"To si děláš srandu?!"

29 2 0
                                    


Mike:

Viděl jsem, jak vystoupila z auta, tak jsem kolem toho auta prošel a řekl Joshovi, že může jet. Když odjel, tak se ohlédla a v tu chvíli jsem ji obtočil ruce kolem pasu. Cítil jsem, jak se lekla, ale jakmile se otočila, vlepila mi pusu a pak vzápětí hned pohlavek "A to bylo za co?" díval jsem se na ni pobaveně "Za to, že mě takhle strašíš" odpověděla a našpulila rtíky. Byla roztomilá, když se zlobila. "A odpustíš mi za tohle?" dal jsem ji polibek "Myslím si- že-jo" říkala přerývaně mezi polibky.  Jak nečekané. "A co tady vlastně děláme?" pořád stejně zvědavá. "Uvidíš" řekl jsem a zavázal ji šátek kolem očí. "Miku, mě chceš zabít, že mi takhle zavazuješ oči nebo mě chceš znásilnit?" zasmála se a já s ní. "Neříkej, že by se ti ta druhá možnost nelíbila" zavrněl jsem jí do ucha a skousl ji ušní lalůček. Slyšel jsem jenom její vzdech. "Hmm, mám na výběr?" zeptala se, když jsem se dali do pohybu. "Ne, máš jenom jednu odpověď. Nápověda je, že 'ne' neberu" muckl jsem na ní a vedl jsem jí k tomu nejlepšímu. 

Ashley:

