Unottan lezártam telefonom képernyőjét, majd oldalra néztem, ahol felhők sokasága fogadott. Óvatosan arrébb löktem öcsémet, aki kispárnának használt az elmúlt órában és levettem a fejhallgatót a fejéről. Érdekességből belehallgattam, majd a fejemre tettem, hisz az Ocean Eyes szólt Billie Eilishtól, ami tökéletesen illett a korán reggeli órákhoz. Hirtelen aprót rezzent a telefonom, ami húgom nevét jelezte.
Maya: Maxszal kimegyünk elétek. Már annyira várom, hogy itt legyetek. 💞
Halvány mosollyal az arcomon lezártam a készüléket, majd oldalra döntöttem a fejemet. Maya és párja, Max két nappal hamarabb érkeztek Ibizára, hogy mindent előkészítsenek a nyaralásra. A tény, hogy apa a húgunkra merte bízni a nyaralót egyenesen sokkoló volt. Marcus szerint Mayára még egy kutyát se bízna.
-Hamarosan leszállunk Ibizára, kérjük kapcsolják be biztonsági öveiket. - hallottam meg a pilóta hangját, ezért Marcus felé fordultam.
-Ébresztő öcsi. - simítottam meg a vállát.
-Nem. - motyogta, majd az arcára húzta baseball sapkáját.
-Hát, jól van, de ne csodálkozz, ha egy turbulencia miatt kiesnél a székedből. - vontam meg a vállamat, majd az ujjam köré tekertem egy szőke tincset.
-Néha annyira gonosz vagy Bella. - nyújtózkodott egy nagyot Marcus.
-Így jártál. - nyújtottam ki a nyelvemet rá. Marcus fáradtan beletúrt a hajába remélve, hogy valamennyivel rendezettebb lesz a haja. Miután leszállt a repülő azonnal a csomagjaink felé indultunk. Miközben a bőröndökre vártunk gyorsan megnéztem az emailjeimet. Ha a Burberry divatház főtervezője és elnöke vagy, akkor nincs sok szabadidőd. Egy nap legalább kétszer végig kell néznem az üzeneteimet, mert ha nem akkor elszabadul a katasztrófa.
-Azért remélem lesznek jó lányok. - szólalt meg mellettem öcsikém.
-Szerintem mindenkinek jobb lenne ha a munkával foglalkoznál többet. - jegyeztem meg, majd levettem a bőröndömet a szalagról.
-Ezt kikérem magamnak. Az elmúlt hetekben kettő házat terveztem meg. - húzta ki magát boldogan.
-Wow. Azért ne gondold magadról, hogy ez azt jelenti, hogy te vagy a legjobb építészmérnök. - pillantottam rá, Marcus pedig morgott valamit mellettem. Hirtelen Maya hangját hallottuk meg, aki sikítozva futott felénk, majd boldogan magához ölelt minket.
-Úgy hiányoztatok már srácok. - felelte boldogan Maya, majd megpuszilta az arcunkat.
-Te is hugi! - feleltük egyszerre Marcussal.
-Amúgy én is itt vagyok. - jelent meg Maya mellett Max nevetve. Maya és Max párkapcsolata több, mint 3 éve tart. Akik nem ismerik őket azok azt gondolják rólunk, hogy két teljesen különböző ember, de ahogy töltesz velük két órát, elképedsz azon, hogy mennyire meg van köztük a kémia.
-Hali, Maxie! - öleltem magamhoz,majd Marcus konkrétan Max nyakába ugrott annyira örült neki. Mi Mayaval csak mindent tudóan összenéztünk.
-Haver, nagyon sokat fogunk csajozni. - veregette meg Max vállát Marcus.
