Jongho držel Yeosang za zápěstí dost pevně, takže Yeosang cítil opravdu velkou bolest. Když to Wooyoung viděl, rozzlobil se a bál se o Yeosang, takže běžel k Jongho a odtáhl ho od něj.
Wooyoung = Jongho! Nedotýkej se ho tam!
Jongho = Proč? Zemře?
Wooyoung = Ne, ale byl znásilněn a střelen do zápěstí.
Všichni vypadali dost zděšeně, zvláště Yeosang.
Yeosang = Wooyoung!
Wooyoung = Promiň Yeosang, ale neměl by jsi to nechávat to jako tajemství.
Yeosang oči začali plnit slzami.
Jongho = Je mi to moc líto, Yeosang. To jsem nevěděl. Budeš mi schopen odpustit?
San pohlédl na Jongho
San = Yeosang, odpusť mu. Věř mi, není to zlí člověk. Je dokonce laskavější než já.
Wooyoung = Yeosang, San má pravdu. Možná Jongho neznám ale San věřím.
Yunho = Yeosang, tvoje ruka.
Všichni se podívali na Yeosang zápěstí které měl zakrvácené. Wooyoung se o to chtěl postarat ale Jongho byl rychlejší.
Jongho = Ztratil jsi příliš mnoho krve, protože se jeho stehy roztrhly. Je třeba udělat 8 nových stehů. Prosím pojďt se mnou do mého pokoje. Ať to můžu napravit.
Yeosang se podíval na Jongho se slzami v očích a přikývl.
Jongho's room:
Wooyoung = Bude v pořádku?
Jongho = Neboj se, jeho stehy se sice roztrhly ale já to napravím. Yeosang, bude to trochu bolet ale přísahám že neudělám další chybu.
Yeosang = Věřím ti.
Jongho vložil jehlu do Yeosang zápěstí. Což způsobilo že se Yeosang kousl bolestí do rtů.
Při odhodu:
Jongho = Yeosang, buď opatrný jinak se tvoje stehy znovu roztrhnou.
Yeosang přikývl a odešel.
Yunho = Jongho? Co je s tebou?
Jongho = Co tím myslíš?
San = Když jsi s Yeosang, chováš se jinak.
Yunho = Kdy jsi se do něj zamiloval?
Jongho = Lidi, co cám je? Kdo řekl že ho miluji.
San = Tvé oči.
Jongho vypadal rozpačitě.
Yunho = Jongho?
Jongho = Možná...
Wooyoung = Jestli ho chceš, varujutě. Nikdy ho nepodváděj a neopouštěj.
Jongho = Neboj Wooyoung. Neopustím ho.
Yeosang's house
Yeosang vstal. Vzal si své oblečení a šel do domu kde teď bydlí Wooyoung.
San's house
Yeosang chtěl zaklepat na dveře ale někdo je otevřel.
Jongho = Yeosang?
Yeosang = Oh, ahoj Jongho.
Jongho = Dobré ráno Yeosang, co tě sem přivádí?