(Pov.Kirishima)
Z Y/N bardzo milo spedza czas. Jest naprawde mija osoba. Mimo tego ze znamy sie dopiero pare dni to czuje sie jakbym znaj ja od dziecka. Zaluje tego ze moim rodzicom nie wyszlo ale gdyby nie stalo sie tak jak sie stalo to pewnie nigdy bym nie poznal tej dziewczyny. Od dziecka nie mialem rodzenstwa i nie wiedzialem jakie to uczucie ale teraz to czuje ze wlasnie tego mi brakowalo w zyciu. Mimo tego ze mialem za dzieciaka wszystko, rodzicow, szczescie, kochajaca rodzine, dach nad glowa. Przez parę dni dowiedziałem się o Y/N bardzo dużo na przykład jakie jest jej zainteresowanie, hobby, jaki lubi kolor, ulubione jedzenie, kiedy ma urodziny. Mimo tego ze są to blachostki to wszystko czego się o niej dowiem staram się zapisywać zeby nigdy nie zapomnieć. W czasie wolnym ucze się tych rzeczy aby na stałe zapadły mi w pamięć.Leżałem w pokoju i przeglądałem instagrama. Nagle natknąłem się na profil pewnej dziewczyny, dopiero po paru minutach zrozumiałem że to Y/N. Najczęściej wrzucała zdjęcia z wakacji ale siebie jak pozuje, nie będę ukrywał dziewczyna ma piekne cialo i napewno ciezko pracuje. Postanowilem wejsc w komenatrze i zrobilo mi się przykro jak dziewczyny w komentarzach zaczely mowic na siebie takie okropne rzeczy, że jest gruba, że nie jest niczego warta, byl nawet komentarz w stylu gdzie dziewczyna odparla ze zaczela sie głodzić zeby tak wyglądać. Czytałem komenatrze schodząc coraz dalej az w koncu zobaczylem cos co bardzo chciałem zobaczyć a mianowicie komentarz w którym Y/N odpowiedziala ze każdy z nas jest piękny tylko czasem ktos musi pomoc nam je odnaleźć. Tak bardzo zaczytałem się ze nawet nie zauważyłem jak do pokoju weszla Y/N. Dopiero kiedy mnie szturchnela się ocknąłem.
- kirishima halo sluchasz mnie?
- em co
- mowie do ciebie cos
- wybacz mozesz powtorzyc? Hehe wyłączyłem się
- no widze haha co tam czytałeś hm?
- a nic ciekawego takie tam
- mhm no ok twoj tato kazal zawołać się na dół
- ok juz ide
Odparlem po czym odłożyłem telefon i zszedlem na dół.Zauwazyłem ze moj tato trzyma jakas kopertke ktora byla zaadresowana do mnie.
- gratuluje synu - odparł moj tata z usmiechem po czym podał mi koperte. Odwrociłem ja i zobaczyłem ze to od UA. Na sama mysl o tym rece zaczeły mi sie pocic a moj oddech przyspieszył. Y/N zobaczyła moje zmartwienie i odparła ciepłym glosem.
- wszystko bedzie w porzadku - odparła po czym sie usmiechneła, dodało mi to otuchy. Juz bardziej pewny siebie otworzyłem koperte w ktorej ukazał sie maly hologram szczura, najlepsze było to ze potrafił mowic.
- witaj Kirishima Eijirou, jestem dyrektor liceum UA i gratuluje ci dostania sie do naszej szkoły, swoj bohaterski stroj bedziesz mogł wyslac do konca tygodnia, dziekuje - odparl szczur i całe wideo dobieglo konca. Mialem ochote sie popłakac ze szczescia ale wiedzialem ze to nie meskie dlatego starałem sie nie wybuchnac placzem ale nagle poczułem jak ktos mnie przytula, był to moj tata i Y/N, oczywiscie oddałem uscisk.
- wiedziałam ze ci sie uda - odparła Y/N z ogromnym usmiechem, przytuliłem ja mocniej a potem wszyscy udalismy sie do swoich pokoi i poszlismy spac.
ohayo kochani♡, jeżeli wytrwałeś/aś do końca bardzo ci dziękuje, wiele to dla mnie znaczy i widzimy sie w nastepnym rozdziale.♡
Aiko~♡
541 słów
CZYTASZ
,,Step Sister" Kirishima Eijirou x (Y/N)
ChickLitRodzicom czerwono wlosego nie udało się w małżeństwie dlatego kiedy mama chlopaka znajduje sobie nowego partnera okazuje się że będzie miał też on mlodsza siostre, będzie to coś więcej niż miłość jako rodzenstwo? Przekonasz się czytając ta opowieść.