𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐋𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬.../*

39 3 1
                                    

𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐂𝐡𝐫𝐢𝐬𝐭𝐦𝐚𝐬 𝐄𝐯𝐞, 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐨𝐟 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐫𝐞𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐚𝐬, 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐧 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥, 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐡𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐠𝐨 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐥𝐥, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐞𝐦𝐩𝐭𝐲 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐜𝐨𝐫𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐞, 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐥𝐚𝐬𝐭𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐳𝐚𝐫𝐝 𝐜𝐡𝐞𝐬𝐬, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐦.

"𝐊𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐄 𝐟𝐢𝐯𝐞" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐢𝐭'𝐬 𝐧𝐞𝐰 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐬𝐬 𝐛𝐨𝐚𝐫𝐝, 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐠𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝, 𝐖𝐢𝐳𝐚𝐫𝐝 𝐂𝐡𝐞𝐬𝐬. "𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐄 𝐟𝐢𝐯𝐞" 𝐑𝐨𝐧 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲'𝐬 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐧𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐭. "𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐜𝐨𝐨𝐥" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲, "𝐈 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐩𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝" 𝐑𝐨𝐧 𝐡𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝, "𝐘𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧'𝐭 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤, "𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐬, 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐯𝐢𝐬𝐢𝐭 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞, 𝐡𝐞'𝐬 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐨𝐧𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞" 𝐑𝐨𝐧 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝, "𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲...𝐜𝐨𝐨𝐥 𝐭𝐨, 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐫𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝, "𝐅𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭"? 𝐑𝐨𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝.

"𝐇𝐞'𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐛𝐫𝐚𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐍𝐢𝐜𝐡𝐨𝐥𝐚𝐬 𝐅𝐥𝐚𝐦𝐦𝐞𝐥" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝, "𝐖𝐞'𝐯𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚 𝐡𝐮𝐧𝐝𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬" 𝐑𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝, "𝐍𝐨𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐫𝐢𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐞𝐚, 𝐑𝐨𝐧𝐚𝐥𝐝" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐞𝐝, 𝐑𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐩𝐮𝐳𝐳𝐥𝐞𝐝, "𝐀𝐥𝐬𝐨...𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐂𝐡𝐫𝐢𝐬𝐭𝐦𝐚𝐬" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠, 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐮𝐝, 𝐬𝐡𝐞'𝐝 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐧 𝐚 𝐜𝐥𝐢𝐟𝐟𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐑𝐨𝐧 𝐝𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞'𝐝 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐣𝐨𝐤𝐞𝐬 𝐨𝐫 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞'𝐬 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬, "𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐰𝐞'𝐯𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐛𝐚𝐝 𝐢𝐧𝐟𝐥𝐮𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫" 𝐑𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲.

𝐓𝐎 𝐆𝐎𝐎𝐃 𝐓𝐎 𝐁𝐄 𝐇𝐄𝐀𝐑𝐓𝐋𝐄𝐒𝐒...𝐑.𝐖.Where stories live. Discover now