2.Bölüm⭐

14.8K 1.3K 314
                                    

İyi okumalar 💙

Hastane koridorlarında dalgınca yürürken aklım biraz önceki doktorla konuştuklarımızdaydı.

Çantamı sıkıca tutup danışmaya ilerledim. Kadının dikkatini çekmek için boğazımı temizledim. Bakışları bana dönerken ufak bir tebessümle konuşmaya başladım.

"Ben kan grubumu öğrenmek istiyordum da"

Aynı şekilde tebessüm etti. "Kimliğinizi alabilir miyim?"

Bilgisayardan birkaç işlem yaparken bakışları beni buldu. "Kan grubunuzun 0 Rh+ olduğu yazıyor."

Başımla onayladım. "Tekrar baktırmak istiyorum."

Bir şey demeden geri bilgisayara döndü. Kimliğimle beraber uzattığı barkod kağıdını aldım.

"İkinci kattaki kan almaya gidin. Kanınızı verin sonuçlar birkaç saate çıkar."

(Not:Oy vermeyip sadece açık arayıp yorum yapan okuyuculara sesleniyorum; Her hastanenin prosedürü farklıdır, işleyişi farklıdır. Ülkedeki tüm hastaneleri gezmediğim için kendi staj yaptığım hastaneyi baz alıyorum. Laboratuvarda da staj yapmış biri olarak söylüyorum ki kan grubuna bakılması beş dakika değil birkaç saat sürüyor. Daha doğrusu kanlar tek tek değil toplanarak laboratuvara getirildiği için uzun sürüyor. Sizin beş dakikada baktırmış olmanız umrumda değil, siz önce bir önceki bölümü oylayın.)

Teşekkür edip ikinci kata çıktım. Kanımı verip boş bir sandalyeye oturarak beklemeye başladım.

Korkuyordum. Neden korktuğumu bile bilmeden.

Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkilerek çantamdan çıkardım.

Kimden;Sevgilim
Günaydın güzelim..

Tebessüm edip cevap vermeden geri çantama attım. Sonra arardım. Bugün okula gitmesi gerekiyordu ve hastanede olduğumu bilmiyordu.

Birkaç saat boş boş oturmamla geçerken tekrar danışmaya gittim.

"Sonuçlar çıkmış mı? Bakabilir misiniz?"

Kadın sonuçlara bakarken ellerimi birbirine kenetledim.

Kadının şaşkın bakışları beni bulurken anlamazca ona bakıyordum.

Bilgisayara eğilip iyice bakarken dayanamayıp "bir sorun mu var?" Diye araya girdim.

"Yok. Yani şey..en iyisi ben sizi yetkili biriyle görüştüreyim."

Sıkıntıyla yerinden kalkıp koridorda ilerlerken onu takip ettim. Bir odanın önüne geldiğimizde durdu.

"Siz bekleyin."

Kadın içeriye girerken bakışlarım kapıya kaydı.

Başhekim Kerem Seçkin

Kapının önünde bir sağa bir sola giderken kadın çıktı. Açık bıraktığı kapıda bana yol verdi. "Buyrun Deniz Hanım"

İçeriye girerken kapı arkamdan kapandı. Başhekim yani Kerem Bey ayağa kalkıp önündeki koltukları gösterdi.

"Buyrun Deniz Hanım."

Gösterdiği yere oturdum. Bir açıklama beklerken ellerini masanın üzerinde birbirine kenetledi.

Çoban Yıldızı(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin