kilka słów od autorki

1.9K 98 38
                                    

Cześć. Wracam do tej książki z dwóch powodów.

Po pierwsze, ostatnio jak weszłam na wattpada i zobaczyłam ile wyświetleń ma aktualnie "i love you brother", zrobiłam wielkie oczy.  Zatrzymałam się na tym jak było tu około 300 tysięcy wyświetleń, a teraz jest tego ponad 500 tysięcy.  Wiem że się powtarzam, ale naprawdę, przysięgam Wam, że nigdy się nie spodziewałam, że aż tyle osób to przeczyta, za co ogromnie dziękuję, naprawdę robi mi się bardzo miło gdy widzę, że nadal czytacie  "i love you brother", które na pewno nie jest idealne.

Drugą sprawą jest to, co pisałam już na swojej tablicy, ale nie każdy musiał to widzieć, a chciałam się z Wami tym podzielić. Poza tym dotyczy to tej serii więc myślę, że to dobre miejsce żeby o tym wspomnieć.

Mianowicie, ostatnio bardzo często wraca do mnie pewna myśl, która zagnieździła się już w mojej głowie długi czas temu. Czasem może nawet o tym wspominałam.
Bardzo intensywnie zastanawiam się nad tym czy nie przysiąść do "i love you brother" od nowa, poprawić jakiekolwiek błędy, rozbudować opisy, dialogi, fabułę, ewentualnie coś odjąć i... poszukać wydawnictwa, które być może mogłoby mi pomóc w wydaniu tej właśnie opowieści na papierze w formie prawdziwej książki.

Doskonale zdaje sobie sprawę, że to dość duży i odważny krok, ale myślę, że nawet jakbym odniosła porażkę, nie żałowałbym, że spróbowałam.

Tutaj też moja prośba do Was, żebyście w komentarzach zostawili mi Waszą opinię, co sądzicie na ten temat. Będę też wdzięczna za jakiekolwiek rady albo wszelkiego rodzaju sugestie.

Chyba nic więcej nie mam do przekazania, więc to by było na tyle.

Trzymajcie się ciepło!
~olaclifford

I Love You "Brother" (YAOI)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz