1 Sene Sonra
Dylan
Günaydın sevgilimGözü Güzel Adam
GünaydınDylan
Sınav sonuçları açıklanmış :(Gözü Güzel Adam
Neden üzülüyorsun ki bebeğim?En iyi okulu kazandın
Dylan
Ama farklı bir yerde.
Senden çok uzaktaGözü Güzel Adam
Hep orda olmayacaksın kiBuraya da geleceksin
Dylan
Ama sizden ayrılmak
istemiyorum ben. Sizi seviyorum
ve özlemek istemiyorumGözü Güzel Adam
Oh, bebeğimBugün buluşalım tamam mı
Dylan
Akşam mıGözü Güzel Adam
Evet akşam------
Akşam olduğunda Dylan üzerini giyinip babasından zorla izin alarak Tyler'ın evine girdi. Tyler daha yeni gelmiş olmalıydı. Beyaz gömleği ve siyah pantolonuyla açmıştı kapıyı.
"Hoşgeldin"
"Hoşbuldum"
Hızla içeri girdiğinde Tyler'ın dudağına bir öpücük bıraktı ve koltuğa oturdu. Buraları uzun bir süre göremeyeceği gerçeği yüreğine büyük bir yumru oturturken etrafını süzdü. Tyler elinde iki kupayla geldiğinde ise onları alıp orta sehpaya koydu.
"Seni özlemek istemiyorum" diyerek kendini tekrar etti. Tyler ise kolunu onun omzuna atarak kendine çekti. Dylan'ın sıcak nefeslerini boynunda hissettiğinde saçlarına bastırdı dudaklarını.
"Siz? Beni özleyecek misiniz"
Tyler kafasını sallayıp eliyle Dylan'ın çenesini tuttu ve kafasını kaldırıp dudaklarına birkaç öpücük bıraktı. Dylan ayağa kalktığında ise ellerini onun belinin iki yanına yerleştirdi.
Kucağına oturan bebeğiyle ve boynunda gezinen dudaklarla gözlerini kapatıp sevgilisinin tişörtünün eteklerini sıkıca tuttu."Son kez..."
Tyler kafasını salladı ve tişörtü bir kenara attı. Son kez diye geçirdi içinden. En azından bir sene için.
———"Tyler?"
"Evet?"
Dylan yavaşça Tyler'ın çıplak göğsüne yattı ve elini yanına koydu.
"Sende gelir misin? Arada bir?"
"Umarım bebeğim. Eğer okuldan bir sorun çıkmazsa gelirim"
"Cidden mi"
Tyler kafasını salladığında Dylan elinin altında ki göğüse bir öpücük bırakıp gözlerini kapattı. Daha yeni uyanmasına rağmen yorulmuş, uykusu gelmişti.
———Dylan
GünaydınGözü Güzel Adam
Günaydın bebeğimDylan
Gidiyorum...Beni bırakır mısın?
Sana son kez sarılmak istiyorum.Gözü Güzel Adam
Derse giriyorum az sonra
geleceğimDylan
Ama uçak yarım
saat sonra kalkıyorGözü Güzel Adam
Geliyorum biraz bekleDylan
Eğer zorlanacaksan gelmeSadece sarılmak İçin saçma olur zaten
Gözü Güzel Adam
GeliyorumBeş dakikaya oradayım
———Tyler koşar adımlarını havaalanına yönlendirdi ve kapıdan içeri girdi. Kaliforniya-Almanya uçağının o tarafa gittiğinde elinde bacaklarına kadar valizle uçağa ilerleyen Dylan'ı gördü.
"Dylan!"
Kendisini duymayıp valizini görevliye teslim etti ve uçağın merdivenlerini çıkarken son kez arkasına baktı. Onun kehribarları sevgilisinin yeşilleriyle buluştuğunda yüzünde bir parlaklık belirip içten bir gülümseme doğdu.
"Tyler"
Koşarak çıktığı merdivenleri indi ve koşarak sevgilisine sarıldı. "Geldin" diye mırıldandığında hain bir göz yaşı gömleğine düştü.
"Geldim bebeğim"
Dylan onun yanağına upuzun bir öpücük bıraktığında gülümseyerek ayrıldı.
"Gitme vakti"
Tyler ona hak vermek adına başını salladığında Dylan elini tuttu. "Elini başka birisi tutacak mı" diye sordu. Bunun olumlu cevabından korkuyordu. Tyler'ın başka biriyle olması ihtimaline ödü patlıyordu.
"Hayır, ellerim sadece senin için açık. Yemin ederim"
Anons yapıldığında Dylan son kez sevgilisini öptü ve koşmaya başladı. "Seni seviyorum Tyler. Benim de ellerim sana ait"
Merdivenleri çıktığında elini salladı ve uçağın içinde kayboldu. Uzun bir yolu vardı ve birçok gözyaşı, zorluk, yalnızlık onu bekliyordu.
Tyler'ın ise bekleyeceği tek şey kısa bir sürede belki de kalbinin hepsine sahip olan Dylan'ıydı.
Bekleyecekti....
———
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matematik Öğretmeni
ФанфикDylan matematik öğretmenin nefret ediyor ve bir gizli numarayla bunu açıkça dile getiriyor.