&thanks&

1.4K 109 104
                                    

Merhaba. Nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum ama final konuşmasını hakettik. Bunu okuyacak mısınız onu da bilmiyorum ama size içten bir teşekkür etmek istiyorum.
Öncelikle bu fice başlarken bu kadar çok insanın okuyacağını hiç düşünmemiştim. Fici okumanız, yorum yapmanız bir yana dursun gerçekten sizinle bir bağ kurmuş gibi hissediyorum. Zor ve gergin dönemlerimde bile bazılarınızdan çok güzel, çok destekleyici mesajlar aldım. İnanın bunlar benim için gerçekten çok değerli mesajlardı.

Bu fici yazmaya çok hevesle başlamıştım ama üçüncü bölümden sonra ilham perilerimi tamamen kaybetmiş gibiydim. Hatta bir ara fici yayından kaldırmayı bile düşünüyordum. Fici nasıl yazacağımla ilgili not aldığım defterimi de kaybetmiştim üstelik. Yorumlarınız ve desteğiniz sayesinde motive oldum. Böylelikle fici önceden tasarladığım haliyle değil, yeniden tasarladığım şekilde devam ettirmeye karar verdim. Bu sebeple bir sürü zaman atlamaları oldu ama bence konuyu tam oturtmayı başardım. Tabii önemli olan sizlerin beğenisi ve takdiri ama bu şekilde ilerleyişi benim içime sindi. Umarım siz de gerçekten beğenerek okumuşsunuzdur.

Hikaye, konu, karakterler ve final içinize sindi mi bilmiyorum. Bu konuda fikirlerinizi belirtmenizi rica ediyorum. Ficin beğendiğiniz ve beğenmediğiniz yanlarını bana söylerseniz, ben de her gün daha çok gelişirim.

Bu ficten ayrılmak benim için çok zor çünkü üstünde kafa yorduğum, insanların hakkındaki düşüncelerini en çok merak ettiğim ve finale kadar gelen ilk ficim bu. Türkçe ana dilim değil. Elimden geldiği kadar kelimeleri düzgün yazmaya, durgu işaretlerini doğru kullanmaya çalıştım ama illa gözümden kaçan kısımlar olmuştur. Hatalar için sizden özür diliyorum.

En kısa sürede bölümleri tekrar düzenleyeceğim >_<

Bütün eksilerine rağmen bu zamana kadar okuduğunuz, oy verdiğiniz ve bir birinden eğlenceli yorumlarınızı eksik etmediğiniz için çok teşekkür ederim. En basit yorumunuzu bile beni ne kadar mutlu ettiğini, sizden gelecek her hangi bir yorumu nasıl heyecanla beklediğimi anlatamam sizlere. Böylesine içime sinmeyen bir fici bana sevdirdiğiniz için size ne kadar teşekkür etsem az. Bu fici okurken yüzünüzde bir gülümseme oluşmasına sebep olmuşsam ne mutlu bana.🥺💕

Konuşacak birilerine ihtiyacınız olduğunda, yalnız hissettiğinizde ya da sırf eğlencesine konuşmak istediğinizde lütfen bir mesaj uzağınızda olduğumu hatırlayın. Bana mesaj atmaktan asla çekinmeyin. Çok samimi biriyim bence??

Sizleri gerçekten çok seviyorum. Diğer ficlerimde ya da belki özel bölümlerde(😉) görüşmek üzere.

Beni ve Crush Culture'ı özleyin tamam mı 🥺

Hepiniz çok değerli ve özel insanlarsınız. Sizi çok seviyorum. Kendinize çok iyi bakın. En kısa sürede görüşmek üzere 💞

-ade🌤

crush culture' jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin