Bölüm 14

55 7 8
                                    

Önceki bölümde, yeni bölüm bir haftaya gelir dedim ... ama atmadım T-T. O yüzden yanlış bilgi verdim gibi oldu. Özür diliyorum. Ama sonunda yeni bölüm geldi.

---------------------------------------------------------------------

Sasuke: Başka yapacak bir şeyleri yokmuş gibi ne kaç kere kavga çıkardığımı sayacaklarını hiç düşünmemiştim

Gaara: Sende zaten düşünme kabiliyeti olsa güzeller güzeli Naruto'yu üzmedin.

Kiba: Gaara vurdu ve gol olduu!

Sakura: Gaara sen hiç mi yalan konuşmazsın ya bu ne doğruculuk

Hinata: Gaara ç-çok haklı

Karin: Kusura bakma Sasuke ama Gaara cidden haklı

Suigetsu: Gaara bu yetmedi nükleer bomba atsaydın

...

Sakura: Her neyse, konuya dönelim. Ne kadarlık uzaklaştırma almıştın Sasuke?

Sasuke: Diyeli iki dakika belki geçti geçmedi.

Sakura: Kusura bakma veya bak çünkü gereksiz kişileri konuşurken dinlemiyorum.

Gaara akıl hastanesinden kaçmış bir deli gibi bir kahkaha patlattı. Açıkçası karanlık bir ortamda böyle gülseydi, altıma yapar ve ölene kadar kabus görürdüm.

Sasuke: Tam bir pisliksin-!

Karin: Bir hafta.

Hinata: O zaman bir hafta dolana kadar ikinizi de cezaya kaldırmak için bir yöntem bulmalıyız.

Ağızım açık kalmıştı. Diğerlerine baktığımda onlarında şaşırdığını fark ettim.

Sakura: Hinata, sen-

Naruto: Artık bizden o kadar utanmıyorsun demek

 Hemen Hinata'ya sarıldım. İlk tanıştığımızda gözümün içine bile bakamayacak kadar utanıyordu.

Hinata: B-ben... utanmak bana pek birşey kazandırmıyor ve Naruto'ya yardımcı olmak istiyorum. O yüzden artık utangaç olmayacağım.

Karin: Senin için sevindim Hinata ama konuya dönsek.

Sakura, Karin'e gözleriyle gıcık diyen bir bakış atmıştı ve haklıydı bu arkadaş grubumuzda ki herkes ve Hinata için büyük bir adımdı. Karin'e bunu söylemek istedim ama Hinata'ya baktığımda bana hayır anlamında kafasını salladı. 

Kiba: Bence konu bitti. Sonra ki haftaya kadar herkes bir şey düşünsün.

Suigetsu: İlk tanıştığınızda cezada tanışmıştınız. Niye yine aynı şeyi yapıp ceza almıyorsunuz.

Naruto: Çok mantıklı!!

Sasuke: Evet mantıklı ama ilk tanıştığımızda sadece ikimiz cezadaydık ve ceza spor salonunu silmekti.

Sakura: Naruto!

Naruto: Evet?

Sakura: Haftaya bugün okula geç kalacağız!

Kiba: Niye sadece Naruto geç kalmıyor?

Sakura: Çünkü kankacığımı tek başına okula kadar yürütemem.

Duygulanmıştım

Sasuke: Ewwww, iğrençsin. Ama merak etme ben ve Naruto birlikte gideriz okula.

Sakura ve Gaara' nın, Sasuke'ye attığı bakışlar harikaydı.

Suigetsu: Görünüşe göre birinin cenazesi olacak bugün.

Sakura: Evet olacak

Gaara: Hemde hemen şimdi olacak.

...

Sasuke: Burnum!

Naruto: Ayyy, pardon.

Sasuke'nin burnuna pansuman yapıyordum. Evet pansuman yapmayı biliyorum :D. Odanın diğer tarafında ise Sakura ve Gaara; Hinata, Kiba, Karin ve Suigetsu tarafından tutuluyordu.

Sakura: Öldürcem senii!!!!!!!!!

Naruto: Sakura, canım kankacığım az sakin olur musunuz

Gaara: İmkansız, bu herif seni ilk reddedip zorbalıyor sonra kapına ağlaya ağlaya gelip af istiyor.

Naruto: Reddetmedii!! Reddedecek birşey yoktu. 

Sasuke: Ama şuan var. Naruto Uzumaki, sana aşığım. Evet biliyorum çok aptalca şeyler yapıp kalbini kırdım, tam bir odun gibi davrandım ama bu sana aşık olmaktan, seni sevmekten korktuğum içindi! Ramen yemeye gittiğimizde sana bunu söylemek istedim ama cümlem yarıda kesilmişti sonrasında da uygun bir zaman bulamadım.

Naruto: Sen... beni seviyor musun? Hem de sevmek anlamında sevmek-?

Sasuke: Evet. Deli gibi seviyorum seni Naruto.

Sasuke, elimi tutuyordu. Gözlerine baktığımda dediklerinin doğru olduğuna emin oldum. Gözleri bana aşkla bakıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanlız |Naruto Uzumaki |SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin