*Portaldan geçerek hastane kanadına ulaştıklarında Madame Pomfrey'e koşarak giderler.
Madame Pomfrey: Ah, ne oldu Bay Potter'a?
Bayan Hooch: Quidditch'te bludger'a çarptı.
Luna: HAYIR! Bludger'a çarpTIRILDI! Dırdırcıda yayınlayacağım için herşeyi kayıt altına almıştım.
*McGonnagall içeri girer
McG: Bay Potter! İyi misiniz?!
Luna: Profesör, izleyin!
*kaydı gösterir
McG: Olanları gördüm ama bir kanıtımızın olması güzel, teşekkürler Bayan Lovegood.
Luna: Profesör, bu akşam balo var ve böyle gidemez. Episkey(kırıkları onarma büyüsü) kullanabilir miyiz?
McG: Aslında olabilir ama bu biraz can acıtacak. Madame Pomfrey'nin tedavisi daha uzun ve can acıtmıyor. Fakat Potter'ı bu gece böyle görmek istemeyiz. Karar sizin Bay Potter...
Harry: Ne gerekiyorsa yapın!
*kapıdan malfoy, crabbe, goyle ve krum dinliyordur
Krum: Sizi budalalar! Benim bu plandan neden haberim yoktu acaba?! Şimdi ünümü lekelediniz. Slytherin'in quidditch davetini kabul ettiğim güne lanet olsun!
Draco: Yavaş ol koca adam! Ben de bu ikisinin bu kadar sert çıkacağını bilmiyordum. Sadece sersemletin demiştim.
*crabbe ve goyle korku içinde tartışmalarını izliyordur çünkü sonunda onlara patlayacaktı
Y/n: Takım adına çok özür dilerim Harry, ne yaptıkları hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Harry: Teşekkür ederim y/n...
Draco: Y/n az önce bir PottaH'dan özür mü diledi?!
Krum: Sanırım öyle...en azından şimdilik suyumuzu geçindirdi.
*o sırada...
McG: O zaman yapıyorum Potter... (boğazını temizleyerek) Episkey!
Harry: AaaAahaaAaa!!! Oof, tahminimden çok daha fazla acıttı ama sanırım buna değdi. Sonuçta basilisk tarafından 12 yaşında ısırıldım, ondan kötü değildi.
Hermione: İyi misin Harry?
Harry: Evet, yani sanırım.
Ron: Kalkabiliyor musun?
Harry: Denemeye korkuyorum desem? (kalkmaya çalışır) uf, çok kötü. Ama akşama geçer gibi.
McG: Çocuklar bölüyorum ama birazdan ateş kadehi şampiyonları açıklanacak. Gitmemiz gerekiyor.
Harry: Tamam, sanırım iyiyim.
*kapıda dinleyen draco ve krum çıkacaklarını duyunca koşarak uzaklaşırlar
Harry: Evet, işe yaramış. Hadi gidelim...
*tam çıkacaklarken tom karşılarına çıkar
Tom: Y/n! Senin bunlarla ne iş- ... aa, Profesör McGonnagall, Bayan Hooch..
Y/n, bi yanıma gelseneY/n: Neden abi?
Tom: Ya sen bi gel.
Delphi: Y/n!
Y/n(hiç istemeyerek): İyi peki...
McG: Hadi çocuklar gidelim o zaman.
*prof McGonnagall, harry ve diğerleri büyük salona doğra giderken tom, delphi ve yn konuşuyordur
Tom: Sen Gryffindorlarla ne yapıyorsun?!
Y/n: Slytherin takımı adına ÖZÜR diliyordum!
Delphi: Bağırmayı KES! Eniştem bunu duyarsa çok kızar! O yüzden kendine çeki düzen ver!
Tom: Onlarla bir daha görüşmeyeceksin!
Y/n: Nasıl görüşmeyebilirim acaba?! Ders programlarımız denk geliyor, resmen birlikte quidditchte top oynuyoruz, aynı salonda yemek yiyoruz ve aynı şatoyu paylaşıyoruz! BU İMKANSIZ, TAMAM MI?! Ve bana HESAP SORMAYI KESİN!
Tom: Eğer annemle babam burada olsaydı-
Y/n: AMA DEĞİLLER, AZKABANDALAR! Onlardan da sizden de NEFRET EDİYORUM!
*gözlerin dolar ve çekip gidersin
Delphi: Y/n Merope Riddle! Hemen geri dön!
*arkana bakmadan ağlayarak uzaklaşmaya devam edersin
Tom: Boşver onu, büyük salona gitmemiz gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ile Hayal Et // Y/n Merope Riddle // TAMAMLANDI
FanfictionBlack ailesinden gelen y/n riddle adlı bir kız, aşık olmaması gereken bir çocuğa; Potterların oğlu Harry'ye aşık oluyor. "Aşk nasıl bi şey?" diye sormuşlar. "Yıldızları say" demişler. "Sonsuz mu yani" söylemiş. "Hayır boşuna zaman kaybı" demiş... İl...