Zavázal mi oči a vedl mě po nějaké cestě.  Cestou jsme se dost nasmáli, ale já byla pořád nervózní a zároveň natěšená z toho, co pro mě má. "Miky, už tam budeme?" zeptala jsem se ho možná až moc zoufale, protože se zasmál. "Ano zlato, za chvíli tam budeme" řekl a šli jsme dál. Najednou jsem cítila, že zem se pode mnou nějak propadá a tak jsem se ho silněji chytla. Když jsme došli nějak nejspíš teda někam, tak mi sundal šátek, ale otočil si mě, tak abych mu viděla do obličeje. " Princezno, jestli se ti to nebude líbit. Neříkej mi to prosím, snaha byla" lehce se zasmál, ale já věděla, že je dost nervní, protože co když se mi to nebude líbit? Ale to pochybuji, protože on má úžasné nápady. Otočila jsem se, a jak jsem čekala, nezmohla jsem se na slovo. Jenom jsem tam stála s otevřenou pusou do tvaru 'o' a koukala se na tu nádheru. Stáli jsme u nějakého jezera, kde šel vidět západ slunce a před ním deka s šampaňským,jahodami v čokoládě. Počkat?! Čokoláda?!! Bože, Miku jsi skvělý! A pak ještě nějaký košík a na něm další růže, ale tentokrát bílé. Otočila jsem se na něj a on se nervózně škrábal na zátylku. "To si děláš srandu? To je všechno pro nás dva? Víš, že jsi blázen? Ale jsi blázen, kterého bláznivě miluju!" dořekla jsem něco jako poděkování se slzami v očích a políbila ho.  Když se odtáhl, tak mi řekl něco, z čeho jsem měla ještě větší radost. "Tohle ještě není všechno, ale to se dozvíš, až později" Tohle není všechno? Já už nic víc nechci, vždyť, kdo by tohle udělal? Bůh ví, jak dlouho to plánoval. Jestli jeden den, je to borec! Když jsem otevřela košík byly tam tousty se šunkou, sýrem a pak ještě pár s nutellou. Ví, jak na mě, kulišák jeden.(Ne, nejsem dementní:DD) Když jsme všechno, teda skoro všechno, dojedli chtěl začít mluvit. "Takže, za pár měsíců, teda vlastně za 3 měsíce ti bude 18 a mně za 2 bude 19" nadechl se a pokračoval " Tvoji rodiče nám dali takový jeden větší společný dárek" Byla jsem zvědavá a chtěla se ho zeptat, ale nebyla možnost, protože zase pokračoval "Než se zeptáš, co to je. Musím ti něco říct." bála jsem se, co řekne.Ale byla jsem až moc zvědavá a tak jsem se na něj podívala pohledem 'No, tak už mi to řekni' "Dobře, asi si si všimla, že dřív nebylo něco v pořádku. Ano, je to tak. Nebylo dřív nic v pořádku protože tvoje babička se obávala, že jsme příbuzní. A já se kvůli tomu začal řezat, přestal jíst a s nikým jsem nemluvil. Byl jsem ve dne v noci zavřený v pokoji a nikdo ke mně nesměl. Nakonec mi tvoje mamka zavolala, co potvrdili DNA testy" řekl a mně po tváři stékaly slzy. Tohle jsem nečekala. Takže jsem možná jeho příbuzná? To znamená, že nebudeme spolu? "Asi tě zajímá, jak to vyšlo" lehce se zasmál, ale nebyl to ten pravý smích. "Samozřejmě, že pro nás dobře. Nejsem tvůj příbuzný, ale ty testy prokázali, ještě něco. Já-víš-no-já" koktal a mně se to přestávalo čím dál víc líbit. "Dokázali to, že jsem možná vážně nemocný, ale...ale není to jistý" snažil se usmát, ale vznikl z toho divný úšklebek. V tu chvíli jsem se rozbrečela ještě víc, když pokračoval, tak jsem myslela, že ho zabiji. "No jenomže já s tím byl u doktora ke kterému mě poslali a ten mi řekl, že je to planý poplach, že mi nic není. Zavolal mi to chvilku předtím než si přijela. A já jsem měl větší radost, protože kdybych byl nemocný, tak. Já nemohl, bych nikdy mít děti. Ale jsem v pořádku a všechno je fajn!" teď se usmál upřímně. Měla jsem radost a tak jsem na něho skočila. "Tohle...proč si mi to neřekl dřív? Samozřejmě jsem ráda, že jsi mi to řekl a že jsi v pořádku a jednou budeme sedět spolu v obýváku s našimi dětmi" uchechtla jsem se a teď mi to došlo. Vážně jsem řekla s našimi dětmi?! Teď si o mně bude myslet, bůh ví co. "Jo to budeme a čekal jsem na nějakou chvíli, kde ti budu moct říct všechno. A to mi připomíná. Víš já, když jsem byl u toho doktora, tak tam byla jedna sestřička a.." než řekl něco dalšího rozbrečela jsem se a zeptala jsem se ho na to co mě okamžitě napadlo " Ty jsi..ty jsi mě podvedl?" polkla jsem slzy a dívala se na něho s nejistotou v očích. "Ne, to bych ti nikdy neudělal, ale ona, ona na mě skočila a uspala mě" řekl to a viděla jsem jeho slzy. Takže počkat. Ona ho znásilnila?! Kde je ta kurva, abych ji mohla zabít! "Ona mě uspala a pak jsem se probudil jenom úplně mokrý a bylo mi jasný, co se stalo. Lay, ona mě znásilnila." řekl a po tváři mu stékaly vodopády slz. "Miky, to bude v pořádku. Mně to nevadí. Nebo spíš takhle,vadí mi to šíleně moc, ale na tebe se zlobit nemůžu, ona uspala tebe a já ti věřím. Akorát teď bych jí s radostí zmalovala ten její ksicht" trochu jsem se zasmála, abych uvolnila atmosféru. "Jsem rád, že ve mně máš důvěru a teď ti řeknu, co byl ten dárek od tvých rodičů" usmál se vytáhl nějakou krabičku a k ní obálku "Prvně tu obálku" usmál se podal mi ji. Rozdělala jsem ji a moje srdce vynechalo nejspíš několik úderů.

To co tam bylo se dozvíte v příští kapitole:) Snad se vám bude tato kapitola líbit, a kdo při čtení čekal, že se rozbrečí? Nebo, že tam bude něco jako posel špatných zpráv? Nejspíš nikdo:D No, tak já budu končit a dalšího partu ahoj♥ V médiích Mike(Christian Collins)

Přežiju?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat