5. Хөгшин юм бэ?

340 44 18
                                    

"Ёооёёёё тэр ичдэггүй амьтан бүр охинтой гэсэн?"

: Поххх ер нь багш хэдтэй юм бэ?

"Мэдэхгүй ээ, хүүхэдтэй гэхээр лав удахгүй өвөө болох гэж байгаа биз"

: Ээжээ, чи ингэж зоригтой алхам хийгээгүй бол эгч чинь бараг хойд эх болох байж ээ? Чи ч ёстой сайн зүйл хийжээ.

Гээд хуруугаа гозойлгоход Сүжи муухай хараад "Хөөе! Хойд ээж болох ёстой бол Жимин биш би л болох ёстой" гэв.

: Хахахахахаха хөөе балай минь чи бүр толгойгоо угаалгуулчихжээ. Тэгээд одоо явах гээд байгаа юм чинь арай тэр болзоо биш биздээ?

"Мөн шдээ"

: Галзуу амьтан

"-_-"

________

Жинёны талаас

Яаж? Юуг буруу хийсэн болоод одоо сайн хүнтэйгээ биш дүүтэй нь болзоод сууж байгаа билээ? Бэ Жинён.. чи үнэхээр галзуурчихсан бололтой.

"Багшаа? Идмээр байгаа зүйл байна уу? Ааваас мөнгө авчихсан болохоор би таныг дайлъя" гээд над руу ирмэлээ.

Энэ бас юу вэ? Жиминээс ондоо гэхэд тэс ондоо юм аа...

'Үгүй ээ, харин уумаар байгаа зүйл байна шүү'

"Юу юм?"

'Сөжү уух уу?'

-
-
-
-
-

"Болох юм уу?"

'О_О'

"Хха тоглосон юмдаа, би танд кофе авч өгье. Тэгээд дараа нь явж тоглоё"

____________

"Ахааааа энд байна!!!!" гэж охин олны дунд хашгирав.

Жинён нүүрээ дарсаар Сүжигийн гарыг чирин Паркаас холдоод 'Амаа татаад өгөөчдээ!' гэлээ.

"Юу вэ? Яагаад гэнэт уурлаад байгаа юм?"

Жинён Сүжигийн ардуур нуугдах мэт зогсон хажууханд нь явах хоёр бүсгүй рүү заан 'Харж байна уу? Жимин биднийг харчихвал яах болж байна?'

'Багшаа? Та хоёр салчихсан биздээ. Та үнэхээр сонин хүн юм аа? Тэр найз охинтойгоо явж байна'

"Юу?"

'Надаас болоод салчихсан байсан юм. Харин би зөвшөөрсөн болохоор буцаад нийлсэн. Яахав эгчид минь та таалагддаг байж болох ч эр хүний хувиар лав биш'

"Үгүй ээ, эр хүний хувиар. Чи юу ч мэдэхгүй"

'Мэднэ ээ, эгч ижил хүйстэн. Ердөөсөө эсрэг хүйстэнээ сонирхдоггүй'

Жинён хэсэг бодлоо.. үнэхээр өнгөрсөнд ч одоо ч Жимин түүнийг ердөө өрөвдөсөндөө л хажуудаа байлгаж байсан бол яах вэ? Тэрэнд хэцүү биш гэж үү..

"Ямартай ч буцаад кафе явцгаая. Энэ байдлаараа байгаад байвал эгч биднийг харах нь"

_______________


Сүжи бялуугаа нэг халбагдаад тонгойсон чигтээ Жинёнруу хараад "Идэхгүй юм уу? Амттай юм байна" гэв.

Жинён нэг ярвайчихаад 'Чамаар халбагадуулна л гэж битгий хэлээрэй' гэлээ.

Сүжи чанга чанга инээн "Өөр арга байгаа юм уу? Зүгээр л ид" гээд дахин халбагадсан бялуугаа Жинёны ам руу чихэх нь тэр.

-
-
-

"Одоо л тайван идэж чадах нь. Та өлөв долив хийгээд хараад байхаар чинь тайван ч идэж чадахгүй байсан юм"

'-_-'

Сүжи сүүлчийн хэсэг бялуугаа гараараа эв хавгүй халбаган дээрээ тогтоогоод "Тэгээд та удахгүй өвөө болох уу?" гэж асуулаа.

'Гараараа авах л байсан бол халбаган дээрээ тавьж яадаг байна аа?' гэж ундууцаад 'Бас яагаад би өвөө болно гэж?' хэмээн нэмж асуулаа.

"Та чинь охинтой гэсэн биздээ? Одоо бараг хэний янаагүй төрөх байхдаа тэ"

'Хөөе охин минь дөнгөж л 1 настай. Яаж тийм аймшигтай зүйл ярьж чадаж байна аа?'

"Дөнгөж 1 настай гээд яахав дээ, угаасаа 15хан жилийн дараа л төрнө шүү дээ"

'-.- муу ёр байгаа даа'

"Зза төрөхгүй байсан ч яахав гэхдээ л ямар ч байсан эгч шиг минь ижил хүйстнээ сонирхдог биш л бол та өвөө болох нь гарцаагүй" гэж мөрөө өргөөд "Ингэхэд та хэдтэй билээ?" гэлээ.

'21тэй'

-
-
-
-

Сүжи ямар нэгэн зүйлийг тооцоолж байгаа бололтой хэсэг бодосхийлж байгаад чангаар "Oh gosh та 37той өвөө болох нь ээ?" гэж уулга алдлаа.

Тэгээд ч амаа хамхисангүй "Хөгшин юм аа" гэж хэлээд амжлаа.

Set vote follow.

Neg shine heseg niitleh bolgondoo 1 dagagcaa alddag bi ntrT^T







|| T-O-Z-N-A || Daddy Version || ✔Where stories live. Discover now