𝐒𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧'𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐆𝐫𝐲𝐟𝐟𝐢𝐧𝐝𝐨𝐫'𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐢𝐧 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐩𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦, 𝐥𝐮𝐜𝐤𝐢𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐨𝐩𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐞 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐧, 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐨 𝐥𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐧. "𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫𝐧𝐨𝐨𝐧 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬" 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦𝐞 𝐇𝐨𝐨𝐜𝐡 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬, "𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫𝐧𝐨𝐨𝐧 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦𝐞 𝐇𝐨𝐨𝐜𝐡" 𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐩, "𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐟𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐞𝐬𝐬𝐨𝐧...𝐰𝐞𝐥𝐥, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫, 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐨𝐦𝐬𝐭𝐢𝐜𝐤, 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐧𝐨𝐰! 𝐇𝐮𝐫𝐫𝐲 𝐮𝐩"! 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦𝐞 𝐇𝐨𝐨𝐜𝐡 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐬 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲, "𝐒𝐭𝐢𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐲 𝐮𝐩" 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦𝐞 𝐇𝐨𝐨𝐜𝐡 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬.
𝐓𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐫 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝, "𝐔𝐩", 𝐛𝐮𝐭 𝐥𝐮𝐜𝐤𝐢𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐢𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐨𝐫 𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐰𝐚𝐲, "𝐔𝐩" 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐡𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐦𝐩𝐚𝐭𝐢𝐞𝐧𝐭, 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐨𝐦𝐬𝐭𝐢𝐜𝐤 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦, 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐠𝐨𝐭 𝐚 𝐬𝐦𝐮𝐠 𝐠𝐫𝐢𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞. 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐢𝐭 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐨, 𝐛𝐮𝐭 𝐑𝐨𝐧, 𝐨𝐡 𝐑𝐨𝐧. "𝐔𝐩!...𝐔𝐩" 𝐑𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐦𝐩𝐚𝐭𝐢𝐞𝐧𝐭, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐑𝐨𝐧'𝐬 𝐛𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐝𝐨𝐰𝐧, 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨, 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐟𝐥𝐮𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐑𝐨𝐧'𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞, 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡, 𝐑𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐬𝐞, 𝐖𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐡𝐮𝐫𝐭? 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭, 𝐬𝐡𝐞'𝐝 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲, 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐢𝐧𝐠, "𝐒𝐡𝐮𝐭 𝐮𝐩" 𝐑𝐨𝐧 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝, "𝐘𝐞𝐚𝐡, 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐮𝐩" 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐟𝐨𝐫 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐡𝐢𝐦, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐡𝐢𝐭 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐨𝐦𝐬𝐭𝐢𝐜𝐤, 𝐰𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦, 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐫𝐮𝐝𝐞.