Hadi ne apne mobile mein download ki or phir on kr di ... kahomshi mein ek dm friing ki awaaz se acha bhlaa banda dr jata .. woh bichra to soo rha tha ..
Woh 4 udhr se bagh gay ..
" k kon hai khana karaab ka bacha .. samney aoo " gard ne pathan lehje mein kaha .
Woh apne room mein a gay the .. or sab hass rhay the .
" usee dekhne walaa tha .. w woh kese kr rha tha " hadi ne hastey hue kaha .
" k k kon hai .. khana karaab .. haaa ka bacha " saad ne acting kr k dikhai .
" yr bichara acha bhlaa .. soo rha tha .. tum logo ne usee draa diya " humza or mukeet dono ne kaha .
" oyeeee ! Mother tarisa ka male version .. chl yr hum ne to chota sa mazak kiya tha bs ... or ab soo jao subho agha gi 10 baje car bejh de gey ... murree k liye niklna hai foran se " saad ne baataya .
" Q hum to haweli ja rhay the na " humza ne bed pr latey hue pucha.
" han .. jay gey .. pr ek raat phele karnal sahab k pass rukna hai .. unhoo ne bhe jana hai haweli is liye .. un k saath hi chlee gey hum bhe " saad ne baataya .
" yeh bhe thek hai ... mujhe bhe baba se imp. Baat krni the " humza ne sochtey hue kaha .
" 😴😴😴 baba ka acha wala beta " saad ne kaha .
" to tu Q sar rha hai " humza ne mazee se kaha .
" jalee meri joti .. woh bhe Q jaleee bahi " saad ne kaha .
" acha ab tum log chup kr k soo jao " mukeet ne kaha .
"Ok boss " sab ne kaha or soo gay ...
Aglii subho woh sab uthee or apni apni packing kr li ... woh log is time college ki parking area mein kree hue the ...
Ek army ki jeep a k ruki ... us mein se ek admi bhir niklaa ... us admi ki parsonality hi alag the .. army uniform usee or haseen bana rha tha .. 6 feet hight ... woh 45 saal ki umer mein bhe bohot handsome lg rhay the ... ek or uniform mein larka utraa or unhee salute kiya ...
Unhoo ne sir hilaya or humza ki taraf barhey ...Humza un k galee lgaa ..
" asslam a alikum ! baba " humza ne alag hotey hue kaha .
" w/s beta " unhoo ne jawab diya .. saad bhe un k galee laga ..
" kese hai ap karnal saha ..... i i mean .. baba " saad ne zubaan dantoo mein di .
" hmmm ! Thek hu ... " usman sahab ne jawab diya .
Hadi or mukeet ne bhe salam kiya ..
" ok gentle men .. lets goo " usmaan sahab ne kaha to woh log bhe un k piche jeep mein bethey ..
Car mein bilkul kahmoshi the ... humza or hadi agee bethey hue the or back seat pr saad or mukeet ...
" yr ! Yeh tera baap tumhay asee Q treat krta hai jis thra jailer kisi jaliii ko " hadi ne serious hotey hue pucha .
" chup ho ja mere baap .. agr unhoo ne sun liya to bohot hurt ho gey " humza ne kaha .
" ek to na dunya jahn ki ortoo ki hassasiyat allah ne tere undr daal di hai .. yeh nazaktey na thori km kr de .. wrna dil or muu dono ki khayee ga " hadi ne usee asee kaha jese bohot braa sabak parha rha ho .
" filhall to tera muu band na hua . To tu zaroor utley haat ki khaye ga " humza ne 😬😬 kaha .
" fine ! Le kr liya muu band " hadi ne kaha 🤐🤐
YOU ARE READING
Wafay Ahad
General FictionIt's a army story Honesty love for country friendship ... every thing is present in it