chapter 25

3 0 0
                                    

arsha apne office se wapis ayii to ibraar sahab or asifa bagum lounge mein bethey hue the ... Or asifa bagum bohot zada kush the ...

" Areee waaah ... Aaj Kya koi kushi ki BAAT hai ... Anti ap bhir beth kr chay pi rhi hai " arsha ne muskura k kaha or un dono k Saath beth gai ..

" Hmmm Soo to hai ... Wese tumhare liye bhe ek surprise hai " asifa ne muskura k kaha

" Really ... Mere liye ..  who kya" arsha ne sochtey hue pucha .

" Surprise baataya thori jata hai " ibraar sahab ne hastey hue kaha .to who bhe muskura di

" Yeh bhe hai ...but I knew .... Kabeer ko saza ho gai hai ... Yehi hi surprise hai na" arsha ne pucha to who muskuray .

" Nhi ... Tumhare room mein. Hai ... Jao fresh ho Jao ... " Asifa bagum ne kaha to who heyraani se han mein sir hilati hui chli gai ...

Who jese hi kamrey mein enter hui ... To ek dm freeze ho gai ... Q k joh who apni ankho se dekh rhi the ... Who such kese ho sakta tha ...

" Not again .... Mein Q usee bar bar sochti hu .... " Arshad ne kud ko kosa ... Or apni ankhee maslii ... Pr joh mazir who dekh RHI the ...  Woh wese hi tha .... Ek dm Kuch kayal us k zehen mei  ayaa

" No .. it's can't possible ... Right ... H how can ...  Y you ..  " arsha shocked mein pta nhi Kya bol rhi the ... 

Hadi chl kr Is k pass ayaa ...arsha beyaqeeni mein usee apne haath se chu rhi the ...  Or usee mehsoos kr rhi the. ..

" K Kya t tum such mein idhr ho ... Ya her bar ki thra ... Is bar bhe mujhe chor k chlee Jao gey " arsha ki ankho se ansoo gir rhay the ...

" Arsha ... M mein such mein zinda hu ... " Hadi ne is ka haath pakra ... Ek dm se arsha k face expression change hue ... Us ne Hadi ko kud se door dhaka diya ...

" Tum such mein zinda ho ... Itna bra dhoka ... Itna braa jhoot bola tum ne mujhe se ..  apne ghr walo se "arsha guse mein SB keh rhi the ... Or ansoo us ki ankho se thamne ka naam nhi le rhay the ...

" Arsha Meri baat sunoo ...I can explain everything ok " Hadi ne dubara us k nazdeek Jane ki koshish ki mgr us ne haath k isharey se usee wahi rok diya ...

" Kabrdar ... Ek kadm bhe or Meri taraf Mt barhana ... Tum to Mr gay the na ... Bohot Shok hai tumhay yeh sab kheyl kheylne ka ... Sb ki feeling se kheylne ka ... " Arsha guse mein bol rhi the ...

" O o or w who ... H .M ... W who bhe Tum hi the .. bolooo " arsha ne pucha to is ne han mein sir hilaya ..

" Ooo my god ... And I am Soo stupid ... Tum mujhe bewakuf banatey rhay ... Or Mein banti rhi ... " Arsha bohot hurt the ... Hadi us ki taraf barha or usee apne seeney se lgaya ...  Mgr arsha ne usee dubara door kr diya ...

" I don't want to talk to you Hadi .. just leave me alone " arsha ne guse se kaha

" Arsha Meri baat to Suno " Hadi us se baat krna chahta tha ...

" I want some time alone Hadi ... Pleased leave " arsha ne kaha to who han mein sir hilata hua bhir chlaa gaya

Arsha ne door lock Kiya ... Or drwazey mein nichey bethti gai ...

" Asaa kese kr saktey hai ap mere Saath ... Apni moot na drama .. ... Itna bra dhoka diya mujhe ap ne ...Hadi ... Mein ap ko kabhi maaf nhi kru gi " arsha ne rotey hue kaha ...

In haweli

Saad apne kamrey mein betha hua tha ... Or us din wali palwasha or Noor ki baatey soch raha tha .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Wafay Ahad Where stories live. Discover now