You mine but not soul-
Nurziq Alexander melangkah masuk ke dalam bilik tidurnya dia melihat kelibat tubuh Shafikah Arisha bersandar di balkoni, gadis itu sudah pun menanggalkan busana penganti hanya mengenakan baju tidur berwarna merah, Nurziq Alexander mengampai baju tidur miliknya jugak dia masuk ke bilik air untuk mandi membersihkan diri , kalau tak mandi berbau dia suka jaga kebersihan tengoklah bilik dia lagi kemas dari perempuan tahu tersusun rapi,mengikut warna jangan ingat lelaki tak boleh cerewet tahu.
Shafikah Arisha terdengar bunyi pancuran air dari bilik air dia memerhati bulan yang bersinar di malam hari kalau lelaki itu tidak mencintai dirinya kenapa Nurziq Alexander mencium bibirnya ,berikan kehangatan pada dirinya kenapa lelaki itu suka kenakan dirinya jujur dia kata dia mulai sayang pada Nurziq Alexander cuma masih tiada kekuatan untuk memberitahu lelaki yang berhati batu itu "dah tak reti nak tidur ,nak tunggu aku' cakap ke?"sergah Nurziq Alexander dia tidak sedar bahawa Nurziq Alexander sudah selesai mandi dia menoleh ke arah Nurziq Alexander kelihatan lelaki itu memakai baju yang sama warna denganya sepadan bukan dua dua minat warna merah.
"Saya tak ngantuk lagi"balas Shafikah Arisha dengan nada yang lembut dia menundukkan kepala tak mampu melihat renungan lelaki itu boleh pecah jantungnya itu . Nurziq Alexander yang dengar akan hal itu membiarkan sahaja dia penat dia nak tidur esok dah masuk kelas malas dia nak berlama-lama dengan Shafikah Arisha rumah dia,sekolah pun dia memang macam penjara pengawas sahaja.
Nurziq Alexander melabuhkan tubuh badannya ke atas katil menekup matanya "Tolong aku matikan lampu aku nak tidur"arah Nurziq Alexander kepada Shafikah Arisha ,suaranya yang keras membuatkan langkah gadis rabun itu laju dalam hati Nurziq Alexander tergelak melihat Shafikah Arisha terlanggar pintu sebesar tu pun tak nampak jangan harap lah dia nak sweet .
Lampu mulai di matikan Shafikah Arisha kembali ke tempat tadi di bawah sinaran bulan membuatkan kelompak mata Shafikah Arisha berkilauan seperti berlian ,Nurziq Alexander diam-diam memerhati isterinya yang sedang termenung jauh tidak dia nafikan isterinya cantik namun hatinya melarang mengungkap dia tidak kesah kisah silam Shafikah Arisha kerana itu adalah ketentuan Allah kita bukan malaikat untuk halang apa yang Allah takdirkan kepada kita ingat lelaki yang baik tidak akan tanya masa silam seseorang baik buruk mana pun terima faham.
"Arisha !" Panggil Nurziq Alexander kepada isterinya,Shafikah Arisha terlaku fokus pada sinaran bulan melihat ke arah suaminya yang sedang berselimut ,dia mendekati lelaki itu lalu melabuhkan punggung di atas katil
"Awak haus ke atau lapar?"dia sudah jadi isteri orang jadi keperluan suaminya dia kena sediakan
Nurziq Alexander bangkit dari tempat tidur dia memandang wajah Shafikah Arisha "jujur sebenarnya kau tak tahu nak tidur mana kan"Tekaan Nurziq Alexander membuatkan Shafikah Arisha terdiam sejujurnya itu benar kalau dalam drama mesti kena tidur atas lantai tak pun sofa tapi ruangan macam ni sejuk dan tak selesa walaupun rumah dia kayu dia selesa dekat sini tidak .
"Aku tanya kau perempuan betulkan!"Shafikah Arisha lambat-lambat mengangguk tak pasal pasal kena jerkah pulak kalau lambat jawab suami dia ni bukan betul sangat
"Apa yang slow sangat!kau tidur jelah sebelah aku dah jadi bini aku nak takut buat apa bukannya aku nak rogol kau pun"selamba Nurziq Alexander berkata dia ni memanglah hati kering tapi tak sebodoh tu nak bagi bini dia sakit tidur atas lantai ,dalam tab mandi dia masih boleh fikir. Takdenye dia nak buat macam dalam drama yang merepek ke laut tu dah kahwin kena tidur asing kau suka atau tidak dah jadi suami isteri belajar agak lah jangan tahu ikut nafsu ular kau sahaja bila dah sayang baru nak dekat otak macam udang sungguh.
"Saya takut awak tak selesa"Nurziq Alexander berkerut dahi tak selesa kejadah kau lah perempuan dah namanya suami isteri normal lah kalau masih tak biasa
"Kalau dah jadi bini tu buat lah cara bini sakit kepala aku lah dah tidur je sebelah aku"Nurziq Alexander menarik kepala Shafikah Arisha untuk tidur sekali jangan ingat dia nak sweet lambat lagi otak dia nak berjalan ke situ.
"Awak!" Panggil Shafikah Arisha dengan nada yang takut
"Apa lagi perempuan,kau nak apa?" Aku nak tidur pun susah baik aku kutip balik je bantal peluk yang tak bernyawa lebih elok lah
"Why you can't be mine!" Nurziq Alexander dengar terdiam
"Aku penat tidur !"jawapan yang dia tunggu ditiup angin sahaja,dia tidur dalam pelukkan Nurziq Alexander tidur dengan anak murid sendiri rasa macam bangau nakkan ikan betina sahaja.
****
Firhan Fayrose menarik Danisha dalam pelukkan "aw-awak!" Danisha pelik dengan tingkah laku Firhan Fayrose yang tiba tiba sahaja peluk dia dah kenapa. Firhan Fayrose masih risaukan Danisha takut sahaja mamat tu masih kacau Danisha dia tak nak Danisha ketakutan lagi dia sudah tekad ingin melindungi gadis ini namun dengan cara berkahwin sahaja dia dapat jinakkan perempuan ni
"Aku bagi tempoh dekat kau untuk setia dengan aku ,kalau kau curang dengan aku . Aku bunuh kau!"bisikan itu buatkan Danisha mengigil ketakutan tubuhnya seakan lemas dipeluk oleh Firhan Fayrose ,Lelaki itu melepaskan pelukkan matanya tidak seperti selalu menakutkan sahaja mengecil pulak tu Danisha sedar aura Firhan Fayrose miliki aura membunuh bila bila sahaja nyawa dia boleh melayang.
"S-ayya tak kan hampakan awak!" Dia takkan curang dia masih ingin hidup.
"Great , I'll been warned you don't be regrets Danisha just one touch you died!" Danisha mengangguk tanda faham akan perkara itu dia ketakutan melihat mata Firhan Fayrose lelaki itu bahaya sebenarnya .
"Kau pergilah mandi,nanti turun bawah makan aku masak dekat kau"Danisha berlari ketakutan hanya mampu akur dan angguk sahaja. Kejadiaan tempoh hari cukup merisaukan dirinya menjadi buruan sahaja . Tidak sangka McDonald's tempat dia kerja terima ugutan dari Firhan Fayrose lelaki itu benar benar gila.
Firhan Fayrose bangun dari sofa dan bergerak ke dapur untuk masak hotdog,daging burger lembu ramli ,nugget sahaja walaupun simple rasanya kenyang kot makan pun dua orang sahaja apa yang nak gelabah tak mati kalau tak makan nasi malam macam ni tekak dia nak makan macam ni,Firhan Fayrose terpaksa buat macam tu demi Danisha dia tak nak pisang berbuah dua kaki dia tak nak Danisha terseksa dalam bahaya. .
Selang beberapa minit Danisha turun dengan baju tidur cantik dia duduk melabuhkan punggung " kau punya makan lah tapi tiup dulu masih panas !"Danisha mengucapkan terima kasih atas hidangan ni walaupun Firhan Fayrose mencuci pingan miliknya begnya diambil dari sofa .
"Firhan before you go can we kissed"Danisha terkejut dengan apa yang dia cakap dia menekup mulut apa yang dia kata ni aduhai mesti Firhan Fayrose ingat dia perempuan lorong yang nak goda dia ,Firhan Fayrose melajukan langkahnya lalu menyentuh belakang kepala Danisha bibirnya menyatu dengan Danisha hangat terasa strawberry Segar nasib baik Danisha tak makan lagi kalau tidak mesti dah kena gigit sebab bau hotdog lapar lagi tahu.
"Good night!" Terus Firhan Fayrose berlari keluar ,Danisha terkebil-kebil belum sempat dia nak cakap Firhan Fayrose sudah pergi . Danisha APA lagi makan lah takkan nak biarkan sejuk pulak tak sedap lah nanti penat je mamat tu masak kena buang kecik pulak hati.
BUk!
Firhan Fayrose tumbuk kereta miliknya kemek" asal lah aku pergi cium bodoh sungguh lah nafsu ni" metal bibir
NURZIQ ALEXANDER DONE
FIRHAN FAYROSE
ZARA AIMANINA
SYED ARYAN REON
TENGKU DRYAN HYEROSE
YOU ARE READING
MRS SYED ARYAN REON ✓|04
RomanceDate:💕 17th July 2021 A4:Mrs Syed Aryan Reon (COMPLETED) SYED ARYAN REON seorang lelaki yang berkarisma,memiliki kata kata yang pedas menggoda,dia dingin baginya cinta itu tak pernah wujud setelah dia kehilangan cinta terakhir nya dia hanya sibukka...