Introduced Jinyoung

2.1K 73 4
                                    

"Hey! Цагаахан халгай минь"

: Зааа хуц хуц хуц

( daddy version дээр хүртэл хуц хуц хуц )

"Эээ Жиёнаа чи ийм мэдрэмжгүйшд"

: Дахиад хуц хуц хуц-.- би тэгээд өөдөөс чинь 'Hey! улаахан халгай минь' гэх байсан уу?

"Үгүй ээ, 'Hey! Улаахан сарнай минь' гэх байсан"

: Яааа яахаараа чи сарнай, би халгай байдаг юм

"Чи тэнэг болохоор"

: Пшшш

"Нүдээ эргэлдүүлнэ гэнэ ээ? Сохол-"

'Кхмм' эрэгтэй хүний хоолой засах чимээ тэдний утгагүй хэрүүлийг өндөрлүүлсэн ба охид арагшаа харахдаа золтой л ухаан алдаад уначихсангүй. Бас бувтнахаа ч мартсангүй.

"Юу вэ царайлаг золиг вэ"

: Шилжиж ирж байгаа золиг юм уу даа

Ангийн дарга нь босж ирээд нийтээрээ урд нь зогсож байгаа золигтой мэндлэхээс өмнө тэр хоёр шилжиж ирж байгаа золиг л гэж бодож байлаа.

'Сууж болно'

"Хөөе? Золиг минь яахаараа чи бид нарт сууж босохыг заадаг юм. Хараваас бацаан л байнадаг. Зүгээр шилжиж ирсэн бол өөрийгөө танилцуулаад үгүй бол гар" гэж нилээн өөртөө итгэлтэй хэлсэнд нь ангийн дарга гэх охин хөмсөгөө зангидан юу ч юм хэлэхийн даваан дээр өнөөх золиг чинь 90 градус бөхийгөөд 'Сайн байцгаана уу? Шилжиж ирсэн багш Бэ Жинён байна. Тусалж дэмжээрэй. Ялангуяа надаас ахимаг настай эгч нар тустай дэмтэй байж өгөөрэй' гэж хэлэхэд нь нөгөө охин чинь ангайгаад л явчихлаа..

Анги ч тэр чигээрээ прр хийгээд л явчихлаа.

'Зарим нэг насаар ахимаг эгч нарын нэрийг мэдэж болохсон болов уу?' гээд хөмсөгөө өргөхөд охин ичсэндээ улайсан нүүрээ гараараа дарсаар гараад гүйсэнд ангийхан нь дахин инээд алдлаа.

'За тэгвэл насаар дүү эгч ах нартайгаа танилцъя' гэхэд хүүхдүүд дахин л инээд алдаад бүгд эхнээсээ нэрээ хэлж шинэхэн багш ч хичээнгүйлэн тэмдэглэж авч байлаа.

***

"Ёооооёёёё яагаад дандаа эвгүй байдалд ордог юм бэ мулгуу амьтан" гээд толгой руугаа цохиод явж байтал гэнэт аварга том гар гарнаас нь барьж аваад 'Насаар ахимаг эгч нар толгойгоо ингэж хамаа намаагүй цохиж болохгүй л баймаар юм' гэлээ.

Хүн гэдэг тэр тусмаа хүний мэдрэмж гэдэг сонин шүү. Хэний гарыг нь мэдэхгүй бол догдлохгүй хэний гарыг нь мэдэх үедээ догдлоод л.

Охин гараа татаж аваад улаа бутарсан хацраа дараад хөмсөгөө зангидан "Уучлаарай даа! Би хангалттай ичиж байгаа болохоор битгий яриад бай" гэж хамгийн ууртайгаараа хэлэхийг хичээсэн ч нөгөө хүндээ хошуу амаа өмөлзүүлээд нулимсаа цийлэгнүүлсэн нь ээждээ хов зөөж байгаа жаахан охин шиг л санагдаж байгаа гэж хэн мэдэх вэ дээ.

'Хан Сүжи биздээ?'

Охин ярихаа болиод багш руугаа нэг том нүдэлж харсан аа цаашаа хараад "Яаж мэдсэн юм?"

Жинён инээд алдаад 'Би чинь багш, надад нэрсийн журнал байдаг шүү' гээд хавтастай бичгээ өргөлөө.

'Надаас болж олон цаг алдсан байлгүй? Ирж хичээлээ нөхвөл хэзээд болно шүү. Гэхдээ найзуудаасаа авсан ч бас болно'

Товч танилцуулга

Bae Jinyoung/Бэ Жинён

Нас: 24

Ажлын статус: ахлах сургуулийн багш

Гэр бүлийн статус: BJN группын өв залгамжлагч боловч аав ээжээсээ харилцаа тасарсан. ХХХХ Бэ Дуён.

____________

За сайна уу? Залуусаа би энэ хэсгээ 8н хоногийн өмнө буюу 9 сарын 12нд бичээд хадгалчихсан байсан байна. Энэ хэсгийг хэзээ нийтлэхээ мэдэхгүй байгаа ч нийтлэх үед T-O-Z-N-A  маань 1к readersтэй болчихсон байх ёстой кк

900 readersтэй байсан болохоор 1к хүрэхийг нь харахыг хүссэн гэх үүдээ. Тэгээд л амьхандаа бэлэг маягаар оруулж байгаа юм шүү:^

Гол дүр маань CIX хамтлагийн Bae Jinyoung гэдэг сайхан залуу бий. Үнэндээ өөрөө ч сайн танихгүй л дээ. Гэхдээ энийг бичиж эхлэх нь CIX-г надтай холбох гүүр болно гэж найдъя кк.

Мэдээж хэлдэг шигээ таалагдвал Вотэ сэт хүсвэл Фоллов Ме жүү

Ичих хэрэггүйдээ шууд намайг дага

:3 одоо 1:20 болж байна шд хха та нар хэзээ уншиж байна даа?

Enjoy the Sleepless

1k хүржээ кк

|| T-O-Z-N-A || Daddy Version || ✔Where stories live. Discover now