Chapter 3.3 ( Caring Shaurya ❤)

1.5K 101 36
                                    

Shaurya : CHEESECAKE 😕

Anokhi palat kr dekhti hai to Shaurya k sath babli aur ahir hoten hain....

Anokhi : Babli di 😃... Ahir ji

Anokhi dono ko dekh bohut khush hojati aur bed se utarne lagti hai k tabhi Shaurya usko rokta hai...

Shaurya : sochna bhi mat anokhi....

Shaurya anokhi k pass jata hai aur uska pair wapas bed pe rkhta hai aur shi se betha deta hai bed...anokhi apne hathon ko bandhti hai

Anokhi : Jump nhi kar rhi thi mai bed se jo apne mujhe is tarhan dant dia mai srif utar k door tk arhi hai....

Shaurya sits beside her

Shaurya : (caressing her hairs) nhi baba....mai dant nhi rha tha....maito rok rha tha tumhe bed se utarne k lie... Doctor ne mana Kia hai na.... Acha sorry na...

Anokhi : (smiles) humesha apki nhi chlne wali...

Shaurya : (whispered) jab sorry se kam nhi chlyga to romance kesa rhy ga wifey....

shaurya winked... And Starts blushing

Anokhi : Shauryaa ap bhi na..

Shaurya : Kia mai bhi btao....

Shaurya rub his nose with her...and come closer to anokhi

But suddenly ahir cleared his throat and babli starts coughing....

Shaurya : ( in mind) Ary babli aur ahir to yehi pr hain oh no...

Anokhi : ( in mind) babli di aur ahir ji to yehi thy kese bhul gae mai.... Matarani

Anokhi aur Shaurya palat kr dekhty hain to babli aur ahir muskura rhy hoty hain aur ahir dono ki mobile mai video record kr rha hota hai...

Shaurya : Ahir yr yeh Kia kr rhy ho...

Babli : shukar hai apko realize hua k hum bhi hain...Ahir ji video save karlijye...

Ahir : done and saved..evidence abb mere pass safe hai babli ji...(ahir apna mobile pocket mai rkhta hai)

Babli patted ahir shoulder

Babli : Good job ahir ji...

Shaurya aur anokhi dono confuse ik dusre ko dekhne lagty hain

In dono ko dekhkr babli aur ahir has dete hain aur bed pe akr bethty hain...

Babli hugged anokhi and kissed her forehead...

Babli : ( cupped anokhi's face) Nikki meri jaan kesi hai tu...

Anokhi : Achi hon di....

Babli placed his hand on her tummy...

Babli : aur yeh kesa hai....

Anokhi gets surprised...

Anokhi : Di apko kese......

Babli caress her hairs

Babli : mujhe Aastha ma'am ne btaya tha kal....vese mai bohut naraz hon tujhse nikki..

Anokhi : Sorry Di...

Babli muh pherleti hai aur hasne lagti hai.... Aur shaurya aur ahir chup rehne ka ishara karti hai...

Babli : nhi nikki tune bohut hurt Kia hai mujhe.... Itni bari news tune mujhse chupai...

Anokhi's eyes get moist...

Anokhi : asa nhi hai di mai kuch chupaya....

Shaurya anokhi ko dekh kr smjh jata hai k woh abb kisi bhi waqt rone wali.... Woh babli ko rokne ki koshish karta hai....

𝙎𝙃𝘼𝙆𝙃𝙄_𝙎𝙎 ( 𝙎𝙏𝙊𝙍𝙔 9 𝙈𝙊𝙉𝙏𝙃𝙎 𝙆𝙄)💑🤰🏻🍼🎁🎈🎉Where stories live. Discover now