"Are you sure Zara"Zara Aimanina mengangguk tanda pasti dia ingin berkahwin dengan Darish Adrish dalam bulan 11 ni ,bukan desakkan Erisya Damia namun penjanjian dia pada Darish Adrish dan lelaki itu sendiri sudah mengaku yang lelaki itu mahukan dirinya jadi tak pelah kan asalkan mereka kahwin halal tentang rumah keperluan boleh usaha dia percaya dengan izin Allah .
Nurqif Aiman dan Bella Zandra saling memandang antara satu sama mereka tidak tahu bagaimana ingin katakan bukan tak setuju tapi dia tak nak lah anaknya merana akibat lelaki dan lelaki itu layan anak dia sampah "kau setuju ke?"Bella Zandra mengeluh kasar
"I sebenarnya tak setuju tapi bila ingat balik macam mana I dengan you kahwin maybe risau I tu tak delah !"Teringat pulak bagaimana Nurqif Aiman pergi baling barang habis pecah pasu bunga dekat rumah semata-mata tak nak kahwin dengan Bella Zandra teruk bukan perangaj dia yelah takkan nak kahwin dengan kawan kakak dia dah lah tua,kalau muda tak mengapa lah dan yang paling penting dia tak kenal dan tak cintakan pun perempuan tu jadi wajib ke dia kahwin sedangkan kahwin ni sunat sahaja.
"Umi tak kesah tapi you must to promised kalau ada salah faham jangan sesekali tinggikan suara dekat suami !"pesan Bella Zandra dia pun tak pernah tengking suami ,Nurqif Aiman langsung tak angkat tangan dekat dia jadi nak anak dia jadi macam mereka sikit pun jadi lah kalau tak boleh ikut gerak mereka kerana sudah merasakan.
"Dad pun ok je kalau kamu rasa dia boleh jadi suami yang baik teruskan ,nanti ajak mak dengan ayah dia datang sini kita bincang"Zara Aimanina tersenyum manis ke arah ibubapanya kerana memberi izin untuk berkahwin umurnya pun sudah 19 tahun berharap sangat perkahwinan nya kekal seperti ibu dan ayahnya.
"Zara bawak mak dengan dia je sebab bapak dia dah lama terdiam!"Bella Zandra mengangguk sahaja dia takkan nak bahas tentang orang yang sudah pergi bukannya boleh hidup balik andai ada kuasa dia dapat hidupkan arwah orang pertama adalah Nurefah Rose kerana wanita itu lah memainkan peranan yang lebih indah dalam novel-novel yang diterbikan oleh author sendiri bukan selalu tumpang famous hahah.
" nanti bahas lagi,dad dengan umi ada benda nak bincang!"Bella Zandra dan Nurqif Aiman bangun dari melabuhkan punggung . Zara Aimanina keluar dari rumah untuk ke rumah Puan Usna tidak lah terlalu jauh dari tempat kediamannya dia meminta izin Nurqif Aiman untuk tidur disana mula-mula papanya tidak bagi yelah anak dara tapi bila didesak dia bagi janji tidur bilik lain-lain dia tak nak orang mengata anak dia murah atau apa-apa sebaliknya kerana dia tidak ingin memalukan nama rose.
"Nak buat macam mana kalau anak you nak kahwin !"ujar Bella Zandra tergelak
"Ni mesti ikut perangai kau yang gatal nak nikah dengan aku dulu"lengan Nurqif Aiman dicubit terus dia menjeling tajam ke arah suaminya
"hello I tak gatal ok waktu tu tak kahwin dengan you bila nampak you punya aummm baru I start nak rogol you"Tertelan air liur Nurqif Aiman mendengarnya berderau jantung dia wey tengok Bella Zandra nak cuba rogol dia.
Merangkak ke atas katil "WOI JANGAN NAK MACAM-MACAM DAH HILANG TERUNA DAH AKU NI!" Bella Zandra tergelak melihat Nurqif Aiman cuba menggelakkan diri takkan lah suami dia nak tolak bini dia jatuh lah nanti mati macam mana wey ,leher suaminya dicengkam tidak lah kuat sengaja nak tarik tali lalu bibirnya singgah ke Nurqif Aiman lembut
"Love you sayang'!" Mula dah kucing gatal dah datang,Nurqif Aiman pasrah dia tak boleh nak buat apa dah kalau halal dan sentuh dia ,auto gatal tu sama sama naik kesah apa dia bini dia jadi para pembacaa sila skip takut jealous hahah.
*****
BUK!
Danisha Afifah menolak tubuh Firhan Fayrose dengan kuat sehingga lelaki itu jatuh ke atas katil ,mata Firhan Fayrose terbeliak melihat Danisha Afifah menolaknya sebegitu tak pernah pulak perempuan chubby ni tolak sentuh pun tak pernah dah kenapa balik dari Majlis Hari Jadi Erisya Damia terus berubah lain macam takut pulak dia "kau nak buat apa ?"gelabah Firhan Fayrose melihat Danisha Afifah naik ke atas katil dengan rambut pulak terurai panjang cantik dan seksi buatkan dia tidak berkelip melihat Danisha Afifah.
"Saya nak awak sentuh saya please!" Firhan Fayrose cuba menolak namun ditahan oleh Danisha Afifah
"No Danisha let me go kau gila ke?"Danisha Afifah sikit pun tak berganjak dia betul-betul terluka dia perlukan Firhan Fayrose dia terdengar perbualan antara seorang bapa dengan Erisya Damia untuk mencari calon isteri kepada cucu-cucu dan Danisha Afifah yang masih sedih tambah kecewa dengan hal itu apa yang korang boleh buat untuk dapatkan mungkin dia murah tapi dia boleh mati.
"Saya nak awak Firhan ,saya gilakan awak please touch me!" Pakaian Danisha Afifah terbuka , Firhan Fayrose lelaki nafsu dia dan iman dia tak sama level wey bila bila dia boleh terkam perempuan macam Danisha Afifah tidak kesahlah cantik atau tidak kalau ada perempuan disitulah kesedapan datang .
"Danisha kau jangan buat kerja bodoh lah aku takkan sentuh kau lah!"Bentak Firhan Fayrose dia tak boleh memandang terlalu lama pada Danisha takut dia tak boleh kawal
"Kenapa ? Saya tak cantik ke atau awak anggap saya dah kotor takde lagi virgin!" Terdiam Firhan Fayrose mendengarnya
"Jadi betul lah selama ni awak memang tak percayakan saya ,huh?"Firhan Fayrose tahu Danisha terasa akan hal itu . Perkataan tu sangat lah sensitif untuk perempuan sebenarnya dara ibarat syurga akhirat untuk mereka hilang syurga maka hilanglah dunia untuk kesana nampak tak memang macam normal lapisan dara h tapi kau lelaki takkan pernah faham kau tak pe takde kesan-kesan menunjukkan kau tu ada teruna atau tidak. Perut kau buncit bukan sebab banyak makan tapi itulah tanda-tanda kau dah disentuh jangan ingat korang bebas sangat lah dapat.
"Bukan macam tu lah -"
"Then what Firhan awak tak nak sentuh saya kan sebab saya dah takde dara !"Danisha Afifah bangkit dari katil namun ditahan oleh Firhan Fayrose dia melihat Danisha Afifah menangis teruk ,pipi kemerahan mata nya seakan lebam .
"Lepas lah buat apa awak nak pengan perempuan kotor macam saya hiks.."ditolak namun Firhan Fayrose lebih tangkas mengigit leher Danisha Afifah 'sorry dad mom' Firhan Fayrose terdengar suara rengekkan Danisha Afifah
"Kau tak menyesal?"Soal Firhan Fayrose kepada Danisha Afifah
"Saya sayang awak,saya tak menyesal?"Firhan Fayrose mengeluh kasar dia mengucup bibir Danisha Afifah dia harap lepas ni minah ni takkan buat kerja bodoh dan dia akan bagitahu keluarga dia yang dia nak kahwin sebab nak bertanggungjawab jawab sebab cinta dan nafsu jugak dia jadi macam ni.
Danisha Afifah menahan kesakitan apabila tempat sulitnya dimasukkan sesuatu WOI OTAK KUNING BLAHHH...
YA RABBI WHAT ARE YOU DOING AUTHOR ROSAK BOLEH OTAK READER KAU MAAF WEY AKU TAK SENGAJA TEEBABAS PULAK
AMPUN SECARA RASMINYA DANISHA AFIFAH KEHILANGAN DARA SETTLE YEDOK
YOU ARE READING
MRS SYED ARYAN REON ✓|04
RomanceDate:💕 17th July 2021 A4:Mrs Syed Aryan Reon (COMPLETED) SYED ARYAN REON seorang lelaki yang berkarisma,memiliki kata kata yang pedas menggoda,dia dingin baginya cinta itu tak pernah wujud setelah dia kehilangan cinta terakhir nya dia hanya sibukka...