1.4

529 77 108
                                    

Sınır: 60 oy 100 yorum

"Bekliyorum ?"

Ayaklarım sabırsız bir ritim tutmuş, bedenim ise yorgunluktan her an yere kapakalanacak gibiydi.

"Hadi ama yeni kavuştuk sarılmak yok mu ?"

"Taehyung !"

"Tamam " dedi geri çekilip "sarılmak yok"

"Neden düşüncelerini duymuyorum ?" dedim beynini yoklayıp. Asıl beynini yoklama nedenim her şeyi çabucak öğrenebilmemdi ama tanrı aşkına hiçbir ses yoktu ?

"Sanırım" dedi ellerini saçına götürürken "her şeye baştan başladık"

"Ne demek bu ?" dedim "anlat her şeyi"

Bir yandan da üzerimde ki kıyafeti çıkarıyordum altımda zaten hiç çıkarmadığım siyah şortum vardı ve doğrusu üstümde de iç çamaşırım olduğu için utanmış hissetmiyordum.

"Minik lily'im cesur birine mi dönüşüyor ne ?" dedi Taehyung kocaman sırıtışı ile.

"Minik lily'in tarafından ölmek istemiyorsan sus" dedim giyinme dolabından bir şeyler bulmaya çalışıp.

O ise tam dibime girmiş yüzümü kendisine çevirmişti. Elini çeneme götürürken "özledim" diye mırıldandı.

Dudaklarıma küçük bir öpücük koyarkem, çıplak olan belimde olan kolu, heyecanlanmama sebep oluyordu. Geri çekilirken ne hissettiğimi bildiğini biliyordum, ve onun da bunu bilerek tebessüm ettiğini.

Üzerime bir tişört geçirmiş ve onun bana açıklama yapması için arkamı dönmüştüm.

"Şöyle ki " diye başladı "konsey üyeleri çok şerefsizlerdi bende seni geçmişe göndereyim de kurtul dedim"

"Harikasın süper kahraman, konseyin benle derdi neymiş ?" dedim onun yanına geçip otuturken.

"Ihmm sanırım daha çok dertleri benim" dedi elini dudağının kenarına koyup düşünür gibi yaparken. Daha sonra ise başını bacaklarıma koydu.

Geçmişte ki Taehyung ile şimdiki arasında çok fark vardı. Onu değiştiren neydi bilmiyordum. Ama şimdiki halini tercih ettiğimden emindim.

"Konsey seninle olan mühür işinin bitmesini istedi, çünkü o aptallar mühürlenince güçlenmemden korkuyorlardı. Mühür iki durumda kırılabilir. Bir" dedi parmaklarından birini gösterip "ölmen lazım ki bu durumda bende ölürüm ve amacıma ulaşırım, ama dünyada ki düzen yerle bir olur gel gör ki bu sikimde değil ama konsey için önemli"

"İkinci seçenek ne ?" dedim dikkatli onu dinleyip. Şu öldürme olayı için başlamıştı demi her şey ? Ama şimdi bu kadar uzaması her şeyin, belki de olması gereken buydu. Kadere inanan birisi olmuştum her zaman. Belki de en iyisi buydu.

"İkinci seçenek ise bulunduğum evrenden veya zamandan farklı bir yerde olman"

Bir kaç saniye yüzüme baktı. Tepki vermediğimi fark edip devam etti. "Mühür bozuldu. Ama senin açığa çıkan güçlerin hâlâ seninle. Konsey kimse ile mühürlü olmadığıma kanaat getirdi. Ve seninle tekrar mühürlenemeyeceğimden emin olacak şeyler yaptılar. Kontrol altındayım diyelim. Bende geçmişteki bedenimle seni mühürletip, geleceği değiştirdim ve bedenimde hazır olan mührü kullandım"

Tüm bunlar...çoktu.

Bu kadar şeyi düşünmüş olması ise delilikti.

"Tüm bunlar" dedim yutkunup "sen ölmek istediğin için oldu"

Güldü.

Ellerim yavaşça kırmızı saçlarına gitti. Neden onları boyamıştı ? Geçmişte saçları siyahtı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᴋɪꜱꜱ ᴏʀ ᴋɪʟʟ •Taelice Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin