Sen, yn merope riddle yaş 14 slytherin
Anne, bellatrix
Baba, voldemort
Abi, tom riddle yaş 17 slytherin
Abla, delphini riddle yaş 16 slytherin
Halalar, narcissa sly, andromeda sly
Enişteler, lucius sly, ted muggle
Kuzenler, draco yaş 14 sly, tonks yaş 15 hufflepuff
Sevgilin, cedric diggory yaş 17 hufflepuff
İmkansızın, harry yaş 14 gryffindor
Yakın arkadaşların luna, hermione ve pansyÖzet hikaye
Bellatrix ve voldemort yani ebeveynlerin azkabanda, bu yüzden malfoy malikanesinde yaşıyorsunuz. Tom ile sürekli kavga edersiniz ama buna rağmen sana çok koruyucu abidir. Delphi ise çok sessiz ve sade bir kızdır. Narcissa seni biraz sever, ne kadar tom ve delphi gibi olmasa da... Lucius ise seni evde gördmüyordur bile. Andromeda ise sana anne gibidir, hep onun gibi iyi kalpli olmak istemişsindir, bu yüzden riddle soyadından kurtulmak istersin, sana anne sevgisini de o vermiştir. Ted bir muggle olduğu için o genelde londrada işe gidiyordur, aranız iyidir. Bu durumda nhyphadora ile birbirinizi çok seversiniz. Delphiden çok o sana abla gibidir ama bir hufflepuff olduğu için okulda pek görüşemiyorsunuzdur. Draco ile baya yakınsınız, gerçi o senin ruhunun bir huffledor(hufflepuff + gryffindor) olduğunu bilmiyor. Cedric ile arada bir tartışırsınız, onunla sen 2. sınıftan beri sevgilisindir, 2 yıl boyunca gerçek aşkının o olduğunu sanırsın ama 4. sınıf olunca araya başka duygular da karışır. Bununla birlikte 4. sınıfta harry ile bir arkadaştan öteye gidersiniz. Tom ve Cedric hep bir yarış halindedirler.Şimdi aşk ilişkilerine gelelim...
1. Sen cedric ile sevgilisin, araya birkaç kişi girecek ve en sonunda harry ile birlikte olacaksın2. Ginny'ye ne oldu diyeceksin, o da harry ile 4. sınıfa kadar sevgili kaldı daha sonra ortak bir kararla ayrıldılar. Ginny dean thomas a aşık oldu, harry de sana.
3. Draco ve pansy 2. sınıftan beri sevgililer. Ayrılacak gibi durmuyorlar.
4. Tom ve delphi daha hiç kimseye aşık olmamıştır, zaten gerçek aşka da inanmıyorlardır.
5. Hermione ve ron 3. sınıftan beri sevgilidir.
6. Luna ve neville tanıştıklarından beri birbirlerine aşıklardır.
Ve işte her şeyin başladığı an...
*Saat öğleyi geçmiştir. Tom, delphi ve sen platform 9¾'e cisimlenirsiniz. Kimseye fazla görünmeden Hogwarts Express'ine binersiniz.
Tom: kızlar, bu oda boş. Buraya geçelim.
*Cedric'i karşı odada görürsün.
Y/n: aa cedric, gelsene yanımıza.
Cedric: merhaba hayatım, merhaba delphi.
T: ...
C: a sana da merhaba tom, seni görmemişim.
T: hıhı anladım, kaşınma cedric
Y/n: tamam çocuklar sakin, daha dakka bir gol bir...*cho odanın önünden geçer ve cedric'e el sallar. Tom bunu fark eder...
*2 saat sonra. dumbeldore sizi büyük salonda karşılarDumbledore: herkese merhaba çocuklar, hogwarts'da yeni bir yıla hoş geldiniz. Biliyorsunuz ki bu yıl çok özel bir yıl. Bildiğiniz üzere bu yıl 4 büyücü turnuvası gerçekleşecek (burayı biraz değiştirmem gerekti). Ev sahipliği yapan okuldan 2 tane şampiyon seçilir. Yılbaşından önce okulumuza beuxbatons ve durmstrang okulları gelecek. Bu yılki şanslı 7. sınıf öğrencilerimize başarılar diliyoruz.
