eve dönüş

127 5 0
                                    

Neden amacı beni kızdırmak ki? Kızınca çirkinliğimden hoşlanıyor ? Tam tersi olması gerekmiyor mu? Şu an tam olarak Yankı'nın karakterini çözmüş değilim ama umursamaz ve insanları sinir etmeyi seven bir odun olduğuna eminim.

"Amacın neden beni kızdırmak?" diyerek bana göre çok mantıklı bir soru sordum evet bana göre.

"Herşeyi neden bu kadar merak ediyorsun?" Diyerek soruma soruyla cevap verdi odun ya.

"Soruma soruyla cevap verme" biraz sesimi yükselterek söylemiştim ama hak etmişti.

"Bana emir verme hakkına sahip olduğunu sana kim söyledi" şaşırmadım doğru ya Yankı'nın karakteri bu.

"Eben" dedim saçmaladığımın  farkındayım ama benim bir huyum vardır eğer beni sinir eden biri olursa ki var ben de onu kesinlikle sinir ederim.

"Bak yine saçmaladın " doğruydu ama bunu,onu sinir etmek için yapıyordum. Bana dik dik bakarken ona alayla "niçin bu kadar sinirlisin ki?" Dedim ve gözlerindeki mavilik kendini bir anda karanlığa bıraktı. Bana dönüp

"Fazla aptallığa tahammülüm yok" dedi  aptal mı?

Gözlerindeki mavilik geri dönerek derinleşti ve önüne döndü. Nerdeyse 20 dakika konuşmadık ne konuşacaktık ki? . O benimle konuşmayınca ben daha da inat ettim. Off! Ne diyorum ben daha tanıyalı bir gün bile olmamış ama en azından özürdileyebildi ve barışabilirdik. Yaa sevgili miyiz ki barışalım. Neyse sinirden saçmalamaya başladım . Son bir dakika sonra zil çalıcak ve servisle eve gidecem,duş alacam ve yatağıma gömülüp düşünücem şu an tek istediklerim bu . Dersin son dakikası olmasına rağmen sanki bir saatmiş gibi geliyor .

sonunda dışarıdayım. Koşar adımlarımla merdivenlerden inerek serviste boş yere oturdum. Aklıma takılan soru vardı Derin neden hiç yanıma gelmemişti? Tamam ben de onun yanına gitmemiş olabilirim ama sabah okula girdiğimde yanımda olduğunu sanıyordum ve ben de tabi sonradan fark ettim. Insan bir açıklama yapardı en azından. Ben onun hakkında düşünürken Derin çoktan yanıma yerleşmişti.

"Naber?" Dedi ben de düşündüklerimden sıyrılırken "iyiyim sen?" Artık ne kadar iyi olabilirsem "yanındaki yakışıklının ismi neymiş?" Deyince benim sinirlerim tavan yaptı. Kıskanıyor muyum ne? Ona asla kaptırmam buna eminim. Çapkın bir kız değilim ama ilk defa bir erkeğe böyle duygular besliyorum.

"Bilmiyorum" diye yalan söyledim.

"Bayadır konuşuyordunuz arada öğrenemedin mi?" Deyip asık surat yaptı. Benim sinirlerim ikiye katlanırken Derin'in suratına bakıyordum.

"Öğrenemedim,söylemedi tamam mı?" Diye atarlandım ama damarıma gerçekten basıyordu.

"Ne konuşuyordunuz o zaman?" Dedi bu kız beni deniyor muydu? Cidden denilecek kızlardan değilim.

"Sanane" dedim onun da neşeli hali yok olmuştu,resmen tartışıyorduk. Yerine kıskanç ve kızgın bir Derin vardı karşımda.

Tabi yankı'dan sonra ben ben değildim zaten. Çok çabuk sinirlenen biri değilim ama nasıl sinir ettilerse beni mantıklı düşünemiyorum bile. Ben düşüncelerimle boğuşurken evimin önüne geldiģimizi bile fark etmedim.

"Insene kızım " diye bir ses gelince sesin geldiği tarafa baktım ve şoförün sesiydi.Derin'e bakmadan direk indim. Kendimi eve attığımda anneme seslendim fakat ses gelmeyince kendimi direk  banyoya attım. Tamamen soyunup sıcak suyun üzerimden sıçramasına izin verdim. Kendimi iki kere sabunlayıp banyodan çıktım. Giyindikten sonra saçımı kurutmaya hazırlanırken birden kapı çaldı ufak bir küfür ettikten sonra ıslak saçlarımla kapıya koştum.

tesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin