*dora, yn'ın odasına gelir
Dora: Y/n?
Y/n: Gel Dora. Noldu? Kimler seçilmiş?
Dora: Şey...biraz karışık...Fleur, Victor, Tom ve Cedric seçilmiş.
Y/n: Artık o ikisi birbirlerini öldürmek için bahane buldular. Hele şimdi Tom, Cedric'le ayrıldığımı öğrenirse, kesin öldürmeye çalışır. Açık konuşayım, Tom daha güçlü. Sonuçta Salazar'ın varisi.
Dora; Neyse, büyük bomba o değil. Biri daha seçilmiş, Hermione söyledi.
Y/n: Nasıl? Seçilemez ki? 4 kişi oldular. 5 büyücü turnuvası nerede görülmüş?
Dora: Biri kadehe büyü yapmış.
Y/n: Eee kim şeçilmiş?
Dora: Harry.
Y/n: Ne?!
Dora: Evet.
Y/n: Nasıl?!
Dora: Of seçilmiş kişi seçilmiş işte. Hayatta kalan çocuk bi kez daha hayatta kalır herhalde.
Y/n: Şu an hala şoku atlatamadım desem?
Dora; Normal derim. Sonuçta platonik aşkın ölümcül bi turnuvaya giriyor.
Y/n: Şşş! Kimseye söylemedin değil mi?
Dora: Tabi ki de hayır.
*kapı çalar, victor ve bir durmstranglı kapıdadır. Yn yataktan kalkar ve toparlanır. Dora kapıyı açar
Y/n: Merhaba Victor? Senin baloda olman gerekmiyor mu?
Victor: Senin de olman gerekiyor. Yani, demek istediğim... Bir sürü kız beni davet etti ama ben seni davet etmek istedim.
Y/n: Anlamadım?
**diğer durmstranglı öğrencinin adı Drake Andersen**
Victor: Yani benimle baloya gelir misin?
*dora ile yn bakışır, hemen ardından
Drake: Adın dora, değil mi? Seni davet edebilir miyim?
Dora: Şey...elbette.
Y/n: O zaman, bana da uyar. Ama hazırlanmamız için zaman vermelisiniz.
Victor: Tabi olur ama şampiyonlar 15 dk içinde çıkacak.
*dora ile içeride hazırlanırsınız 10 dk geçer
**senin elbisen**
**nymphadora'nın elbisesi***2si ortak salonun dışında sizi bekliyordur, karşılarına çıktığınızda size hayran kalmışlardır
Victor: Çok güzel olmuşsunuz.
Drake: Bizim içeri geçmemiz gerek Dora.
Victor: Bizim de diğer şampiyonların yanına gitmemiz gerek.
Y/n: Tabi.
Dora(yn'a fısıldar): unutma, tom, delphi ve cedric, seni victor ile görecek ve sen de cedric'i... Yani olay çıkmasın diyim
*ve iki çift ayrılır
Tom: Merhaba Krum-
*yn'ı victor ile görür
Tom: Y/n? Sen...
Y/n(kendinden emin ve hiç birşey olmamış gibi davranarak): Efendim abi?
Delphi: Sen...nasıl?
Y/n: Evet...dinliyorum?
Cedric(herkesin önünde sana bağırır): Nasıl yaparsın?!
Y/n(çok sakin bir şekilde): Neyi yapmışım? Hala sizden bir şey anlamış değilim.
Cedric: Nasıl Victor ile baloya gidersin?!
Victor: Hop! Orada dur bakalım! Haddini aşmayacaksın.
Fleur: Tamam şampiyonlar, sakin.
Y/n: Tamam Fleur. Ben sana açıklayayım Cedric... Sen git beni Cho ile aldat, bu Tom sayesinde dc oynarken ortaya çıksın, sonra gel bana hesap sor. Tamamdır arkadaşlar, Bay Diggory hala sevgili olduğumuzu sanıyor. Yanlış mı anlıyorum, Diggory?
*harry, ginny ile içeri girer, seni görür görmez sana 100. kez tekrar aşık olur, sen de ona
Delphi: Öhöm! Y/n biz sabah bi konuşalım.
Y/n: Aa yarın olmaz ama ABLACIM, daha önemli işlerim var.
Tom: Y/n-
*dumbeldore salondan anons yapar
Dumbeldore: Hoşgeldiniz bayanlar, baylar, çocuklar, profesörler... Lafı daha fazla uzatmadan, işte ŞAMPİYONLARIMIZ!
Y/n: Şimdi de gitmemiz gerek.
*en ön sırada Victor ve sen, arkanızda Fleur ve partneri, arkalarında Cedric ve Cho, arkalarında Tom ve Delphi, en arkada ise Harry ve Ginny salonun ortasından yürüyordur. Dans için yerlerini alırlar ve müzikle birlikte başlarlar. Filmde hermione ve Victor'da olduğu gibi tüm gece dans edip eğlenirsiniz, herkes sizi kıskanır, cedric ve tom deliye döner. Draco bunu komedi filmi gibi izliyordur. Harry ise sana bu zamana kadar duygularını açamadığı için çok pişmandır. Gecenin yıldızı olan sen ve Krum muhteşem dans etmişsinizdir ve bugünden sonra adın Slytherin Prensesi olarak kalacaktır. Gece Victor ile arkadaşça biter ve seni odana kadar eşlik eder. Saat gece 2 olmuştur.
Y/n: Victor, ben...çok teşekkür ederim, beni davet ettiğin için. Sen davet etmeseydin muhtemelen bu en mutlu olduğum gece olamayacaktı. Çok teşekkür ederim...
Victor: Asıl ben teşekkür ederim y/n. Beni çok mutlu bir şampiyon yaptın. İyi geceler...
Y/n: Sana da...
*ve odana girersin
Y/n: Bu gece gerçek miydi? Cedric ile tamamen ayrıldım, abim ve ablam ile özgürce konuştum ve abimin izni olmadan biriyle dans ettim. Tek eksik...Harry'di... Ona rağmen...herşey muhteşemdi...
*ve uyumaya gidersin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ile Hayal Et // Y/n Merope Riddle // TAMAMLANDI
FanfictionBlack ailesinden gelen y/n riddle adlı bir kız, aşık olmaması gereken bir çocuğa; Potterların oğlu Harry'ye aşık oluyor. "Aşk nasıl bi şey?" diye sormuşlar. "Yıldızları say" demişler. "Sonsuz mu yani" söylemiş. "Hayır boşuna zaman kaybı" demiş... İl...