-Enned kell Bella! - tett le elém egy rántottával teli tányért Katherine, de én csak fáradtan félretoltam, mire a lány sóhajtva megrázta a fejét. Az elmúlt napokban szörnyen érzem, állandóan hányinger kerülget engem, görcsöl a gyomrom és gyakran megszédülök.
-Biztos, elrontottam a gyomromat, abban az olasz étteremben. - motyogtam és kezeimmel megtámasztottam a fejemet, mert nem sok erőm volt megtartani. Két nappal ezelőtt Daniel kitalálta, hogy mi lenne ha elmennénk egy olasz étterembe, ha már mindenki Olaszországban tartózkodik.
-Nem gondolnám. Lehet, hogy terhes vagy. - rázta meg a fejét a lány, én pedig kérdőn rápillantottam. - Bár az biztos te rengeteget ettél, úgyhogy azon se lepődök meg,hogy rosszul vagy.
-Kösz, Kate, nagyon sokat segítesz. - forgattam meg szemeimet, majd hátradőltem a széken.
-Jó reggelt mindenkinek! - ült le mellénk mosolyogva Maya. - Még mindig rosszul érzed magad?
-Szerinted? - fontam össze magam előtt karjaimat. Nem voltam jó kedvemben az biztos. Előző este volt egy kisebb vitánk Lewissal, így nincs semmi meglepő abban, hogy ő már rég kiment a pályára nélkülem.
-Tudjátok, van egy olyan érzésem, hogy Max hamarosan megfogja kérni a kezemet. - tért egy másik témára a húgom.
-Honnét veszed ezt Maya? - kérdezte Kate. Én inkább csak hallgattam őket és próbáltam, nem kidobni a taccsot.
-Az elmúlt napokban a szokásosnál sokkal többet használja a telefonját és, ha rákérdezek akkor azonnal elkezd magyarázkodni. - mesélte Maya.
-Ez még nem jelenti azt, hogy megkéri a kezed. - felelte Kate.
-Akkor lehet, hogy ez megfogja változtatni a véleményedet. - vette elő a telefonját, majd egy gyönyörű eljegyzési gyűrűről mutatott fotót. A fehérarany gyűrű közepén egy haragoszöld gyémánt díszelgett, amit apró pici gyémántok vettek körül. Egyszerűen csodálatosan nézett ki az ékszer.
-Ezt hol találtad? - nézett döbbenten Katherine a húgomra.
-Max, hátizsákját akartam félretenni, amikor kiesett belőle egy doboz, amiben ez a gyönyörűség bujkált! - húzta ki magát büszkén Maya.
-Nem hiszem el, hogy hamarabb megkéri Max a kezedet, mint Daniel az enyémet! - horkantott fel Kate.
-Hát igen, hamarosan Mrs. Verstappen leszek! Eléggé le vannak maradva a ti uraitok! - nevetett a fel a húgom. - Közeledik Max, szóval ha valamelyikőtök felhozza ezt a témát, annak levágom a haját álmában.
-Igazságtalanság, hogy nektek hamarabb lesz esküvőtök, mint nekem. - motyogta letörten Katherine és hátra dőlt székén.
-Miről maradtam le? - jelent meg mellettünk Max.
-Semmi érdekes csak csajos dolgokról beszéltünk. - legyintett Maya, majd fenyegetően ránk nézett, mi pedig egy aprót bólintottunk.
-Furák vagytok. - vonta fel egyik szemöldökét a fiú, majd beleharapott szendvicsébe. Egy fáradt mosoly tekintetében az asztalra támaszkodtam és úgy figyeltem tovább a történéseket. Amint a holland megérkezett azonnal a versenyzés lett a fő téma az asztalnál, majd ahogy Daniel és Lando is megérkezett csak a fiúk beszélgetettek már, mi, pedig nagyon ritkán tudtunk hozzászólni a témához.
-Max, majd kitudnátok vinni a pályára? - hajoltam Verstappen füléhez, hogy ne zavarjam meg barátainkat.
-Persze. Én nem akarok beleszólni ebbe az egészbe, de... minden rendben? Tegnap eléggé feszültek voltatok, a vacsora után. - vonta fel szemöldökét, a fiú, én pedig próbáltam egy mosolyt erőltetni az arcomra.
YOU ARE READING
F.U. (Lewis Hamilton ff.)
FanfictionBella számára ez csak egy egyszerű nyaralásnak indult. Egészen addig, amíg meg nem jelent az ex. Lewis Hamilton komoly sebeket hagyott a lány szíven, aki azon volt, hogy elfelejtse a férfit. Már csak az a kérdés, hogy ez a másfél hét, hogy fog alaku...