Jenny

97 9 10
                                    

Ležela jsem v posteli a koukala na Instagram. Viděla jsem že Totally Nothin vydal novou písničku. Achjo už jsou to tři měsíce po hádce a kdy jsem to s nim skončila. Vzpomínám si na to jakoby to bylo včera....
Poslechla jsem si tu písničku a mam smíšené pocity. To co tam říkal....

Všechno hnedka schováváš za svůj make-up.
Jen jsem se snažil najít důvod pro náš break up.
Zlomil jsem ti srdce, sorry babe, to byl fuck up.
Teď ležím na zemi, prášky v sobě, jsem fucked up.

Všechno byla fake love, trochu ironie,
Yeah, miluju tě už je taky historie.
Zklamal jsem tě třikrát jako trilogie.
Všechno odnesly pryč drogy taky nikotin.

Snažím se běžet od tebe, ale nemůžu dál.
Snažím se dostat víc nahoru, ale padám dál.
Chtěl bych jenom kousek nebe, nechci zůstat sám.
Ale jsem dead inside, nikdy nebudu fajn.

Nevím co si o tom mam myslet...
Chtěla bych vědět od kdy mě nemiloval, jak dlouho semnou byl jen tak.....
Ahhh ztrácím se ve svých myšlenkách.

„Ahojky lásko." Přišel Dejan, lehl si ke mě a dal mi pusu na líčko.
„Ahoj" Řekla jsem sklesle.
„Copak se děje?"Zeptal se opatrně.
„Ale.... Franta vydal novou písničku a říká tam o našem rozchodu." Ukázala jsem mu písničku a pustila.
„Ale to neřeš je to minulost."Objal mě a odešel.

Mrzí mě že jsem nedodržela to co jsem slíbila mamce od Franty.... „Dávej na něho prosím pozor, i kdyby se stalo něco strašného."
Když mam čas tak se kouknu na insta story od Franty, ale tam samozřejmě nedává všechno. Takže slib nemohu plnit....
No otočíme stranu.... Teď se mám báječně, mám přítele který by pro mne udělal cokoliv a miluje mě z celého svého srdce. Snad to nedopadne stejně jako s Frantou....Toho jediného se bojím.

Dneska jdu s Dejanem do studia. Nechci totiž zůstat doma úplně sama.Potom mě prý vezme na soukromou party, kde bude plno známých osob.

19:30
Dejan nahrál to co potřeboval a teď míříme na večeři do restaurace a pak na party.Večeři jsem si velmi užila. Ale pak přišla ta party....
Na to že to byla soukromá party tam bylo až moc lidi, které jsem vůbec neznala. Dejan mě vzal na malé podium a začal tančit. Moc se mi nechtělo, ale dělal všechno pro to abych se zasmála a pak jsem začala tančit. Večer pokračoval dobře, užívala jsem si to naplno.

Pak jsem zaslechla smích, strašně mi někoho připomněl a pak jsem si vzpomněla. Byl to Franta, byl tam se svýma kámošema. Asi mě zahlednul a šel směrem ke mě. Hned jsem si rozpomenula jak moc mě bolelo když mi ublížil.

„Ahoj Nikol, mohl bych s tebou mluvit?" Přišel a pousmál se.
„Jdi prosím pryč." Řekla jsem se slzami v očích.
„Prosím jen si chci promluvit." Zoufale se na mě podíval.
„Řekla ne tak co tomu nerozumíš, vypadni." Řekl Dejan důrazně.
„Počkej Dejo." Podívala jsem se na Dejana a usmála  se. Na Frantu jsem kývla a šla ven si s nim popovídat.
„Hele chci se ti strašně za všechno omluvit.Byl jsem kokot, ale musím říct že se asi teď mas lépe než se mnou." Řekl a podíval se do země.
„Kdyby jsi mi to neudělal a nezačal brat drogy, tak jsem s tebou do teď taky šťastná." Řekla jsem sklesle.
„Moc se za to omlouvám a ještě jsem chtěl říct že jsem s drogami skončil." Podíval se mi do oči a pousmál se.
„No tak aspoň že tak." Podívala jsem se do země.
  „Nechtěla by ses zase bavit? Víš chybí mi tvůj hlas a tvoje vtipy. Chtěl bych být s tebou kamarád." Naivně řekl.
„Po tom všem fakt ne. Měj se hezky." Řekla jsem a rychle odešla za Dejanem.

JennyKde žijí příběhy. Začni objevovat