𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐧𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐌𝐢𝐧𝐞𝐫𝐯𝐚 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐢𝐦𝐩𝐚𝐭𝐢𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐬 𝐭𝐨 𝐇𝐨𝐠𝐰𝐚𝐫𝐭𝐬. 𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐮𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐨𝐭𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐭𝐰𝐨 𝐟𝐞𝐞𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐫𝐞𝐧 𝐞𝐜𝐡𝐨𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐥𝐥𝐬. 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐰 𝐚𝐜𝐪𝐮𝐚𝐢𝐧𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐰𝐨 𝐧𝐞𝐰 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐨𝐧𝐬. "𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐇𝐨𝐠𝐰𝐚𝐫𝐭𝐬! 𝐍𝐨𝐰 𝐢𝐧 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐩𝐚𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐞𝐚𝐭𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐬𝐨𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞𝐬" 𝐌𝐢𝐧𝐞𝐫𝐯𝐚 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐨𝐰𝐝 𝐨𝐟 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐫𝐞𝐧, "𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐆𝐫𝐲𝐟𝐟𝐢𝐧𝐝𝐨𝐫...𝐇𝐮𝐟𝐟𝐥𝐞𝐩𝐮𝐟𝐟...𝐑𝐚𝐯𝐞𝐧𝐜𝐥𝐚𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧" 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝. 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝, 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐬𝐡𝐞'𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐧 𝐒𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧, 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐮𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤.
"𝐀𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐫𝐞, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐫𝐢𝐮𝐦𝐩𝐡'𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐬, 𝐚𝐧𝐲 𝐫𝐮𝐥𝐞 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐬, 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫, 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐬 𝐢𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐫𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐜𝐮𝐩-" 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐛𝐲 𝐚 𝐛𝐨𝐲, 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐛𝐨𝐲 𝐰𝐡𝐨 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐚𝐝, "𝐓𝐫𝐞𝐯𝐨𝐫"! 𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲 𝐲𝐞𝐥𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐚𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐫𝐞𝐭𝐞 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐬, 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐨𝐥𝐢𝐬𝐡 𝐨𝐮𝐭𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤, 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞𝐚𝐬 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨 𝐞𝐱𝐜𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐮𝐧𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐞𝐭, 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐬𝐭, 𝐅𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞, "𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲" 𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲 𝐠𝐮𝐥𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞𝐫𝐠𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐨𝐰𝐝, "𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐞𝐫𝐞𝐦𝐨𝐧𝐲 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫𝐢𝐥𝐲" 𝐌𝐜𝐆𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐢𝐧 𝐚 𝐬𝐰𝐨𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐩𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐞, 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐚𝐠𝐢𝐜.