15. Бодит байдал

383 46 0
                                    

"Ингээд хуулиар надад оноосон эрхийн дагуу та хоёрыг гэрлэснийг батлаж байна. Жаргалтай хосууд минь үнсэлцээрэй"

"Би одоо ч итгэж өгөхгүй байна.."

Жинён над руу ойртон үнслээ.

Ингээд бид албан ёсоор хуримласан.

Дуён ч том болсон, бараг л найз залуугаа хуриманд авч ирсэн гээд л бод үнэхээр эгдүүтэй шүү

Яг одоо бид хуримын ордонгоос гаран онгоцны буудал явж байна. Тиймээ бал сар шүү дээ, гэхдээ хаашаа явж байгаа гэж? Надад ч хэлэхгүйгээр...


____________

Оройтож унтаад үд болтол сэрэхгүй, зүүдэндээ инээгээд байгаа эхнэрээ харан аз жаргалаар бялхаж байсан Жинёнд хормын дотор 'Өөр залууг зүүдэлж инээмсэглэж байвал яах вэ?' гэсэн бодол орж ирсэнээр яг одоо Сүжиг сэрээх гээд хуруугаараа түлхэж байгаа билээ.

Сүжи ярвайн "Юу вэ? Бид ирчихсэн үү?"

'Хаана?'

"Дубайд"

'Юу гэнэ ээ?'


Сүжид ядаргаатай санагдан нүдээ нээгээд Жинёныг мөн хаана байгаагаа хараад бушуу босж суусанаа гонгинож гарлаа.

'-_- яг өөр залуу зүүдэлж байсан байна'

"Ёооооо даанчдээ зүүд байсан юм уу?"

'Тийм муу араар тавигч минь'

"Юун араар тавигч?"

'Чи л мэдэхгүй байв гэж, юу зүүдэлсэн?'

"Уг нь тантай гэрлэж байна гэж бодсон юу вэ.. зүүд байсан юм уу?"


Үүнийг сонсоод Жинён эгээтэй саваад үхчихсэнгүй.

Сүжи муухай хараад байсан тулдаа л инээхээ зогсоож гараа өргөн Сүжид харууллаа.

Томоос том мөнгөн бөгж гялалзах ба дээр нь Хан Сүжи гэж гоёмсогооор сийлсэн байлаа.

Өөрийхөө гарыг шалгаж үзээд нулимс цийлэгнүүлэн Жинёныг тэврэхэд Жинён ч зөрүүлэн тэврэлээ.

____________


Хосуудын халуун тэврэлт дуусах үед Жинён Сүжигийн энгэр лүү ширтээд байсан тул Сүжи доош харвал нүцгэн байх нь тэр.....






Zaa end shu end hha ene hurtel hamt baisn huurhnudde bayrlla💛shine bichvrg mn sonirhroi

Mon 10 reasons why would you loving winter shine hesg orsn shu.

|| T-O-Z-N-A || Daddy Version || ✔Where stories live. Discover now