yeteneksizsiniz

722 34 15
                                    

Bu bölüm beyza ve duyguya ithafen

Arkama bakmadan gitmeye karar veridim. Yanıma gelebilirdi. Ama orda durup sigarasını yakmaya başladı.

Onun sigarası yanıyordu benim içim.

Beyaz şahin önümden drift atıp gecerken ben trip atıyordum.

Beyaz şahin birden önümde durdu. Camı açtı ve ben

''Hey Allahın gerizekalısı bi sen eksiktin'' diye mırıldandım.

''What dedin gülüm'' dedi. Lanet olsun aklıma iso  gelmisti. Bana sadece o gülüm derdi.

''Hayırdır'' dedim. Bana gözlerinde anlam veremediğim hisle gülümsedi.

''Asi kızları severim'' diyip arabadan indi. Bana doğru yaklasti ve birden dudaklarımı öpmeye basladı.

Ne yapcağımı sasirmistim. Hic tanımadığım biri beni nasıl öperdi.

Hemen onu ittim. Tokat attım. Ve kosarak ordan uzaklastım

İsonun ağzından;

Emine arkasına bakmadan gitti. Hemen sigaramı yaktım ucuna Emine yazdım. Artık  Emineyi icime cekiyordum.

Sonra arkasından gitmeye karar verdim.

Gözlerim bana ihanet mi ediyordu. Keske bunu gormeseydimde kör olsaydım.

Emine kuzenim Caferle öpüsüyordu. Butun sevgililerim beni Cafer icin terk ederdi. Aglayarak ordan uzaklastım. Ama bu sefer Emineyi çok seviyordum. Onu bırakmayacaktım.

Bugün Emineye asıl süprizim yeteneksizsinize katılıyorum demek olcaktı. Ama olmadı.

Kaderde varsa üzülmek neye yarar sevinmek. Kalbim acıyordu.

Bu aksam Emine icin yazdıgim rapimi okuyacaktım.

Onu cok sevdigimi anlardı belki. Onu gördügumde kalbimi yüreğimde hissediyordum. Ben ona asıktım.

*****

Sahneye çıkmak icin hazırlanıyordum. Üstüme en sevdigim hummeli giydim. Saçlarımı diktirdim ve sim döktürdüm.

Sahneye ciktim ve Acun abi

''Evet ismail kendini tanitir misin'' dedi

Bende'' öncelikle herkes bana 'iso' der. Sonra almanyadan gelmedim. Emineye göre bir kıroyum ama tanrıya göre aşkını parçalayan bir nijayım. Ve Emineyi cok seviyorum.''

''Simdi soyleyecegim rap emineye gelsin kalbim acıyor Eminee'' diye bagirdim

Acun abi ''seni dinliyoruz'' deyince sarkiya basladım.

"Dj firari.2015. soğuk dunyalarin kuul insani yoooo
Eminemin kaşları karaa
Açtı gönlüme yaraa
İçtim suyu kana kanaa
Dünya bir yana o bir yanaa

Zeytin gözlüm afffffeeet benii
Anla artık seviyorum senii
Gel artık yormaa beniii
Üzme bu divane sevgilinii

Kalbimin kapıları bir tek ona açık
Ona göre ben bir yılışık
Fakat bunların hepsi yalan
Ben Eminemin yollarına kurbaan ''

Şarkıyı soylerken ayrica apaci dansı yapıyordum. Eminem cok severdi.

Sahnede büyük sessizlik olmustu. Tabiki bana dayanamadılar biliyordum.

Birden oylama kisminda 3 hayırla seni uğurluyoruz deyince.

Siz bana hayır dediniz ama Eminem bana eveet dee. Emineeeeee diye bagirmaya basladım. Zorla birileri beni sahneden cikartti.

Bendeki üstün yetenek farkedilmesin diye bana hayır dediklerini biliyordum. Ama umrumda degildi. Emine bana evet dese dunyalar benim olurduu...

Bir Apaçi HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin