: Өнөөдөр төлөвлөсөн ажилгүй бол над-
"Ажилтай"
: Ямар ажил вэ? Сүжиние
"Aigoo эгдүүтэй золиг шүү" гэж хацраас нь чимхчихээд чихрээ задлаад амандаа хийхдээ "Эгчийн төрсөн өдөр" гэлээ.
: Уааааа эцэст нь эгчтэйгээ эвлэрсэн юм уу?
"Бараг л даа.. хүнд өртэй бол өрөө төл гэдэг биздээ? Тэгээд л төлж байгаа төдий"
__________
SujiH_1010
Оройн мэнд, Жинён багш уу?
JinyoungBae_.
-_- тийм байна
Сүжи сурагч уу?
SujiH_1010
-_- тийм байна
Өнөөдөр эгчийн төрсөн өдөр. Ирж хямралд өртвөл чөлөөтэй шүү😉
Seen
__________
'"Төрсөн өдрийн мэнд хүргэе ээ, төрсөн өдрийн мэнд хүргэе ээ, төрсөн өдрийн мэнд хүргэе ТунТун төрсөн өдрийн мэнд хүргэе ээ"'
'"Үүүүүү"' хэмээн өөрсдийхөө дуулсан дуунд зориулж өөрсдөө алга ташдаг цорийн ганц баяр бол төрсөн өдрийн баяр юм аа:^
'Ингээд манай гэрийн том ТунТун 22 нас хүрж байна. Баяр хүргэе' гэж охиноо үнсээд халааснаасаа түлхүүр гаргаж өглөө.
"Уаааааааа Жимин баяжчихлаа. Шууд байртай болсон"
Бага охиныхоо хэлсэн үгэнд цочирдсон Мина худлаа инээн байдлыг нааштай болгохыг хичээн охиноо нудраад 'Дуугүй бай, тэгээд байвал чамд ч бас мөнгөний гахай өгнө шүү' гэж шивнэлээ.
Сүжи ойлгохыг хичээж байх хооронд аав нь хэдийнээ аварга том гахай гаргаад ирсэн байх ба эгчийх нь гарт байгаа түлхүүр.....
Ойлгомжтой бэлэг нь мөнгөний сэйф ( яаж бичих ээ мэддэггүй ээ кк ) байж.
Жисон дагзаа маажаад 'Аав нь чамайг хүссэн ажлаа хийгээд, мөнгөө хуримтлуулаад бэртэй хамт сайхан амьдарна гэдэгт итгэж байгаа шүү гэдгээ мэдэгдэх гээд л ийм бэлэг бэлдчихлээ' гэхэд хажууд нь суух эхнэр нь нөхрөө нудраад муухай харан 'Хамтдаа авсан шүү!' гэж зэмлэнгүй хэллээ.
Жимин инээмсэглэн 'Мэдээж шдээ! Би заавал мундаг эмч болоод жаргалтай амьдарна аа' гэв.
__________
JinyoungBae_.
Төрсөн өдөр гоё болов уу?
SujiH_1010
Одоо ч дуусаагүй л байна.. бид нар бүр шар айраг ууж байна шдээ багшаа, янзын уу? Ирэхгүй юм уу?
JinyoungBae_.
Яааядаа байз чамайг.. очихгүй болохоор эгчдээ мэнд дамжуулаарай
Seen
__________
'Сүжи-яа найз бүсгүй нь очсон уу?'
Бүгд үдийн цайгаа уугаад ходоодоо борлуулж байх ёстой энэ цагаар Жинён гаражаа харамлаад дүүгээс нь лавлаж байгаа ухаантай...
Сүжи санаа алдаад "Мэдээж шдээ! Аав бүр тэдэнд түлхүүр бэлэглэсэн гээд л бод-.."
'Аашшш галзуурах нь ээ! Тэгээд тэднийг бүр хамтдаа амьдар гээд байр өгчихөж байгаа юм уу?'
Сүжи түүнээр тоглох уу? Үнэнийг хэлэх үү? гэж хэсэг бодсоны эцэст сахилгагүйтахаар шийдэж "Ойлгомжтой шдээ! Багшаа" гээд хэлчихэв.
'Энэ л эцсийн арга..'
"Юу?"
'Жиминтэй ойр байх ганц арга..'
"Ямар арга юм?"
'Миний үгэнд орно биздээ, Babygirl?' гээд үл ялиг инээмсэглэлээ.
Za humuus cn crushtaiga oirtohiin tuld iim l aimar arga hergeldeg yum bn..
Vote set follow kk
YOU ARE READING
|| T-O-Z-N-A || Daddy Version || ✔
Fanfic𝐓-𝐎-𝐙-𝐍-𝐀 бичвэрийн хоёрдугаар бүлэг буюу 𝐓-𝐎-𝐙-𝐍-𝐀 𝐃𝐚𝐝𝐝𝐲 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐢𝐨𝐧. Daddy гээд учир зүггүй Babygirl-оо болгоод хувцас хунарыг нь ураад байсан тухай бол гардаггүй. Аа бас тийм биш гээд үнсэж үнгэх тухай гардаггүй гэсэн үг биш. ...