𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰'𝐬 𝐚𝐩𝐩𝐞𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫, 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐰𝐨 𝐠𝐫𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐧𝐞𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐚 𝐛𝐨𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐜𝐨𝐥𝐨𝐫 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐫𝐤𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐢𝐭'𝐬 𝐨𝐫𝐢𝐠𝐚𝐧𝐚𝐥 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐫𝐞𝐡𝐞𝐧𝐝. 𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐧𝐞𝐬, 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐥𝐮𝐫𝐫𝐞𝐝, "𝐖𝐡𝐨 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮"? 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐜𝐫𝐢𝐞𝐝, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰, 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞, 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐭𝐮𝐫𝐞, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫, 𝐬𝐡𝐞 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞, "𝐖𝐡𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐞𝐚𝐝"? 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐨𝐛𝐛𝐞𝐝.
"𝐂𝐨𝐦𝐞! 𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤, 𝐢𝐭'𝐬 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬"! 𝐀 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐟𝐥𝐢𝐧𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐤𝐧𝐞𝐞𝐬. "𝐈 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐬𝐞𝐞 𝐮𝐬" 𝐑𝐨𝐧 𝐬𝐡𝐫𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝, "𝐀𝐧𝐝 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞..."? 𝐑𝐨𝐧 𝐭𝐚𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐚 𝐬𝐨𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞. "𝐒𝐞𝐞, 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐢𝐭"! 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞, 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐚𝐝. "𝐋𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐞𝐫𝐥𝐲, 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞"! 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐑𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫, 𝐑𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐭 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞, "𝐘𝐞𝐚𝐡, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮-" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧, "𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐦𝐞! 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐈'𝐦 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐛𝐨𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐦 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐐𝐮𝐢𝐝𝐝𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐜𝐮𝐩...𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲 𝐡𝐞𝐥𝐥, 𝐈'𝐦 𝐐𝐮𝐢𝐝𝐝𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐂𝐚𝐩𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐨𝐨...𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐠𝐨𝐨𝐝, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐭𝐮𝐫𝐞"? 𝐑𝐨𝐧 𝐠𝐚𝐬𝐩𝐞𝐝.