Bu bölüm ozgesua2 ithafen
Televizyonda isoyu gormemle şok olmustum. İnanmiyordum cok Sevinmistim ama ona cokta kızgındım.
Birden telefona beni ara mesaji geldi. Gönderen kisi isoydu.
Hmen aradım. 'Acil hazırlan bara gidiyoruz' deyince sevincten cığlık atmamak icin kendimi zor tuttum. Hemen tamam diyip telefonu kapattım.
Üzerime geçen yaz dayımın düğününe giderken aldığım pempe elbisemi giydim. Pempeyi çok severdim ama pembe sevmezdim.
Evden gizlice cıktım ve isonun yanına gittim. Kırmızı şahinin önünde duruyordu.
Beni görunce bisey demeden arabaya bindi. Hemen arkasından bende bindim. Neden böyle giyindin diye sordu
Bara gidicez ya ondan dedim.
Çok mutluydum kaderimde kırmızı şahinle bara gitmekte varmış. Sanki bir rüyaydı...
Arabadan indim ve kapının önünde 'TÜRKÜ BAR' yazısını gordum
Hemen isoya baktim. İsoda bana bakıp gülümsüyordu. Neyse artik hemen iceri girdik.
Herkes halay çekmeye baslamıstı. İsoda beni zorlayarak halayın basına gectik.
İso kendinden gecmis bi sekilde halay cekerken bende onu izliyordum. Tuttuğu mendil eline o kadar yakısıyordu ki..
Halay bitti ve yerimize oturduk.
Esnemeye basladım ve iso birden ağzıma leblebi attı.
İso bana mal mal bakıyordu ama olsun hep bana baksın.
Birden calan muzikle iso yeniden kendini kaybetti. Bende oturmaya basladım. Kisa sure sonra iso geldi ve elimi tuttu beni kimsenin olmadıği bi yere getirdi ikimizde susmustuk. İso üstündeki gömleği cıkarmaya baslayınca sasırmıstım yüzüne tokat atcakken kalbinin üstünde 'Emo' yazısını gördüm.
"Yhaaa isooooo Bu gerck döveme dimi" dedim
İsoda "hayır ama faber castelle yazdırdım nasıl olmus" dedi
"Ck gzl olmss askim seni cok seviyorum'' dedim ve sarildik
İso beni eve bıraktı.
Odama girdim cok gzel bi gündu. Ajdar cikta muzu actım ve isoyu dusunmeye basladim. Bu sarki bana onu hatirlatıyordu.
Gözlerim yorgunluktan kapanmaya baslamıstı..
Birden her yer beyazlamıstı. Yanima cafer geldi.
Evlendik askım dedi. Sasırmıstım nasil olurdu bu.
İsoda yanıma doğru geldi üstünde kanayan gül baskili tsörtü vardı. kan damlalarının arasında benim resmim vardı. Sanki benden kan damlıyor gibi gözüküyordu.''Sırf ölmesin diye beni mi öldürüyosun'' dedi
''İso''dedim yavasca
''Beni'' dedi acıyla ''beni'' diye takrarladı. ''Beni, beni''
''Evet seni? '' dedim
''İsonu''
Yha iso yhapma dedim yavasca
''Ölüyorum anlasana ''diye bağirdi
''İso sheni coq svyrm'' dedim
''Sus emine seni unutacağim askımızi tuvalet mermerine kazımıstim, kalbimin üstune senin adını yazmıstım, ben hep senin için yanmıstım emine. Simdi seni unutacağım..'' dedi
Arkadaki ak sakallı dedenin yanina gitti ve dudu peri gibi gitmeye basladılar.
Arkasindan öylece bakmıstım. İssoooo diye bagirdimBirden yatağimdan kalktim rüyaymis demekki icim rahatlamısti. İsosuz hayat bana haramdı artık...