Totally Nothin

291 13 4
                                    

S Fandou už jsme spolu rok a půl. Někdy je to s ním složité ,ale i tak ho miluju.
Poznali jsme se před dvěma roky v našem rodném městě Táboře. Na jeho a mojí kamarádky maturitním plese, kde mě požádal o tanec.
Za dva měsíce by jsme se měli stěhovat do Prahy. Kvůli hudby tam prostě chce...

„Zlato? Kde mi zmizela moje mikina ?"Řekl Fanda a zamračil se.
„Jakou přesně myslíš ?"Usmála jsem se a dělala že o ničem nevím.
„Hmm můj merch Totally Nothin." Šel za mnou a obejmul mě zezadu.
„Kdo to je ten Totally Nothin?" Škárlivě jsem zašeptala.
„Ty ho neznáš ?Je to jeden typek který se snaží dělat hudbu." Zašeptal a políbil mě na krku.
„Myslím že ho znám ." Usmála jsem se a šla směrem k naši společné fotce.
„Není to náhodou on?"Ukázala jsem na naší fotku.
„No ano ." Usmál se, šel za mnou a políbil mě .

Zrovna v tu chvíli začal zvonit Fandovi mobil.Vzal hovor a šel do předsíně.Já si sedla na postel a dívala se na Instagram. Viděla jsem že Grey vydal nové EP. Hned jsem si to pustila.

„Co si pouštíš?" Řekl Fanda a šel si sednout ke mě .
„ Grey vydal EP. Kdo ti volal?" Opřela jsem si hlavu o jeho rameno.
„Zítra jedeme natáčet videoklip k songu BangBang a volal mi Dejan ohledně toho." Dal mi pusu na čelo.
„Aha, počkej Dejan? Jako Psycho Rhyme ?" Řekla jsem překvapeně.
„Jo ?Chceš jít s námi?" Usmál se.
„Joo ráda se na to podívám." Obejmula jsem ho.
„No už musím domů, mám tam pár nedodělaných věcí a rád bych je dodělal ." Zvedl se a začal balit svoje věci .
„Achjo tak brzo?" Smutně jsem se podívala.
„Ještě se domluvíme na zítra ale musíme vyrazit ráno okolo deváté hodiny ať jsme tam po jedenácté."
„Dobře ještě si napíšeme ." Rozloučili jsme se a já za ním zavřela dveře.

Lehla jsem si a šla se dívat na Netflix. S Fandou jsme si ještě psali o zítřku .

Ráno jsem to oznámila rodičům , s Fandou jsme si dali sraz na nádraží a cesta mohla začít. Přijeli jsme na nádraží v Praze . Už tam na nás čekal Psycho Rhyme.

„Čau Fando."Usmál se dredatej kluk .
„Čau čau."Podal si s ním ruku.
„Tohle je moje přítelkyně Niki." Řekl Fanda a já si s Dejanem podala ruku
„Ahoj já jsem Dejan, těší mě ." Řekl a mrkl na mě.
„Tak jo hele v autě už na nás čekají kluci tak pojďme."Řekl Dejan.

Přišli jsme k autu a nasedli si.Hned nás přivítal Vláďa Lutha a ještě pár kluků. Seznámili jsme se a jeli na místo natáčení.
Kluci natáčeli klip a já se na ně dívala. Vždy když jsem se podívala na Dejana tak se usmál a já mu úsměv oplatila.
Po natáčení jsme šli na jídlo a povídali si. Potom jsme už jeli na nádraží  a rozloučili se s klukama. S Dejanem jsme se obejmuli. Bylo to zvláštní , ale jeho obejmutí bylo strašně příjemné. Potom co jsme se obejmuli mě hned chytl Fanda za ruku. Asi aby upozornil Dejana že jsme spolu tak ať nic nezkouší. Přijel nám vlak a mi nastoupili a jeli domů.

————————————————————
Korona útočí a já se zase nudím. Takže další příběh je tu. Začátek je nic moc ale nebojte pěkně se to rozjede. Tak snad se vám to bude líbit.

JennyKde žijí příběhy. Začni objevovat