0.7

815 110 118
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tüm yol boyunca acı çekmeme rağmen tek kelime etmemiş, sadece Taehyung'a güvenerek bir an önce bu acının bitmesini beklemiştim.

Beni bir yere getirmişti. Neresiydi bilmiyordum. Neden o acı hissetmediği hâlde ben hissediyordum ya da Jennie konusunu ne yapacaktım bilmiyordum. Sadece çok yorgun hissediyordum.

Beni getirdiği yerde görebildiğim kadarıyla başka melekler de vardı. Arafda mıydık ? Öyle olsa bile şu an çok da fark etmiyordu. Sonuçta gittiğim her yerde acı vardı.

Beni peşinde ki melekler ile bir yere yatırdığında kolunu gitmemesi için tutmuştum. Güvenebileceğim tek şey şu an oydu.

"Lütfen " diye mırıldandım. Sesim çok kısık çıkıyordu. Acıdan kıvrılmış bir haldeyken "sorun yok lili " dedi. "Buradayım"

Sarı saçlı ve daha önce görmediğim bir kız benim üzerime eğilip kalp atışlarımı dinledi, daha sonra farklı bir şeyler daha yaptı fakat seçemiyordum. Gözlerim acıdan yaşarmıştı. Ta ki vücuduma bir şey enjekte edene kadar. Attığım çığlığın herkes tarafından duyulduğuna emindim. Öyle büyüktü ki. Taehyung'un "canını acıtıyorsun" diye bağırıp sarı saçlı kızın bileğini tuttuğunu fark etmiştim.

"Sen de benimkini" dedi kız bileğini ondan kurtarıp.

Bir şeyler daha oldu fakat zayıf bedenim buna direnemeyip uykuya daldı. Acı yok mu oluyordu ya da artık alışıyor muydum bilmiyordum ama sanki...sadece uykunun kollarına bıraktım kendimi.

Π

"Cidden bunu yaptın mı Taehyung ? Oraya gidip bunu yapmak bile cesaret ister"

"Hayır cesaret değil aptallık bu, kızın başına senin yüzünden ne geldi baksana"

"Haklı, eğer Chaeyoung ne olduğunu anlamayıp müdahale etmeseydi, daha ne kadar acı çekerdi.."

Başım iğrenç bir şekilde ağarırken duyduğum sesler uyanmama neden olmuştu. Nerede olduğumu ilk bir kaç saniye anlamasam da daha sonra olanları kavramıştım.

Başımda ki katlanbileceğim düzeyde olan acıyı saymazsak sağlam görünüyordum.

"Peki konsey ? Üyeler seni bulamadakları için kızmış olmamalılar"

"Onları da öldürmem gerek"

Bu duyduğum Taehyung'un sesi miydi ?

"Saçmalama Taehyung, daha yeni bir düzeni bozdun, ve sonuçlarını gördün"

"Dalga geçiyordum"

"İyi"

Oturur pozisyona geçip elimi ağrıyan başıma götürdüm. Tanrım ! Neden olmuştu ? Şimdi düşününce çok utanç vericiydi.

ᴋɪꜱꜱ ᴏʀ ᴋɪʟʟ •Taelice Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin