Celou dobu jsem byla u Dejana....
Dnes je ta party... Nevím jestli tam vůbec přijde nebo ne.....
„Tak co, připravena? Můžeme jít" Řekl Dejan a vzal mě za ruku, já jen kývla že můžeme jít.
Na party ze začátku nebyl jak Franta tak ani žádný jeho kamoš, jen kluci z Blakkwoodu.
Byla jsem u baru za tím co Dejan se bavil s klukama na sedačce. Vždy mě pohledem skontroval jestli jsem v pohodě. Po hodině přišla parta a byl tam i Franta...
Srdce se mi rozbušilo nejvíc co to jde. Franta si mě taky všimnul ale dělal jakože nic. Po nějaké době šel na záchod. Vim že Franta nešel na záchod, ale určitě si něco dat. Šla jsem za nim....
Všiml si mě Dejan a radši šel taky a počkal za dveřmi, kdyby náhodou něco.
Otevřela jsem dveře a viděla Frantu jak šňupe něco bílého...„Můžeš mi vysvětlit proč to děláš?" Zeptala jsem se nešťastně. On se rozesmál.
„Víš kdyby jsi mě někdy poslouchala a starala se o mě,tak víš jak je tenhle pocit úžasnej. Ale ty si na mě srala... jak dlouho jsem si nechtěl přiznat že tě už nemiluju..."
„Co? Co to povídáš?" Řekla jsem rozhozeně.
„Jo nemiluju tě dlouho... Jediný co teď miluju jsou drogy, ty mě dělaj šťastným. A s tebou jsem byl jen abych neklesl moc hluboko."
„Co to říkáš?! Jsi nemocný, tohle není můj Franta..."
„Tohle je realita ne pohádka, už to pochop."
„Myslela jsem si že s tebou budu do konce života..."
„Takhle to vážně nefunguje... S nikým nemůžeš zůstat do konce života."
„To si myslíš jo? Já si myslím že jsem byla s tím nepravým."Zakřičela jsem a odešla.„V pohodě?" Zeptal se Dejan.
„Jo myslím že jo. Právě jsem to s nim ukončila."Po par minutách vyšel i Franta ze zachodu. Tančila jsem s Dejanem a když jsem viděla že se na nás Franta divá, tak jsem Deju políbila. Frantovi asi přeskočilo... Začal na Dejana řvát jak si tohle muže dovolit, líbat jeho holku.
„Je to moje holka ty čůraku." Řekl nasraně a šel směrem k nám. „Co to sakra říkáš? Teď jsem to s tebou ukončila!" Zařvala jsem na něho.
„Ty drž hubu." A odstrčil mě na bok.
„Hele nešahej na ni sakra." Zařval Dejan.
„Vůbec si ji nezasloužíš, je to úžasná holka a ty si ji zlomil její nádherné srdce, takže tahni pryč od ni." Řekl Dejan, vzal mě za ruku a odtáhl domu.Tohle mě překvapilo. Dejan je fakt úžasnej kluk. Doma jsme o tom nemluvili a Dejan byl tichý. Začala jsem ho líbat a svlíkat.
„Hele pokud nechceš a děláš to jen kvůli toho aby jsi mi poděkovala, za to co jsem udělal, tak to nedělej."
„Kvůli toho to vážně nedělám." Pohladila jsem ho po tváři a dodala. „Miluju tě Dejane."Rozzářili se mu oči a začal me líbat a položil mě na postel......
ČTEŠ
Jenny
FanfictionMladá Nikol má problémy se svým přítelem, které si nechce přiznat. Její přítel ji to tím pádem ulehčí, ale to ještě neví že je rozděluje přicházející smrt. ✨27.10. 2020✨