-Marcus!- kiáltott fel Maya. Én csendben hallgattam a hármójuk veszekedését, addig a pulcsim alját húzogattam és a körülöttünk lévő tömeget figyeltem. A körülöttünk lévő zsúfolt tömeg miatt egy kisebb pánik tört rám szokásosan. Pulzusom megemelkedett, a tenyerem elkezdett izzadni. Szerencsére gyorsan kiverekedtük magunkat a reptérről és Max autója felé vettük az irányt. Gyorsan bedobáltuk a csomagokat és beültünk az autóba.
-Mi érkeztünk először? - kérdezte az anyós ülésen Marcus.
-Nem. Lando és Dannyék már itt vannak. - válaszolt Maya, én meglepetten pillantottam felé.
-Te komolyan Dannyt és Landot kettesben hagytad? - vontam fel a szemöldökömet értetlenül.
-De Kate is ott van. - vágta rá Maya, én pedig nevetve megforgattam a szememet.
-Hidd el, Kate egy idő után megunja őket és inkább elmegy a házból. - ráztam meg a fejemet. - Meg egyébként is, apa miért adta oda neked egy hétre a nyaralót?
-Pontosan. Én már öt éve könyörgök neki, de még egyszer se adta oda. - motyogta Marcus.
-Az érthető, hogy te nem kaptad meg. - vágtam rá azonnal, majd nevetve összenéztünk Mayaval.
-Állandóan belém köt. - nézett Maxra Marcus. - Én komolyan nem tudom, hogy fogom velük bírni a nyaralást.
-Örülj neki az utunknak már vége. - mondta Maya, majd kiszálltunk a kocsiból. Napszemüvegemet a szememre toltam, majd érdeklődve felpillantottam a házra. Ibiza olyan, mintha a második otthonom lenne. Gyerekoromban rengeteg időt töltöttem itt, így úgy ismerem mint a tenyeremet.
-Hála az égnek, hogy itt vagytok. - közeledett felénk Kateherine.
-Annyira rossz velük? - öleltem át a vállát kuncogva. Kate egy évvel fiatalabb barátnőm, aki Daniel személyi edzője és barátnője.
-Szörnyűek. - sóhajtotta a lány. Beléptünk közösen az épületbe, ahol Lando és Danny egymást lőtték vízipisztollyal, egyáltalán nem foglalkozva azzal, hogy minden tiszta víz lesz az épületben.
-Fiúk! Azonnal fejezzétek be! - sikította el magát Maya és kivette a két fiú kezéből a vízipisztolyokat.
-Miért tiszta víz itt minden? - lépett be az ajtó Lauren, majd átdobta válla felett a haját.
-Lando és Danny. - fordultam felé mosolyogva. Lauren és én még az egyetemen találkoztunk, míg én a divattervezés szakra jártam, addig ő a fotográfia szakra. Egymást segítettük azokban az években, míg Laurenek a portfóliójába segítettem, addig ő a ruhák kivitelezésében segített.
-Mindent értek. - forgatta meg a szemeit, majd boldogan átölelte a vállamat. - Melyik a te szobád Bella?
-A szokásos. - vágtam rá azonnal. A ház eldugottabb pontja, aminek az ablakából hajnalban tökéletesen látható a napfelkelte. - Én szerintem felmegyek.
-Megyek veled én is. - követett Lauren, így közösen elindultunk a lépcsőn. Végigmentem a folyosón, majd benyitottam a legutolsó szobába és azonnal elmosolyodtam. Letettem a bőröndömet a földre, majd az ablak elé léptem és elhúztam a függönyt. Azonnal lefagytam ahogy megláttam őt.
Mi a francot keresel itt te szemét?!
2020.11.14
YOU ARE READING
F.U. (Lewis Hamilton ff.)
FanfictionBella számára ez csak egy egyszerű nyaralásnak indult. Egészen addig, amíg meg nem jelent az ex. Lewis Hamilton komoly sebeket hagyott a lány szíven, aki azon volt, hogy elfelejtse a férfit. Már csak az a kérdés, hogy ez a másfél hét, hogy fog alaku...