BAB | 89 •🌸

232 15 0
                                    


May it be possible to love you-

"Alhamdulilah kandungan awak Puan Zara dalam keadaan yang stabil dan sihat ,cuma saya sarankan jangan stress?pemakanan isteri awak perlu awak titip berat dan jaga ye !

Darish Adrish mengangguk tanda faham dia memandang wajah Zara Aimanina yang diam sejak kebelakang ni isteri dia diam dan tidak banyak bercakap tidak tahu kenapa dalam tempoh nak masuk seminggu Zara Aimanina sudah kurang bercakap dengan nya

"Agak-agak berapa bulan saya boleh tahu jantina anak saya!"

Soal Darish Adrish kepada Doktor perempuan"4 or 5 month Mr.Darish tunggu anak awak berada dalam kondisi yang bernyawa " Darish Adrish mengangguk tanda faham akan hal itu ,Zara Aimanina hanya diam sahaja lantak kau lah nak tanya apa dekat doktor ada dia peduli terus dia bangun dan keluar dari bilik manakala Darish Adrish tersentak tergesa-gesa mengambil buku pink dan kertas yang penting.

"Baby tunggu kejab ,bagi saya ambik ubat awak dulu"Zara Aimanina mendengus kasar terus memalingkan wajahnya memandang suaminya yang berada di kaunter farmasi .

Darish Adrish tidak tahu apa masalah isterinya sampai dia bersikap dingin dia ada buat salah ke atau sakit kan hati isteri dia tapi apa ? Darish Adrish yang melihat Zara Aimanina memeluk tubuh bersandar terus dia menghulurkan kertas ke abang farmasi sambil menunggu dia mengerlingkan mata ke isteri nya itu.

"Zara Aimanina! "Nama isterinya dipanggil terus Darish Adrish bangun ke kauntet untuk mengambil ubat dia beruntung kerana tempat itu hanya dia sahaja tidak lah sesat atau berebut untuk mengambil ubat tambahan pulak tidak ramai pesakit yang datang berkunjung di hospital ini

Mereka berdua keluar dari hospital tersebut walaupun Zara Aimanina yang keluar dulu tetap gadis muda itu kena tunggu Darish Adrish membuka pintu kereta "Darish!"panggil seseorang perempuan , suaranya yang lembut membuatkan Darish Adrish yang ingin mengejar isterinya terberhenti apabila namanya di seru dia menoleh ke tepi matanya melihat ke seorang budak perempuan sebaya dirinya tidak dia asing kan lagi budak itu adalah Nisha Adira customer yang selalu datang ke Family Mart .

Nisha Adira berjalan mendekati Darish Adrish selalu tahu dia berdoa bahawa lelaki yang bernama Darish Adrish adalah jodoh nya setiap pertemuan pasti bibik cinta akan ada "Awak cuti bukan ke awak cuti hari Khamis!"

"Saya ada hal itu yang saya ambil cuti !"

Mata Nisha Adira melihat buku berwarna pink seperti buku mengandung "awak hantar kakak awak ke ? Bukan itu buku untuk perempuan hamil ke".

"Haah ,Saya kena pergi bye" dia tak nak Zara Aimanina nampak pulak makin teruk keadaan jadinya terus dia berlari pergi meninggalkan Nisha Adira kenapa perempuan itu kena datang diwaktu dia sudah bahagia dengan Zara Aimanina jauhkan lah dia dari zina mata dan hati dia tak nak robohkan masjid yang Zara Aimanina bini tambahan isterinya sedang mengandung .

Darish Adrish melihat isterinya sedang duduk diatas kerusi "Ya Allah baby maaf!"suara Darish Adrish tercungah-cungah membuatkan Zara Aimanina memandang kosong

Lelaki itu membuka pintu untuk Zara Aimanina terus kaki panjang dan mulus itu masuk ke dalam perut kereta. Darish Adrish menghembus nafas kasar berlari masuk ke dalam kereta milik Zara Aimanina nak dia beli kereta lambat lagi walaupun Zara Aimanina dari orang yang kaya ,namun dia tidak boleh makan hasil isteri itu tidak manis bukan dia ketua keluarga sepatutnya dia yang lebih berusaha.

"Baby ,awak marah saya ke?"Zara Aimanina mendengus kasar terus melelap kan mata

"Zara ,saya tanya awak . Awak marah saya ke atau saya ada sakit kan hati awak?"Zara Aimanina yang semakin hilang sabar

"Bawak je kereta emosi aku tak stabil jangan cakap dengan aku !" Untuk akhirnya Zara Aimanina bersuara ,Darish Adrish terdiam memandu kereta sahaja mungkin jugak pembawakan budak dia bukan bodoh untuk maki hamun suami dia sebab tu lah dia cuba menahan amarah tak nak lebih lebih berkata.

