SAVAŞI TAM ANLINDAN YAŞIYORDUK!

7 5 0
                                    



_TAM EZİCİ NOKTASINDAN, AŞKINDAN
YAŞIYORDUK_



_SENİ SEVİYORUM DİYEREK_




_ZİLHANLAR_





Savaş için yola çıkmıştık. O kadar farklı bir uçan alete binmiştik ki Dünya da bulunan hiç bir şeye benzetemiyordum çünkü Dünya da hiç böyle havada yada fark etmez kara da denizde hiç görmemiştim.



Şaşırmamak elde değildi ama şuan bunları düşünemezdim çünkü şuan Hekim açıklama yapıyordu.



Hekim:



_Herkes burayı dinlesin...



Elini masaya vurarak:



_Susun. Hey! Herkes burayı dinlesin...



Herkes sustu ve Hekim ' i dinlemeye başladı ama ben dinlemiyor, yani dinliyor ama cama bakıyordum onu dinleyerek.



Hekim bu sefer sakin bir şekilde:



_Liza. Güzel kızım. Burayı dinle.



Ben sesimi bu sefer çıkaramazdım ve bu yüzden hiç bir şey demeden Hekim'e baktım.



Hekim her şey düzelttikten son sözüne yani daha doğrusu açıklamasına, bize destek ve bizi hırslandırmak için lafına devam etti.



Hekim:



_Benim güzel, yakışıklı çocuklarım. Herkes burayı iyi dinlesin. Biz savaş teklifi vererek meydan okuduk. Hatta sonunda "EZİKLER" bile dedik. Bu nedenle şimdi onlar deliye dönmüşlerdir ve bu nedenle daha çok hırslanmışlardır ama biz onlardan daha hırslıyız demi?



Sonunda "DEMİ?" kelimesini yüksek sesle bağırarak söyledi.



Herkes yüksek sesle:



_Evet.



Diye Hekim'den daha yüksek sesle bağırarak söyledi ama ben söylemedim. Aslında söyledim ancak yüksek sesle değil.



Bu durumu Hekim görse de sadece bana bakarak yetindi. Bu durum beni bayağı şaşırtıcı olmuştu.



Hekim sözüne devam etti:



_Haydi o zaman savaşa.



İsimlerimizi tek tek saydı ve ismi söylenen diğerinin elinin üstüne elini koydu:



_Ura, Liza, Murat, Seymen.



Herkes elini üst üste koydu. En üste de Hekim elini koydu.



Hep beraber "ZİLHANLAR" diyerek bağırdık.



Her şey iyi güzeldi ama benim için bir şey tersti. Ben nasıl Uraz'a zarar vereceğim?



Hep bunu düşünüyorum..



Her zaman...


_DÜŞHANLAR_




Bu bilinmedik alet ile uçmaya devam ediyorduk ki önden Hekim çıka geldi.



Hekim bayağı sinirliydi çünkü düşman tarafı önümüze çıkarak dil suratı çıkardı.



Kızgın bir şekilde derin bir nefes aldı ve bize bir şeyler anlatmaya başladı.



Hekim:



_Hey! En tipsiz insanlar. Moruklar...



Sanki sinirini bizden çıkarıyordu ama biz ona ne yapmıştık? Bizle ne derdi vardı? Herkes tepki vermeye başladı ben dışında. Hekim bu sefer boğazı çıkarcasına bağırmaya başladı.

Uzay SavaşçılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin