Barátitársaságunk boldogan szált le a kompról, már a kis szigeten. Persze Lewisazonnal elkezdett a fiúkkal szórakozni, én pedig szokásomhoz hűen megtudtam volna ölni a szemeimmel. Mint a régi szép időkben!
-Pasigondok? - jelent meg mellettem Kate.
-Annyira utálom. - morogtam, majd a fülem mögé kotortam egy kósza tincset.
-Tudod direkt csinálja. Imádja, ha ideges vagy miatta. - legyintett Katherine. - És lehet, hogy még mindig szerelmes beléd.
-Biztos, hogy nem. Ő csak egy óriási seggfej. - vágtam rá azonnal.
-Bella szívem, ő csak szórakozik. Te pedig hagyod neki. - karolt belém Lauren, majd folytatta. - Tudod az sokkal szórakoztatóbb lenne, ha ő duzzogna így.
-És mit csináljak? - kérdeztem zavarodottan.
-Tedd féltékenyé. - mondta Lauren
-Nem tudom lányok. - rázta meg a fejét Naomi. - Szerintem jobb, ha mi kimaradunk ebből.
-Mi van a szomszéd sráccal? Miért nem mentek el valahova? - kérdezte Kate.
-Összekötnéd a kellemest a hasznossal. Lenne egy jó estéd azzal a sráccal és még féltékennyé is tehetnéd Lewist. - kuncogott Lauren. Nem tagadom, nagyon tetszett az ötlete. Már az első perctől fogva szimpatikus volt Mark, de az egészben az tetszett a legjobban, hogy felidegesíthettem Lewist.
-Benne vagyok! - jelentettem ki.
-Bella! - kiáltott fel egyszerre a három lány körülöttem. Lauren és Katherine örömükben, míg Naomi döbbent arckifejezéssel figyelt.
-Audrey Isabella Harris, neked legyen legalább egy csöppnyi eszed, hamár ennek a hülyének nincsen. - mutatott a bátyja felé Naomi.
-Most mi a baj abban, ha elmegyek egy pasival vacsorázni? - vontam fel a szemöldökömet.
-Az, hogy nem azért mész el vele, mert megakarod ismerni hanem, mert az exedet akarod féltékennyé tenni. - rázta meg a fejét rosszallóan a középső Hamilton.
-Ne hallgass rá. Megbántott, ezért megérdemli, hogy ő is szenvedjen egy kicsit. - fordított maga felé Lauren.
-Kate? Szerinted? - pillantottam a lányra.
-Lauren oldalán állok, de csak azért, mert nagyon jól néz ki az a srác. - felelte a lány, majd folytatta. - Ha nem lennék Danny-vel, akkor tuti, hogy már elvettem volna tőled Bella.
-Mi van velem? - fordult felénk Daniel.
-Te vagy a legjobb szívem. - mosolygott rá Kate, majd kezével jelezte, hogy inkább a térképet figyelje, hogy melyik úton kell lefordulnunk ahhoz, hogy eljussunk a szigeten lévő forráshoz.
-Szóval Bella? - érintette meg a vállamat Lauren.
-Meg kell szereznem a számát. - mondtam, majd elővettem a telefonomat.
-Ezt bízd rám. - érintette meg a kezemet Lauren. - Húsz perc és jobban fogom ismerni ezt a srácot, mint a saját anyja.
-Óriási hibát követsz el Bella. - sóhajtotta Naomi.
-Nagyon megható, hogy a bátyádat véded, de most legyél támogató barátnő és segíts Bellának. - felelte Kate.
-Nem lépet túl rajtad Bella. - jegyezte meg Naomi.
-Nem gondolod, hogy ezzel az információval egy kicsit elkéstél? - vontam fel a szemöldökömet.
-Nem szórakozok lányok. Látnotok kellett volna, hogy mennyire megviselte a szakításotok. - rázta meg a fejét rosszallóan Naomi.
-Nekem nem úgy tűnt, hogy maga alatt lenne, amikor annyira részeg volt, hogy padon akart elaludni. - gondolkodott hangosan Kate. Két dolgon akadtam meg egy pillanatra. Az egyik, hogy vajon mennyi ilyen történet van róla, mert ha több is van, akkor én az összesről szeretnék tudni. A másik, pedig, hogy Naomi miért ellenzi ezt az egészet? Tényleg úgy van ahogy mondja?
-Naomi mi lenne, ha befejeznéd ezt az egészet?! Nem vagy Bella anyja, az ő döntése,hogy mit akar. Úgy teszel, mintha te ártatlan lennél. Miért nem mondod el az igazat? - vonta fel a szemöldökét Lauren.
-Mire gondolsz? - kérdezte idegesen a középső Hamilton. A többiek már sokkal halkabban beszélgettek, persze, hogy minket hallgattak.
-Hogy van a barátod? Gondolom örülsz, hogy gyerekkori szerelmed téged választott, bár retteghetsz az emberek reakciójától. - magyarázta Lauren, nekem pedig leesett az egész.
-Menj a francba Lauren! - felelte mérgesen, majd előre viharzott.
-Gratulálok! - mondtam mérgesen, majd Naomi után siettem. -Naomi nyugodj le!
-Ezzel kurva sokat segítesz. - forgatta meg a szemeit idegesen. - Nico kifog akadni, ha hirtelen kiderül.
-Figyelj, ha Lewis meghallotta volna, akkor nem tudnánk ilyen nyugodtan beszélgetni. - jegyeztem meg. Lewis és Nico nem annyira puszipajtások, bár ezzel nem mondok újat. Ha kiderül, hogy Naomi szerelme, az a Nico Rosberg, akitől Lewis rosszul van, akkor kitör a harmadik világháború.
-Nagyon remélem Lauren nem mondja el neki. - tördelte az ujjait idegesen.
-Nem kell ettől félned. - pillantottam a lányra. - Meddig akartok várni?
-Nem tudom, ez az egész komplikált. - sóhajtotta Naomi. - Nico most válik, így nem lenne túl szerencsés,ha most bejelentenénk. Plusz itt van Lewis is, szerintem szívinfarktust kapna, ha megtudná.
-Legalább addig is csöndbe maradna. - motyogtam.
-Istenem, annyira kedvesek vagytok egymáshoz. - forgatta meg a szemeit. - Tényleg jó ötlet ez az egész?
-Mire gondolsz? - vontam fel a szemöldökömet.
-Ez a randi a szomszéd sráccal. Nem akarom, hogy megbánd ezt az egészet. - rázta meg a fejét rosszallóan.
-Muszáj továbblépnem. - feleltem magabiztosan. Bárcsak a szívem mélyén is így gondoltam volna.
2021.02.12
YOU ARE READING
F.U. (Lewis Hamilton ff.)
FanfictionBella számára ez csak egy egyszerű nyaralásnak indult. Egészen addig, amíg meg nem jelent az ex. Lewis Hamilton komoly sebeket hagyott a lány szíven, aki azon volt, hogy elfelejtse a férfit. Már csak az a kérdés, hogy ez a másfél hét, hogy fog alaku...