TARTIŞMA

197 5 0
                                    

Resmen 20 dakika boyunca fizikçi nerdeyse hiç durmadan tahtaya yazı yazdı . Hiç abartmıyorum 20 dakika. İşte bu yüzden fizikçileri hiç sevmem . Tabi ben de arada Yankı 'ya bakmaktan kendimi alamadım . Çaktırmamaya çalışarak yan profilini izlemeye başladım kusursuz ve çekiciydi "ne bakıyorsun"diye bana dönünce kalakaldım. Hemen bir yalan uydurmam gerekiyordu. Ben yalanımı düşününce "söylesene neden bakıyordun" diye üsteledi aklıma gelen ilk yalanı söyledim "şey soracaktım,şu fizikçinin ismini merak etmiştim de" inşallah yutmuştur yoksa utancımdan yerin dibine girerim"ben de yedim zaten" deyince bütün ümitlerim suya düştü yüzü ifadesizdi ama bunu alayla söylemişti. Hâlâ bana alayla bakıyordu . "Ben yalan söylemem"aslında ufak yalanlar söylerim. Bana aldırmadan "Hakan Demir" dedi soğuk bir sesle ama alay kalkmıştı. Off! Aşık olacağım çocuk bu kadar kaba olması mı gerekiyordu. Bari bir ismimi falan sorsaydı fena olmazdı. İçimden bir cesaret koparak"ismimi merak etmiyor musun?"ne diyeceğini merakla beklerken onun gözünün içine bakıyordum "etmiyorum çünkü öğrendim" doğru ya hoca ismimi sorunca öğrenmiş oldu"ve sen de benim ismimi biliyorsun"dedikten hemen sonra göz kırptı ve yüzü çapkın bir gülümsemeyle doldu. Çok sempatikti ve bana bir çok erkek göz kırpmasına rağmen bu bir başkaydı benim için. Zaten o göz kırptığı anda vücuduma sanki elektrik veriyorlarmış gibi hissettim . Acaba kaç kıza göz kırpmıştı benden önce? bak şimdi çok merak ettim sorsamıydım. Tamam karar verdim sorucam "merak ediyorum da benden önce kaç kıza böyle göz kırpmıştın ?" Acaba beni tersliyecek mi derken bana dönerek "senin derdin ne?" Beklediğim soru gelmişti şimdi ne diyecem"olması mı gerekiyor" dedim kendime şaşırarak. Allah 'ım ben ne diyorum"saçmalamaya başladın" dedi birden ben de savunmaya geçerek "sensin saçma" dedim gerçekten sinirlerimi bozmaya başlamıştı. Yankı sırıtarak önüne döndü. "Ne o saçma olduğunu kabul mü ediyorsun?" Baya sinirlendirdim galiba ki bana bakarak kaşlarını çattı"benimle böyle konuşamazsın" dedi ne ima etmeye çalıştığını anlamadım ama o anki sinirimle "bay ego "diye mırıldandım. Fizikçi "dikkatinizi bana yönlendirirmisiniz"dedi bize bakarak Yankı bana gözlerini devirerek baktıktan sonra önüne döndü . İnsan bu kadar tatlı olurdu ya...

tesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin