Önceki Bölümde
Eve doğru giderken aklıma Sasuke geldi...
Simsiyah gözleri...
Güzel siyah saçları...
Mükemmel yüzü....
Bir dakika ben niye bunları düşünüyorum HAYIR HAYIR HAYIIR. Ona aşık olmadım değil mi yani tatbikî de hayır ona aşık falan değilim aşık değilim aşık olmam aşk saçma.
...
Sanırım Sasuke'ye aşık oldum...
Sasuke'de bana bayılır ya T-T
Eve vardığımda kendimi koltuğa attım ve gözlerimi kapattım ve düşünmeye başladım. Sasuke...
Waaağ onu düşünmeyi kesmem lazım T-T Gözlerimi açtığımda yerde yattığımı fark ettim...
Sasuke'yi düşününce dünyadan kopuyordum
Ama düşünmemem lazım olmaz onu unutmalıyım hem zaten o beni sevmez. Ödevimi yapıyım en iyisi. Hem onu da düşünmem
Sonraki Gün
Sakura genellikle olduğu gibi kapımı tıklattı kalkmaya üşendiğim için açmadım. Anahtar sesi geldi ve sonra kapı açıldı. İçeri aşırı sinirli bir Sakura girmişti(Naruto'nun yattığı oda evin giriş kapısının karşısında kapısıda açık).
Sakura: NARUTO! SENİ TEMBEL GEÇ KALICAĞIZ SENİN YÜZÜNDEN KALK VE HEMEN GİYİN!
Naruto: T-tamam Sakura-Chan
Hemencecik ayağa fırlayıp kapımı kapadım üstüme üniformalarımı giyip Sakura'nın yanına gittim. Okula yemek yiyemeden gitmek zorunda kaldım çünkü baya geç kalmıştık. Sakura aslında okula gitmiş sonra benim olmadığımı fark edince beni almak için onca yol gelmiş.
Okulda
İruka:Naruto ve Sakura 13 dakika geç kaldınız okuldan sonra cezaya kalacaksınız.
Naruto: Ne! Sadece 13 dakika geç kaldık diye spor salonunu mu temizleyeceğiz
İruka: Hayır spor salonu temizlemeyeceksiniz. Sınıfta oturup 200 soru çözüceksiniz
Naruto: Bu spor salonundan da kötü!
Sakura: Bence sussan harika olur Naruto. Yoksa cezayı arttıracaksın!
Yerimize oturduk 17 dakika sonra zil çaldı kendimi hemen sınıftan dışarı attım. Gerçekten bu gün daha ne kadar kötü olabilirdi ki. Derken birine çaptım ve yere düştüm. Karşımdaki kişiye baktığım da domatese döndüğümü hissedebiliyordum.
Naruto: M-merhaba Sasuke
Sasuke: İnsanlara çarpmak özel zevklerinden biri mi Naruto çünkü dünde bana çarptın!
Naruto: Özür dilerim dikkat etmiyordum
Sasuke ayağa kalktı arkasında 2 kişi gördüm sanırım arkadaşlarıydı. Ayağa kalktım
Sasuke'nin Arkadaşı: Sasuke bu güzellikte kim
Sasuke'nin Arkadaşı2: Böyle güzel birini tanıdığını hiç bize söylememiştin
Sasuke'nin arkadaşlarından biri geldi ve elimi tutup öptü. Yüzümün kızardığını hissediyordum. Koridordaki herkes bize bakıyordu. Sasuke'ye baktığımda sinirli gözüküyordu. Elini yumruk yapmıştı. Arkadaşına vurdu. Herkez şok olmuştu.
Sasuke'nin Arkadaşı2: Bunu niye yaptın Sasuke
Sasuke gerçekten sinirli görünüyordu. Elimi tuttu ve koridorda koşmaya başladık. Erkekler tuvaletine girdik. Sonra Sasuke beni duvarla kendi arasına aldı.
|Bölüm Sonu|
Alın size mükemmel bir Sasunaru editi daha (benim değil)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlız |Naruto Uzumaki |Sasunaru
General FictionMerhaba, bu bir Sasunaru ve Sakuhina kitabı. Hikaye Naruto'nun ağızından anlatılıyor.