*****

             Nurziq Alexander yang menahan muntah dalam mulutnya berlari ke tandas sumpah dia tidak tahan menanggung derita seperti ini nampak benda basi,sampah,sisa makan atau apa apa yang kotor automatik dia muntah padahal sebelum ini bua hanyir darah mayat pun dia boleh hidu sejak bini dia mengandung dia terkena tempias si bini namun dia bersyukur sebab isteri dia tidak kena jadi kehamilan itu masih terjaga "Uwekkk? Bodoh lah!" Takkan dia nak tunggu sampai 9 bulan

"Dasar morning sickness menyeksakan"macam mana lah perempuan boleh tahan kuat betul badan diorang lemah pun boleh buat kerja rumah dia ni nak ambik pistol nak tembak dekat pokok pun tumpang-ambing tahu.

"Alex,awak dekat mana!"Mata Nurziq Alexander membulat disaat dia ingib muntah lagi takkan dia biarkan si Shafikah Arisha tahu akan hal ini.

"Dekat tandas berak,kau turun lah bawah buatkan aku air limau sejuk"laung Nurziq Alexander dia takkan biarkan Shafikah Arisha tahu akan rahsia yang dia cuba sembunyikan genap 5 atau 4 bulan pasto perut wanita itu akan nampak jugak.

Shafikah Arisha yang terdengar suara suaminya tidak jadi untuk pijak tangga atas lagi "ok awak?"riang Shafikah Arisha membalasnya dia turun perlahan-lahan ini kalau Nurziq Alexander tahu dia lari memang kena cincang lah dengan suami dia.

"Uwekkk ,fuck !" Dia tak boleh bertahan 9 bulan terlalu lama untuknya boleh kering badan dia kalau macam ni. Nurziq Alexander mencuci muka lalu mengampai minyak cap kapal dan disapu ke leher,hidung,telinga dan perut agak kesan bau boleh hilang loyal jugak boleh berkurang.

Nurziq Alexander yang rasa sudah lega dan ok terus keluar dan menuju ke bawah untuk melihat isteri nya itu "awak ni air limau ?"ajak Shafikah Arisha dengan riang,Nurziq Alexander memandang wajah isterinya itu kenapa cantik pulak isteri dia atau mata dia ada masalah ishh tak boleh jadi ni.

"Thank!" Balas Nurziq Alexander dengan dingin

"Awak~" Nurziq Alexander memandang isterinya itu dengan suara pulak aduhai nafsu dia tak boleh lah .

"Ke..Napa?" Gagap pulak mamat ni

"Saya teringin lah nak makan chezzy KFC tadi kan saya tengok dekat tv ada keluar iklan?"Aduhai kenapa lah kau pergi tengok tv tu dah lah dalam tu penuh dengan makanan Ya Rabbi masalah dunia yang tak boleh dia bincangkan dalam otak tahu.

Air limau diteguk rasa loya sikit demi sikit hilang "kau nak order dari food panda atau kau nak keluar beli?" Selera perempuan mengandung bukan betul sangat kadang-kadang mengidam tu nak makan sabun dengan kapas teruk betul alahan mengandung ni minta-minta dia tidak lah.

"Order jelah ,tengok muka awak pun saya rasa awak tak larat nak keluar?"Alhamdulilah memahami pun kau wahai bini ingat tak sayang kau lah tadi.

"Ok ,kau ada app dia ke kalau takde pakai aku punya fone order lah kau nak makan apa?"balas Nurziq Alexander sekali mendatar dia tahu macam mana nya mengidam sebab Zara Zahira dulu pun pernah mengidam benda yang sama sampaikah Syed Aryan Reon tepuk dahi mencari makanan yang Zara Zahira mengidam hahah comel sahaja.

"Banyak boleh ke?" Terjongket kening Nurziq Alexander

"Habis ke ?"

Shafikah Arisha tersenyum bangga " mesti lah sedap tu ?" Seloroh punya bini

"Suka hati kau lah perempuan,kalau aku tahu kau membazir mati kau aku bunuh"sebenarnya dia sengaja mengertak isterinya untuk tidak membazir kerana itu adalah amalan syaitan tidak elok bukan.

Shafikah Arisha mengangguk takut "o-ok ?" Dia tak berani bertentang mata dengan suami dia , pinggang Shafikah Arisha ditarik merapat di tubuh suaminya.

Nurziq Alexander mencium bibir isterinya dengan rakus dia menyentuh punggung dan pinggang sekaligus leher isterinya dijilat lalu digigit"Al..ex!" Nafsu suaminya agak kuat dapat dia rasakan namun Nurziq Alexander pandai mengalihkan pandangan dan menurunkan nafsu .

"Jangan gerak nanti kau sakit" ujar Nurziq Alexander apabila dia menolak tubuh isterinya ke sofa ....

THANK YOU FOR READING









MRS SYED ARYAN REON ✓|04Where stories live. Discover now