14. Заримдаа завсарлах хэрэг байдаг юм

297 38 0
                                    

"Багшаа, өнөөдөр хэдийд ирэх юм?"

'Чи бүр одоо ч надад уурлаад байгаа юм уу?'

"Үгүй ээ яалаа гэждээ"

'Тэгээд яагаад юм л болвол багш, багш гээд байгаа юм? Хайраа гэхээ больчихсон байх юм'

"Би и-и.. зза мэдэхгүй ээ заримдаа энэ үгийг байнга хэлэх шаардлаггүй шүү дээ, завсарлага авах хэрэгтэй"

'Яг юуны тухай ярьж байна?'

"Та юу гэж бодож байна?"

'Арай..' гэснээ юу ч хэлэлгүй гараад явчихлаа.

Сүжи хаалганы зүг толгойгоо гилжийлгэн хараад "Найзууд л байнга хайраа, хайраа гэвэл үгний үнэ цэнээ алдана гээд байсан шд"

-
-
-
-

"ЗЗА ТА ДУРГҮЙ БАЙВАЛ БИ БАЙНГА ХАЙРАА ГЭЖ БАЙЯ АА"

-
-
-
-

"Өө зза, бүр хаячихаж байгаа юм байна л даа. Бэ Жинён ойрд кино үзээд байсан ийм л зүйл сураад байж л дээ"

-
-
-
-
-

"Ээ за хайраа одоо болно оо би чамайг санаад байна" хэмээн санаа алдаад удсангүй сэб хийтэл босож ирээд "Ер нь би өөрөө гарж очиж болох юм байна шдээ?" гээд өрөөг орхилоо.

( 😂 )

___________


"Байна уу? Жиёнаа хурдан ирээрэй! Чүэ багш, Хан багш хоёрыг дуудаарай!"

: Юу вэ, 11 болж байхад юун Чүэ багш, Хан багш?

"Зза тоглосон юм😅"

: Хэрэг гараа юу?

"Ммхн, Бэ Жинён гуай өглөө гараад одоо болтол ирэхгүй байна"

Жиёны уулга алдах сонсогдож: За одоохон, байж байгаарай гэснээ

: Ёооё хагас сайн өдөр бүр угаасаа сургуулийн багш нар хуралтай байдаг шдээ

"Нээрээ тийм байна шд, зза ххэ баяртай"


______________




........бичих юм олдохгүй байна яах вэ?😂





___________


"Нээрээ, эгч хуримаа хийж байгаа гэсэн"

'Айн?'

"-_- одоо болтол хардаад байгаа юм биш биздээ?"

'Үгүй ээ, үгүй зүгээр л гайхаад'

"Харин тийм ээ, би ч бас гайхаж л байна"

'Өөр?'

"Өөр үү? Жоохон атаархаж л байна"

'Ахтайгаа гэрлэх юм уу?'

"Би уг нь хурим гэж таниар тоглож байсан шд?"

'-_-'


Enddd za heden heseg yvaad duusganaa,

Tegeed unshigcid mn oroi 20:00 tsagaas shine story niitlene ee, teriig sonirhoj uzeerei. T-O-Z-N-A g bodohod iluu uil yvdal todorhoi oilgomjtoi chanartai hesguud orno oo. Mon 10 Reasons Why Would You Loving Winter? huleej baigaa humuus baival 21:00 -s niitlenee.

+omnoh heseg deer nileen heden ug usgiin aldaa garsan haragdsan hyanahgui oruulaad baigaa bolohoor oilgooroi<3




|| T-O-Z-N-A || Daddy Version || ✔Where stories live. Discover now