*4 ay sonra
*saat sabah 7ydi, alarm çaldıY/n: off 5 dk dahaa.. hadi pansy kalkmamız gerek. 20 dk içinde büyük salonda olmalıyız. Beuxbatons ve durmstrang öğrencileri 8de gelecek.
P: tamaaam...
Y/n: e hadisene! Senin yüzünden geç kalıcam*1 saat sonra
D: günaydın sevgili hogwarts öğrencileri bugün-
*filch büyük salondan içeri koşarak girer
Filch (fısıldayarak): prof dumbledore! Geldiler, efendim.
D: teşekkürler argus. Karşınızda güzellikleriyle tanınan madame maxime müdüreliğinde lady beuxbatons kızları...*içeri çok güzel bir dansla girerler.
D: ve şimdide güçleriyle bilinen prof igor liderliğinde durmstrang öğrencileri...
*hızlı ve havalı akrobatik haraketlerle içeri girerler. Tüm kızlar onlardan etkilenir.
D: TEKRAR HOŞGELDİNİZ!!
*salonda büyük alkışlar kopar
D: yarın öğle yemeğinden sonra ateş kadehi adaylara açık olacak. Katılmak isteyenler kağıda adını yazıp atabilirler. ANCAK, bu gaza gelinecek bir iş değildir. Akıllıca karar verin. Sizi içeride 3 ölümcül görev bekliyor.
* yarın sabah slytherin ortak salonunda tom, cedric, draco, pansy, delphi ve sen oturuyorsunuzdur
Y/n: hey, aloo hangi dünyadasınız?? ikinizden biri bu yarışmaya katılmayı düşünmüyor değil.
T ve C (aynı anda): ben katılıyorum!*tam o sırada harry, hermione ve ron arkanızdan geçer
H: ee m-merhaba y/n :)
Y/n: eee s-sana da merhaba h-harry
T: pottaH ve sen ne alaka acaba?
C: ...
Draco: off sizin saçma işlerinizle uğraşamicam, y/n takma sen bunlara. Zeka kapasiteleri bu kadar. PottaH ve sen mi jfkgkdk. Gel pansy gidelim.
P: tamam geliyorum
C: git zaten.. (sana döner) evet SEVGİLİM seni dinliyoruz...
Y/n: ş-şey, ne alakamız o-olsun ki?
C: neden kekeliyorsun
Y/n: h-hayır b-ben k-kekelemiyorum o sadece a-arkadaşım.
T: harry neden senin arkadaşın olsun ki
Delphi: çocuklar bu kadar yeter, gel y/n
Y/n: ...*senin odana geçersiniz
D: ne oluyor y/n
Y/n: sen de mi delphi
D: ben de mi derken? Yardımcı olmaya çalışıyordum
Y/n: bak, birşey yok bana güven. Ayrıca cedric var, anladın sen. Öyle birşey olduğu yok yani
D: iyi peki sen öyle diyorsan.. ateş kadehine bakalım mı, kimler katılıyormuş diye?
Y/n: aaa tamamen unuttuk! Tom ve cedric katılmak istiyordu. Onları engellemeliyiz!
D: doğru ya, koşş2. BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ile Hayal Et // Y/n Merope Riddle // TAMAMLANDI
FanfictionBlack ailesinden gelen y/n riddle adlı bir kız, aşık olmaması gereken bir çocuğa; Potterların oğlu Harry'ye aşık oluyor. "Aşk nasıl bi şey?" diye sormuşlar. "Yıldızları say" demişler. "Sonsuz mu yani" söylemiş. "Hayır boşuna zaman kaybı" demiş... İl...