co na to říct to je prostě skvělý....a ten domeček, v jakým městě nebo kde je?'' řekla jsem opravdu a nefalšovaně šťastně, protože to byli úžasné zprávy. ''Víš to jsem ti chtěla říct, stěhujete se do New Yorku!'' zapištěla zase teta, ale mně to bylo jedno, tohle je na mě už vážně síla. Rozbrečel jsem se jí do telefonu a rozloučil se s obrovským poděkováním a s tím, že musím jet za Ashley.
Lidi promiň te že jsem nic nenapsala ale mám své problémy a povinnosti že jsem moc času neměla kapitola je krátká protože se musím učit abych měla aspoň dobré známky na vysvědšení. Omlouvám se a zítra bych měla přidat další. No nic ještě jednou se omlouvám a zítra. Hi Guys:*
ČTEŠ
Přežiju?!
Roman pour AdolescentsJmenuji se Ashley Keer. Je mi 16 let a Chodím zatím na základní školu v Londýně.Mám celkem dost kamarádů, ale nebaví se se mnou moc,prozatím by to stačilo:)