Chapter 8 (,,Posiłek")

148 10 3
                                    

(Pov Kirishima)

Wstałem dosyć wcześnie, przez parę dni mam tak, że budzę się dość wcześnie przez co często się nie wysypiam.

Spojrzałem szybko na zegar i była 6:10 o 8:00 musimy być już w szkole, wyszedłem ze swojego pokoju, postanowiłem zajrzeć do Y/N i tak jak myślałem, dziewczyna jeszcze słodko śpi. Nie chciałem jej budzić tak wcześnie więc po prostu zszedłem na dół i zrobiłem sobie śniadanie.

Po skończonym posiłku wróciłem do siebie i zrobiłem szybki trening i poszedłem się umyć a bardziej odświeżyć.

(Pov Y/N)

Obudził mnie szum wody w łazience, dlatego nie widziałam już dalszego gładzenia się spać. Niechętnie wstałam z łóżka i poszłam sprawdzić kto jest w łazience. Podeszłam do drzwi i lekko zapukałam, usłyszałam tylko - zajęte - był to męski głos, od razu pomyślałam, że to na pewno jest Kirishima ponieważ nasi rodzice już dawno są w pracy.

Wróciłam do swojego pokoju i zaczęłam szykować ubrania w które mam zamiar się ubrać po wzięciu prysznicu (wiadomo, że to był mundurek). O dziwo nie byłam głodna, więc postanowiłam, że zjem sobie w szkole.

Po chwili usłyszałam, że chłopak wyszedł z łazienki, wzięłam swoje ubrania i ręcznik i ruszyłam w stronę łazienki, jednak to co zobaczyłam sprawiło, że szybko wróciłam do wcześniejszego pomieszczenia.

Mianowicie, chłopak był w samym ręczniku, nie miałam pojęcia dlaczego moje serce biło tak szybko, przecież jest on tylko bratem, prawda?

Po chwili uspokoiłam się i poszłam w stronę toalety, wzięłam szybki prysznic i szybko wróciłam do siebie, przebrałam się i ogarnęłam. Spojrzałam na zegarek, 7:30, nasza dwójka zeszła na dół ubrała się i wyszła z domu.

(Time Skipe w szkole)

Siedzieliśmy z chłopakiem w tej samej klasie, zaczęłam rozmawiać z dziewczyny, gdy nagle nie zadzwonił dzwonek na lekcje.

Po skończonej lekcji razem z dziewczynami poszliśmy na stołówkę, usiadłyśmy przy wolnym stoliku i zaczęłyśmy jeść nasze posiłki.

(Time Skipe w domu)

Kiedy wróciliśmy do domu, rodziców nadal nie było, więc postanowiłam zrobić na szybko coś do jedzenia. Pomyślałam, że najprostszy będzie kupiony ramen. Wzięłam szybko miseczki wsypałam zawartość i nastawiłam wodę. Kiedy danie było gotowe zaniosłam je do pokoju chłopaka, zapukałam po czym kiedy usłyszałam - proszę- weszłam.

- hejka przyniosłam ci obiad - odparłam odstawiając zupę na blat

- o dziękuję - odparł z uśmiechem - ty nie jesz? - dodał po chwili

- będę jadła - odparłam z uśmiechem

- dobrze - odparł

- to smacznego - odpowiedziałam i wyszłam zamykając drzwi

Zjadłam obiad i poszłam do siebie odrobić lekcje, kiedy skończyłam przebrałam się i poszłam pobiegać.

Kiedy wróciłam, wzięłam szybki prysznic i poszłam spać.

witam w kolejnym rozdziale, mam nadzieję, że rozdział się podobał i zachęcił was do gwiazdkowania i komentowania, ponieważ obecnie cała moja wena została przez kogoś wyssana, tak więc no dbajcie o siebie i rośnijcie duzi, kocham was♡

Aiko~♡

452 słowa

,,Step Sister" Kirishima Eijirou x (Y/N)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz