" agha jan .... mein ne wapis baba k ghr jane ka fesla kiya hai ..... " palwasha ne jese hi kaha to humza ne zor se chamach plate mein rakha .... sab us ki taraf matwajha hue ....
" ab yeh kya naya tamasha hai palwasha ...... " humza ne guse se kaha .
" humza .... yeh kya tareeka hai apni biwi se baat krne ka ..... kahmosh rhoo agar izat se baat nahi kr saktey ho to " agha jan ne guse se kaha to woh kahmosh ho gaya ...
"Bachey ... idhr tumhay koi masla hai .... koi paryshani hai .... to tum mujhe btaa do ... noor ko baata do ..... hum dono puri koshish kree gey usee hal krne ki " agha jan ne muhobat se kaha .
"N nahi agha jan .... b bs m mera dil nahi lg raha .... o or wese bhe .... ab tak baba wapis a gay ho gey .... t to abeer un k hotey mera kuch nahi begaar sakta " palwasha ne neeche muu krtey hue kaha .woh cah kr bhe unhee asal suchai naa baata sakii .
" o or tumhay lgta hai k agar woh wapis ayaa ... to kya mein usee wapis ghr tak bhe phonchne du ga .... " humza ne ek eyebrow upr krtey hue us se pucha ...
"Kheir .... baat ko katam kroo .... tum kahin nahi jaa rhi jab tak sab thek nahi ho jata .... to araam se haweli betho " humza ne kaha or uth k chlaa gaya ....
" agha jan mujhe bs ap ko inform krna tha ..... " palwasha ne bhe itna kaha or chlii gai ... agha jan peeche un dono ka muu dekhtey reh gey
" saad yeh sab kya hai " agha jan ne us se pucha to saad ne unhee sab kuch btaa diya ....
"Yaa mere kuda .... us bachi pr kya guzar rhi ho gi .... woh to phele hi itni mushkiloo se apne truma se bhir ayii the " agha jan ne afsoos se kaha .
" pta nahi agha jan .... humare ghr ko kis ki nazar lg gai hai .... kuch bhe sahi hone mein nahi a raha ... " saad ne paryshan hotey hue kaha ....
" m mein samjhau ga palwasha ko .... shaid woh meri baat maan jay .... us ka bhe atbaar tootha hai humey yeh baat nahi bhoolni chiyee .... " agha jan ne kaha to saad kahmosh ho gaya ...
Humza noor k kamre mein gaya to woh soo rhi the ... us ne usee utaya ..... Q k us ki medicine ka time ho raha tha ....
"Bhai .... palwasha ko bulaye .... ab to subho ho gai hai na .... m mujhe us se baat krne de "noor ka phela sawal hi yehi tha .
"N noor ..... m mein usee bulaa du ga ... pr phele tum nashta kr loo or apni medicine lee lo " humza ne narm lejhe mein kaha or maid ko ishara kiya k woh nashta lee k ayee ....
" bhai palwasha bohot jazbati larki hai ... usee guse mein kuch pta nahi chlta k woh kya bol rhi hai ... m mein janti hu usee .... j jab m mein usee suchai baatau gi .... to woh maan jay gi "noor ne rotey hue kaha .
" noor asaa kuch nahi ho ga ..... hum usee abhi suchai nahi btaa saktey hai .... kabeer ko agar pta chl gaya humare plan ka .... woh ek bar phir humare haath se nikal jay ga " humza ne serious hotey hue kaha .
" bhai .... badlaa rishto se zada important nahi hai ..... kabeer ko to ap dubara kuch na kuch kr k pakar loo gey .... pr agar abhi palwasha k dil se badgumani na nikaal sakee .... to shaid ap ka rishta na bachey ..... "noor ne kaha to humza shocked mein usee dekhne lgee ...mgr aglee lamhe hi kud ko sambhal gaya ...
YOU ARE READING
Wafay Ahad
General FictionIt's a army story Honesty love for country friendship ... every thing is present in it