PMA in kakul ....
Humza or us k baki group walee bethe mess mein bethey hue the
" yr .. baki sab to thek hai .. pr mujhe sunday night bohot achi lgti hai ... " hasan ne mazee se kaha .
" or woh Q " hadi ne pucha .
" woh is liye .. Q k sunday night ko baryani milti hai .. or movie night humey movie dekhne ko bhe milti hai ... " hassan ne kaha to sab hass pree ...
" cedits .. no wispering " senior se apni robdar awaaz mein kaha to sab kahmosh ho gayee ...
" yr mein to us din ka besabri se intazar kr rha hu jis din hum senior banee gey " hadi ne kaha to sab ne mushkil se apni hassi roki ...
In lahore ...
" mukeet beta .. mukeet beta ... utho .. or jao . Tumhari job ka aaj phela din hai " mukeet ki maa ne kaha .
" hmmm ! Amii .. ja rha hu .. phele hi bohot mushkil se job se mili hai " mukeet ne uthey hue kaha .
" wese beta .. han kis cheese ki nokrii .. tu to t.v mein anee ka shok rakhta tha na " us ki maa ne pucha .
" g amaa .. pr itni jaldi asaa nahi hota ... abhi to bohot se manziley paar krni pree gi ... khyer .. yeh bhe achi hi nokri hai .. mein chlta hu .. sham mein chotey chotey ek do or course k liye classes bhe leni hai .. kuda hafiz " mukeet ne kaha or chlaa gaya ..
In islamabad ...
" nooor nooor nooor .. tumhay mein bta nahi sakti k aaj mein kitni kush hu ... aaj humara FSC ka result a gaya .... " palwasha ne noor ko ghoomatey hue kaha .
" han .. pr mein nahi hu .. Q k tumhare frist year mein bhe gandey marks the .. or ab bhe " noor ne apne haath churwaa liye ..
" areee yr .. mera choro .. abhi hum tumhari baat kr rhay hai .. ap dekhna mein tumhara admission medical college mein krwau gi .. " palwasha ne kush hotey hue kaha .
" asaa nahi ho ga .. bree sahab nahi manee gey .. " noor ne mayoos ho k kaha .
" asee kese .. mein mana lu gi .. bs tum ab apni tayri pkroo ... tum apni MCAT ki tayri kroo bs " palwasha ne kaha to noor gehra sans le k reh gai ..
" acha subho ka result a gaya hai .. or tum abhi tak itni kush ho .. chloo so jao .. subho uthna bhe hai " noor ne kaha .
" is larki ka kuch nahi ho sakta .. isee kuch pta nahi hai .. or mein ek beti ka us k baap pr se brosa utana nahi chahti hu ... tumhay kuch nahi pta noor apnd baba k barey mein .. woh kese insaan hai ... mein ne un ka asal cehra dekha hai .. mujhe pta hai k woh kese insaan hai ..
Tum ne apne baap ka woh cehra nahi dekha ... or mein nahi chahti k tum kabhi bhe woh dekho .. mein tumhay toothey hue nahi dekh sakti hu " noor sochti reh gai bs ....In PMA ...
Aaj un ka fighting competition tha ... jis mein hadi haar gaya tha .. or humza jeet gaya tha .. dono ne apne competetor ko bohot tough time diya tha ... red wala hadi or humza the or blue colour walee dusre paltoon k cedits the ...
Woh dono raat ko bethe apne room mein apne zakmoo pr marham rakh rhay the ...
" uffff allah .. bohot dard ho rha hai mujhe " hadi ne kaha .
" kya zada dard ho rha hai hadi " humza ko fikr hue .
" tujhe meri fikr krne ki zaroort nahi hai " hadi ne guse se kaha .
YOU ARE READING
Wafay Ahad
General FictionIt's a army story Honesty love for country friendship ... every thing is present in it