chapter 16

38 4 1
                                    

Kabeer ka us waqt k bad kisi ko kuch pta nahi tha ... humza bilkul mutmaeen tha ...  arsha ne apni zindagi hadi k room tak medood kr li the ....

Miss Malik lounge mein bethi hui the ... or hadi ki tasweer dekh k is pr pyaar se haath pyer rhi the ..

" ap kya mujh se kush nahi hai " hadi ki awaaz ai .

" ap ko fakr hona chiyee mama ... acha mama ... royee nahi or promise kree mujh se ... k agar mujhe kuch ho gaya to rooye gi nahi " hadi ne in ka haath pkraa or kaha .

" hadi tum kitna zalim ho gay ho na ... tumhay zraa sharam nahi atii k tum ek maa k samney asee baatey kr rhay ho  " miss Malik ki ankho mein ansoo  a gay ..

" aree mama ... to ap koi aam maa thori hai ... ap ek army officer ki maa hai ... you have to be strong.. ap ko sab  k liye example banna hai " hadi ne kaha

" mujhe nahi banna ... mujhe bs apne betey ki maa bana hai " unhoo ne kaha .

" areee mama ... promise kroo k ap kabhi nahi roo gi " hadi ne kaha to unhoo ne hastey hue promise kiya ...

Woh apni kayaloo se ek dm awaaz se bhir ai ..

" mama dekhey .. ap roo rhi hai na
.dekhey mei wapis a gaya " unhee hadi ki awaaz ai ...

Unhoo ne her jagha dekha mgr hadi kahi nahi tha ..

" hadiii mera bacha ... hadiii ... dekhoo mein roo rhi hu. .. a jao na" miss Malik sofe pr haree hui maa ki thra beth gai ...

Arsha apne bed pr leti hui the ... hadi ko guzre 1 month ho gaya tha ...

" mein chahta hu k meri life patner meri himat banee ... meri kamzoori  nahi " hadi k awaaz us k kano mei gunji .

" arsha ... tumhay pta hai ... k jab mein ne pak army join ki the ... to meri sab se brii kuhaish kya the " hadi ne pucha to us ne sawaliya nazroo se hadi ki taraf dekha .

" k mein apne watan k liye lartey hue saheed hu. ... to agar mujhe sahadat milee na  .  To kabhi bhe rona mt. ... mein chahta hu ... k mere baba tum meri maa ... mujh pr fakr kree ... " hadi ne kaha ...  arsha ki ankh se ansoo niklee ... joh us ne saaf kr liye ...

" mein ab mazboot banu gi. .. or tumhara badlaa lu gi hadi ... " arsha ne apne ap se wada kiya .. .

Palwasha apne room mein band rehti the ...  abeer ne usee ghr mein mehdood kr diya tha ... woh na kisi se baat kr sakti the or hi koi us se ....

Abeer us k room mein ayaa ....

" tum idhr kya kr rhay ho ... dafa ho jao idhr se " palwasha ne guse se kaha .

" tumhari chacha se baat hui hai kya " abeer ne janjti nazroo se puche .

" mujhe Q kree gey woh ... unhee pta hai na k mein un ka pta bta du gi .. tum se hi kree gey woh baat ..  " palwasha ne guse se kaha ...  to abeer bhir chlaa gaya ....

Palwasha ki khas mulazma jis ne usee bachpan se pala the woh abeer se chup kr us k room mein aii. ..

" anti .. ap idhr kya kr rhi hai ...  abeer ko pta chlaa to woh ap ko Jan se mar de ga " palwasha ne kaha or jaldi se room lock kiya ...

" beta ... mein ne tumhay apni ulaad ki thra pala hai ...  mujhe tumhari fikr the ... yeh lo yeh mera phone ... tum apne pass rakho ... o or tum apne soher ko kahoo k woh tumhay idhr se le jay " unhoo ne kaha to palwasha k cehree pr gusa a gaya .. 

Wafay Ahad Where stories live. Discover now