Vyznání Lásky Hvězdám💞

11 1 0
                                    

Jongho si tiše sedá do trávy a vzdychá, když se dívá na noční hvězdy.

Jongho = Ahoj, to jsem zase já.

Zamumlá, noční vítr mu lehce provětrá obličej. Jongho pokračuje dalších dvacet minut a vypráví hvězdám o svém týdnu, o všech vzestupech a pádech. Ani si nevšiml postavy, která šla nahoru.

Yeosang = Jong-

Yeosang se zastaví a ztiší své pohyby, když z dálky vidí Jongho klidně sedět v trávě a vzhlížet k nebi. Jeho oči se naplní zvědavostí.

Jongho = Musím se k něčemu přiznat. Vím, že s vámi hodně mluvím, ale tohle je jediná věc, kterou jsem ti nikdy neřekl. Je to o někom.

Zamumlá a rozhoduje se, jak si to zformulovat v hlavě. Yeosang poslouchá, váhá, zda je to správná věc, nebo ne, ale než si vůbec vzpomene na svou morálku, začne Jongho znovu mluvit.

Jongho = Myslím, že bych mohl být do někoho zamilovaný, a to mě děsí z nesčetných důvodů. Nevím, co mám dělat. Abych byl upřímný, jsem překvapen, že jsem se o tom nezmínil. Obvykle vám říkám vše.

Mluví Jongho ke hvězdám. Yeosang uši a oči se okamžitě rozzářily a jeho srdce trochu pokleslo při pomyšlení, že Jongho je do někoho zamilovaný.

Jongho = S tímhle člověkem je milion důvodů, proč by to mohlo dopadnout špatně, a pravděpodobně jen jeden důvod, proč by to mělo vyjít. Oba jsme idoly, myslím, že není gay, atd.

Teď už není cesty zpět. Yeosang chce odejít, dát tomu nebohému chlapci trochu soukromí, ale nemůže se k tomu přimět.

Jongho = Ale bože, on je tak dokonalý. Je starostlivý a hodný. Je milý, soucitný, chytrý, zábavný, vzrušující. Je dokonalý ve všech směrech, kterými jsem vždycky chtěl, aby člověk kterého miluji byl. Je sebevědomý, ale ne v špatném slova smyslu. Je sebevědomý takovým způsobem, že jsem na něj hrdý. Je tak pracovitý a neustále se snaží zlepšovat. A to na něm tolik obdivuji.

Přestože Yeosang bolí srdce, když poslouchá, jak Jongho mluví o své lásce k náhodnému chlapci, nemůže si pomoct, a sleduje zadní část Jongho hlavy, když poslouchá, jak se chlapcův hlas rozzáří, když mluví o své lásce. Vypadá tak šťastně.

Jongho = Je tak silný. Prožil toho tolik. Je tak přemýšlivý, nikdy jsem neměl pocit, že by mu na mě nezáleželo nebo že by mi nevěnoval pozornost. Když jsem v jeho blízkosti. Je ke všem uctivý i přes veškerou slávu. Je snadné s ním pracovat a komunikovat. Věřím mu, a to je hodně vzhledem k tomu, že nevěřím mnoha lidem. Je otevřený, což je pro někoho velmi důležitá vlastnost a je upřímný! Pokud byste o mně měli vědět jednu věc, je to, že upřímnost je pro mě vším.

Yeosang se nemůže ubránit úsměvu. Protože při poslechu toho, jak šťastný je Jongho když mluví o své lásce. Se prostě nedokáže cítit zlomený.

Jongho = Sakra! Ten je dokonalý!

Povzdechne si se smíchem a dál se dívá na oblohu.

Jongho = Někdy si myslím, že je příliš dokonalý. Možná dokonce i robot. Nevím, jestli si ho zasloužím. Myslím, že na tom opravdu nezáleží, jen zázrakem bychom někdy byli něco jiného než kamarádi z kapely.

Yeosang oči se rozšířili. Jongho je zamilovaný do jednoho z členů??? To jen dělá Yeosang zvědavějším, takže nespouští oči z Jongho, když pozorně poslouchá jeho další slova. Kdo by to mohl být? Wooyoung? San? Yunho?

Jongho = Já vím, že se nikdy nic nestane. Ale kluk může snít, ne? Někdy mám pocit, že je lepší, když se sny udržují ve snech.

Mumlá Jongho. Yeosang se zamračí, a má chuť jít k němu a obejmout jejich maknae. Ale než to udělá Jongho řekl něco co Yeosang nečekal.

Jongho = Stále ho miluji. Ok, víš co?Nikdy to nebudu moct udělat, takže to udělám hned.

Povzdechne si, vstane, natáhne ruce na obě strany a nakloní hlavu k noční obloze.

Jongho= Jsem zamilovaný do svého nejlepšího přítele, kamaráda z kapely. Jsem beznadějně zamilovaný do Kang Yeosang!!

Křičí a má pocit, jako by se mu spadl obrovský kamen ze srdce. Celé tělo Yeosang zmrzne, srdce se mu zastaví, když zírá na Jongho záda.

Jongho = A já-

Jongho se otočí, dech se mu zadrhne v krku, když jehi oči dopadnou na nikoho jiného než na Kang Yeosang. Ten samý kluk, kterého právě vykřičel do nebe, do kterého je zamilovaný. Yeosang viděl všechno? Oči Jongho a Yeosang zůstávají vytřeštěné, jen na sebe nemotorně zírají celé hodiny.

Yeosang = Ty-...

Yeosang se podaří vydechnout.

Jongho = Yeosang....je mi to tak líto. Přísahám, že-

Jongho je přerušen. Nestihne ani dokončit větu, když se k němu Yeosang rozběhne, prakticky se vrhne na mladšího chlapce, pohladí Jongho tvář a přirazí jejich rty k sobě a políbí Jongho. Jongho zůstává zmrazený, trvá mu o něco déle než zpracuje to co se právě děje. Yeosang se odtáhne, jeho strach narůstá, když necítí, že ho Jongho políbil zpět.

Yeosang = Ach můj bože. Je mi to tak líto. Měl jsem se zeptat-

Yeosang nestihne dokončit větu, protože ho Jongho chytne za pas, přitáhne si ho k sobě a přirazí rty jejich zpět k sobě a políbí Yeosang. Yeosang okamžitě pohladí Jongho tvář, uchvácený do polibku, když nakloní hlavu, vezme jednu ruku a vsune ji do Jongho vlasů a přitáhne si ho blíž. Těla se spojují jako dílky puzzle. Tělo Yeosang se proměnilo v Jongho, když se oba ztratili v polibku.
Jongho se po několika sekundách odtrhne a zoufale potřebuje vzduch. Zůstává však centimetry od Yeosang, jejich čela se dotýkají, když se snaží popadnout dech.

Yeosang = Taky jsem do tebe taky beznadějně zamilovaný Choi Jongho.

Yeosang = Taky jsem do tebe taky beznadějně zamilovaný Choi Jongho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Jongsang Oneshot Where stories live. Discover now