iso yanımagelip böceğim yarın kampa gidiyoruz dedi. tamam gidelim ama benim çadırım yokki dedim. oda merak etme ben bimden aldım deyince koşarak eve gidip hazırlanmaya başladım
annemin kampa gitmeme izin vermesi için evi süpürdüm ve çantamı hazırlamaya başadım.
kamp için en gerekli malzemelerimi koymam lazımdı o yüzden önce ;
le kola, le porta, cips , abidas eşortmanımı ve nazar boncuklu kolyemi aldım. bide oralarda nazar felan değer....
sabah oldu hemen şortumu ve üstüme açık yesil bluzumu giydim.
isonun beni ara attığını görüp koşarak aşşağı indim. iso beni görünce hemen pantolonunun yarısı nerde dedi. bende kızgınlıkla sen ne anlarsın ki zaten modadan dedim.
oda ağlayarak hklısın ben ne anlarım ki zaten ben kimim ki .s dedi.
bende sinirlenerek yanından gittim. otobüse bindim ve fadimenin yanına oturdum.
İsoda gelip kalbinde yer yoksa güzelim ben ayaktada giderim deyip bekonun yanına oturdu.
fadime hemen yaa kankiş ayrıldınız mı yoksa dedi
-evet ayrıldık bu sefer kesin bitti kızım diyip ismail yk- Allah belanı versin dinlemeye başladım.
otobüsten indim ve iso arkamdan gelip atar yapma güzelim gelde beraber gezelim dedi
bende dayanamayıp isoyu affettim
kamp alanına geldiğimizde herkes çadır kurmaya başladı. isoda ben çok güzel çadır kurarım güven bana diyip alnımdan öptü.
iso hala çadır kurmaya çalışıyordu fakat herkes çadırını kurmuştu ve hava kararmaya başlamıştı.
hacı şakir yanıma gelip istersen senin çadırını ben kuruyim dedi. bende : zaten iso kuramıyo iyi olur dedim.
iso hemen yanımıza gelip ben kuruyorum ama çadırın parçası eksik yoksa youtubeden çadır kurmasını öğrenmiştim deyince hacı şakir kahkaha attı. isoda sinirlenip neyse kur bakalım zaten başım ağrıyo dedi.
hacı şakir çadırlarımızı kurdu ve hoca çağırdı. aranızda ateş yakmayı bilen var mı dedi. isoda kahramn gibi ben varım dedi.
cebinden çakmağı çıkardığı gibi ateşi yaktı.
ne kadar ateşli bir erkek ona yeniden aşık olmuştum.
iso size bi süprizim var dedi ve sazını getirdi bas gaza şarkısını söylemeye basladı. içimin eriyip gittiğini hissettim.
şarkı bitince hacışakir hadi oyun oynayalım dedi. tabiki saklambaç oynamaya başladık.
iso elimi tutup beni götürmeye başladı. isoya uzaklaşmayalım kayboluruz dememe rağmen beni dinlemedi bir ağacın önüne oturduk
iso ben bu yolları çok iyi biliiyorum merak etme birazdan döneriz dedi. cebinden çakıyı çıkarıp arkamızdakı ağaca kalp çizip e ve i harfi yaptı. iso gözlerime bakıp artık aşkımız ölümsüzleşti dedi.
bende zaten ölümsüzdü ki zaten aşkımız bihter ile behlül gibi dedim
isoda demek beni behlüle benzetiyosun zaten bende benzetiyodumda çaktırmıyodum dedi...