" bohot haseen lg rhi ho ... ( woh kuch deyr k liye ruka ..... ) mgr .... is cehre k piche itna gatiya cehra ho ga .. yeh mein ne kabhi bhe nahi socha tha " humza ne gusa se kaha or palwasha usee phtii phti ankhoo se dekh rhi the .
" y yeh kya keh rhay ho tum .. " palwasha se bola nahi ja rha hai ... usee yaqeen nahi a rha tha k woh humza hai yeh... jis ko us ne chaha hai ...
" Q kiya tum ne asaa ... Q ... " humza ne pucha .
" p pr mein ne kiya kya hai " palwasha ne pucha .
" acha .. to tumhay kuch nahi pta ... yeh dekhooooo " humza ne apne mobile mein recording on ki ... yeh us din ki recording the .. jis din humza ka rishta ayaa tha ...
************************************
Palwasha ... mein ne tumhay kaha tha na ... k tumhare wada pura krne ka waqt a bohot jald ayee ga ... to woh waqt a gaya hai ... " kabeer sahab ne pucha .
" g han .. m mujhe yaad hai ... or mein abeer se shadi k liye bhe razi hu .. yeh hi chahtey hai na ap " palwasha ne pucha .
" yeh rishta .. tumhari marzi se ayaa hai " kabeer ne pucha to palwasha ne niche sir kr liya ..
" g g baba " palwasha ne kaha .
" t thek hai .. to mein unhee han kr deta hu .. ( kabeer sahab ne kaha to palwasha ne kushi se upr muu kiya .. ) pr ... meri ek shart hai .... " kabeer sahab ne kaha .
" k kya baba " palwasha ne pucha .
" b beta ... k kuch army officers mere kilaaf hai ... mujhe nahi pta humza un mein se hai ya nahi .. p pr .. a agr woh mere baree mein puche .. to tum ne usee such baatana hai .. k mein galt nahi hu ... us ki her ek baat mujhe baatani hai ... or ho sakee to us se army k raaz bhe ugalwa lena ... " kabeer sahab ne kaha .
" b baba ... woh kabhi bhe asaa nahi kree ga " palwasha ne kaha .
" tum kohsish krna ... mujhe yaqeen hai k tumhari muhobat usee asaa krne pr majboor kree gi ... or han .. karnal u usmaan ... usee bhe rastey se hatana hai ... pr khair .. phele humza ki ek ek baat ki report tum mujhe do gi " kabeer sahab ne kaha .
" p pr baba yeh galt hai " palwasha ne kaha .
Nahi beta .. tum masoom ho .. tumhay nahi pta ... humza un ka asal beta nahi hai ... yeh tum ne hi mujhe baataya tha ... hen na ... to woh humza ka galt istamal kr rhay hai .. galt kamoo mein ... or usee mere kilaaf uksay gey woh usmaan ... isee liye tum or mein humza ki madad kree gey " kabeer ne kaha to us ne han mein sir hilaya ...
Us k bad .. ek or video the ...
" palwasha mein ne tumhay kaha tha k jab tum usmaan sahab k ghr jao .. to ek file dhoondhni hai " kabeer ne kaha .
" w woh baba ... mein ne try kiya tha ... mgr mujhe nahi mili " palwasha ne kaha .
" thek hai koi baat nahi " kabeer sahab ne kaha .
************************************
Or us din se aaj tak papwasha unhee sab kuch baatati the ... humza ne apne kuch admi kabeer pr nigrani k liye lagay hue the ... jin se ysee yeh video mili the ...
" t to ab tum baato... k tum ne mujhe itna braa dhoka Q diya .. "humza ne pucha .
" h humza .. b baba kabhi bhe galt nahi kehtey hai ... un k links hai .. usmaan uncle tumhay istamal kr rhay hai bs .. or kuch nahi hai " palwasha ne baataya .
YOU ARE READING
Wafay Ahad
General FictionIt's a army story Honesty love for country friendship ... every thing is present in it