Labirent - Mezarlık

425 21 20
                                    

LUMOS /*

İçeride kaybolmak çok kolaydı. Nereden gideceğini bırak, nerede olduğunu bile bilemezsin.
Harry de bu düşünceler içinde labirentte dolanıyordu. Bi anda Cedric ile karşılaştılar, biraz durduktan sonra Cedric bi büyü attı.

Cedric: Everte Statum!

Harry büyüyü kolaylıkla engelledi.

Harry: Cedric bunu yapma! İkimiz de tehlikedeyiz ve sen savaşmayı mı tercih ediyorsun. Bak, sana zarar vermek istemiyorum o yüzden önümden çekil. Buradan çıkmak zorundayız.

Harry onu sollayarak geçti. Cedric bu sefer karşılık vermedi.
Harry labirentte dolanırken Tom onu gördü ve takip etmeye başladı. Doğru zaman gelince ne yapacağını biliyordu.
Harry ve Cedric aynı anda 2 labirent kolundan çıktılar ve WIZ yazan kupayı gördüler. İkisi de aynı anda kupaya koşmaya başladı ve son anda ikisi de aynı anda tuttular. Birlikte bir yere ışınlandılar, bir mezarlığa...
Tom karanlığın içinden çıktı ve onlara sırıttı.

Tom: Ben de öldünüz sanmıştım.
Harry: Ne?!

Cedric öne atıldı ve Tom'a büyü yapmaya kalktı.

Harry: CEDRIC DUR!!
Cedric: Expelli-
Tom: Avada Kedavra!

Cedric taklalar atarak yere düştü. Harry Cedric'in yanına koşacaktı ki Tom onu engelledi.

Tom: Keşke seni de öldürebilsem ama bu babamın hakkı. CRUCIO!

Harry acı ve çığlıklar içinde kıvranırken karanlık bir ses Tom'u durdurdu.

"Yeter Tom!"

Tom korkarak büyüyü kesti ve birkaç adım geri çekildi. Arkasından yaklaşan kişi Voldemort'tu.

Harry: S-sen...
Voldemort: Beni hatırlamana sevindim... Tom, ne olursa olsun müdahale etmeyeceksin.
Tom: Ama baba- yani Lordum...
Voldemort: Kes ve geri çekil!

Harry: Onu öldürdünüz!
Voldemort: Ah evet, zaten varlığı da gereksizdi. Ama seninle daha çok işim var Küçük James... Avada Kedavra!

Harry kalan tüm gücünü toplayıp ayağa kalktı ve büyüyü engellemeye çalıştı.

Harry: Expelliarmus!

Harry'nin arkasında James ve Lily belirdi. Ona cesaret ve güç vermeye çalışıyorlardı.
Bi anda Harry'nin önünde Y/n belirdi. O da Voldemort'a karşı koymaya çalışıyordu. Mezarlıkta kırmızı-yeşil ışıklar saçılırken Kılkuyruk ve Tom olanları arkadan izliyordu. Y/n'ın geldiğini görünce onun da ölmesinden korktu, babasını durdurmak istedi ama Y/n Voldemort'un umrunda bile değildi. Harry'yi öldürmek için gözü dönmüştü.
Harry ve Y/n tüm güçlerini toplayıp büyüyü geri sektiler. Voldemort son anda büyüden sıyrıldı, o kendini toplarken Harry Cedric'i aldı ve kupaya koştu. Y/n babasına ve Tom'a son bir kez baktı ve o da kupaya koştu. Harry'nin elini tuttu ve kupayla birlikte cisimlendiler.

DEVAM EDECEK...

NOX /*

Harry Potter ile Hayal Et // Y/n Merope Riddle // TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin