8. Өсгийт

312 42 10
                                    

"Хөөе Хан Жимин!"

Заримдаа л өмсдөг, бүр өөрөөсөө ч харамлан байж өмсдөг өндөр өсгийтийг нь углаад явчихсан эгчдээ гомдоллон ирэхгүйг нь мэдэх ч хашгирсаар байх охиноо харсан аав нь санаа алдаад 'Сүжи, миний охион одоо нэгэнт эгч нь явчихсанаас хойш өөр гутал олоод өмссөн нь дээр юм биш үү. Тэгээд ч нэмээд орилоод байвал бүр хоолой чинь таг болоод найз залуутайгаа уулзтал хоолой чинь гарахгүй бол бүр л харамсмаар биш гэж үү?'

Охиноо тайтгаруулж хэлэх гэсэн хэдэн үгэнд нь Сүжи улам л гомдон жоохон хүүхэд шиг уйлаад байсанд ээж нь хялам хийгээд 'Маягтай хүүхэн минь одоо л эвтэйхэн юм олж өмсөөд гардаггүй юм бол дахиж хэзээ ч гаргахгүй шүү. Гэрийн хорио' гээд хаалга саван гарлаа.

Сүжи гомдолтой нь аргагүй шаахайгаа углаад гэрээс гарахад яг л ярьсандаа мөрөөдлийн залуу нь хүлээж байсан юмдаа:^

______________

Өдөр бүр л өдөж, үг хаядаг байсан сурагч нь юу ч дуугарахгүйн сацуу уйлагнаад байсанд Жинён бухимдан машинаа эргүүлээд зогслоо.

'Үнэнээр нь хэлсэн чинь дээр шүү! Юу болсон юм?'

-
-
-
-
-
-

'Сү-'

"Эгч миний өндөр өсгийтийг өмсөөд явчихсан" гээд нусаа татсанд Жинён хэсэг гайхширж байгаад хөлрүү нь харвал таавчигтайгаа явж байдаг байгаа..

'Би чамайг тэнэг гэдгийг мэддэг ч бас арай ч ийм аймар тэнэг гэж бодсонгүй шүү' гэж толгой сэгсрээд зорьсон газраасаа хазайн хаа нэгтээг зорьлоо.

"Хаашаа явж байгаа юм"

'Очихоороо хэлье'

Сүжи мөрөө сэгсчин "Үгүй ээ, одоо л мэдмээр байна"

'Daddyгаасаа гуй Babygirl'

Сүжи ширив татан "Зазаза хэрэггүй очихоороо л мэдчихье"

Жинён түүнийг шоолж инээгээд юу ч юм бувтнаад эргэн жолоондоо анхаарлаа хандууллаа.

-
-
-
-
-

"Зазазаза"

'Ммм?'

"Daddy хаашаа явах гэж байгаагаа хэлчихэж болохгүй юу? Гуйя"

|| T-O-Z-N-A || Daddy Version || ✔Where stories live. Discover now